Troepje? Ontzettend interessante boeken!
Als de administratiekosten niet zo uit verhouding waren zou ik t overwegen hoor maar dan vind ik t nog gek om iets te betalen waar ik niet om gevraagd heb. Ik ben niet de opdrachtgever van die brief/kaart. Maar daar mogen jullie natuurlijk allemaal anders over denken.
Als ik degene was die de kaart/brief stuurde en ik t vergeten was dan vond ik t totaal anders hoor, dan zou ik ook betalen.
Het is misschien krom maar je zou opzich nog de zender van die kaart kunnen vragen of diegene t betaald.
Maar het is helaas niet anders als de verzender geen gegevens achter heeft gelaten. Ik snap heel goed dat je weerstand voelt maar hoe vaak krijg je zo’n kaartje nou echt… wees dan gewoon netjes en maak t ff over.
Ik ga het gewoon betalen hoor, maar als het van een verkoper oid zou zijn geweest die bewust te weinig heeft geplakt, zou ik het daar naar hebben doorgestuurd. Het is ook absoluut niet van een vage bekende of zoiets. Ik heb het nog niet helemaal goed gelezen, maar je kan ook betalen met postzegels. Denk dat het dan misschien iets goedkoper is!
Misschien zijn bomen net als weeping angels…
Wat betekend deze emoji (voor jou)? 🥲🥲🥲🥲
even ook afbeelding erbij, want weet niet of je 'm anders overal het zelfde ziet?
- Verdrietig
- Sarcastisch
- Blij
- Anders
0 stemmers
Internet zegt
Glimlachend Gezicht Met een Traan emoji is een gele lachende gezicht met een traan die uit een van zijn ogen. Dit is niet een emoji te tonen dat je blij bent, maar dat je glimlachend door de pijn en naar voren te duwen. Het kan ook laten zien dat je veel moeite voor je het houden van anderen.
Ik gebruik het zelf dus meer sarcastisch
edit: deze uitleg is een 1:1 kopie van de website Lachend gezicht met traan Emoji 🥲
Druk en zetfouten voorbehouden. ofzo haha
Volgens mij zei @Jumpsuit ooit “teleurgesteld maar niet verbaasd”.
als in:
Ik heb net 2 dagen vakantie en m’n moeder appt me alweer met klusjes. Dit keer of ik kan komen helpen schilderen 🥲🥲🥲
Of
Alweer geen salarisverhoging 🥲
Mijn ex beschreef mij laatst als deze emoji.
Haha en wat bedoelde hij daarmee?
Fak me leve
- 1x per week
- 2x per week
- 3x per week
- 4x per week
- 5x per week
- 6x per week
- Elke dag
- Ik laat het thuis bezorgen
- anders
0 stemmers
- Albert Heijn
- Jumbo
- Spar
- Coop
- Dirk
- Plus
- Lidl
- Aldi
- Emté
- Deen
- Nettorama
- Vomar
- Deka
0 stemmers
- Ja
- Nee
- Soms
- Hebben ze niet waar ik winkel
0 stemmers
- Auto
- Bus
- Fiets
- Lopend
- Anders
0 stemmers
- 0-100
- 100-200
- 200-300
- 300-400
- 400-500
- 500+
0 stemmers
- Ja
- Nee
- Neutraal
0 stemmers
Had net uitgebreid boodschappen gedaan, dus vandaar boodschappen gerelateerde vragen haha
Ik laat boodschappen afleveren door picnic 2x pw!
Ohhh nog niet eens aan gedacht als optie haha! handiggg Ik heb het nu nog snel als optie bij gezet in de poll!
- Boni
0 stemmers
- Hoogvliet
0 stemmers
Sorry, er zijn echt vet veeeeel supermarkten bedenk ik nu haha
steeds minder… AH en Jumbo nemen volgens mij alles over.
de boni vind ik ook echt kut maar hij zit wel dichtbij dus daarom dat ik er toch kom.
Jaa de Deen bestaat ook niet meer inmiddels…
Bestaat de Bas van der Heijden nog? Toen mijn tante nog in Vlaardingen woonde, gingen we altijd naar daar en AH.
Ik heb echt een intense hekel aan de Boni. Het maakt niet uit wat of hoeveel dingen ik nodig heb, ze hebben altijd precies één ding niet en dan moet ik alsnog naar de Appie
Ik doe m’n boodschappen trouwens overwegend bij de Turkse supermarkt bij mij in de buurt, en de dingen die ze daar niet hebben bij de Albert Heijn