Stel je persoonlijke vraag #33

Inclusief een factuur van bijna 5 euro van PostNL omdat iemand vergeten was postzegels te plakken (zitten veel administratiekosten bij), maar dat ga ik diegene maar niet vertellen. Hoop alleen wel dat ik de enige was en die persoon het niet bij alle kerstkaarten vergeten is.

10 likes

Oh dat moet je niet gaan betalen hoor, gaat postnl nooit meer achteraan

10 likes

Een paar als in: twee :sweat_smile: maar ik stuur zelf ook nooit wat.

2 likes

Gisteren lag er een kerstkaart (de eerste) op de deurmat, dus ik helemaal blij naar mijn vriend roepen dat we een kerstkaart hebben. Blijkt hij voor de buren van een paar huizen verderop in de straat te zijn hahah

6 likes

Of gewoon wel, iemand moet dat betalen, de post wordt al elk jaar duurder en trager, dat komt ergens door.

40 likes

Ja best veel, voornamelijk van ouders uit de klas van mijn dochter. Heel attent maar ik wilde er juist vanaf! Hiervoor kreeg ik hooguit 4 kaartjes: van mijn oma, tante, moeder en buren. Voelt zo lullig om niks terug te sturen maar ik had juist geen zin meer in kerstkaartjes sturen. Lijkt wel alsof het weer in is of zo want mijn collega had me ook al een kaartje gestuurd.

1 like

Ik merk dat ik er ‘zo een’ geworden ben die op de fiets soms met de muziek mee zingt. Ik fiets 40 minuten enkele reis en soms zit ik er helemaal in. Maar als anderen het doen vind het raar een aanstellerig, haha.

Zing jij weleens op de fiets?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ugh ja mensen die helemaal verbolgen doen over verzendkosten is echt een grote ergernis van mij. Hoe luxe is het dat iets naar je huis wordt gebracht (door mensen die ook gewoon vaste lasten moeten betalen), waarom zou dat in godsnaam gratis moeten zijn??

32 likes

Of het gek vinden dat je mijn werk extra betaald om het sneller in huis te hebben 🥲

1 like

dit is toch niet zo als je gewoon iets door de post nl laat bezorgen?

Ik bedoel meer dat voordat een pakketje bij jou thuis komt, het door de handen van allerlei mensen is gegaan die ook gewoon betaald moeten worden en helaas zijn zij vaak degene die ervoor opdraaien dat alles gratis moet worden verzonden (buiten dat PostNL ook waardeloze arbeidsvoorwaarden biedt maar het een houdt het ander ook in stand denk ik).

7 likes

Ik krijg echt rillingen van deze foto waarbij een boom een verkeersbord heeft opgegeten

• Ik ook
  • Nee ik voel er niets bij

0 stemmers

15 likes

Ik vind die onderste er juist heel cute uitzien, een soort grinch met hazentanden

18 likes

Om nom nom nom nom

4 likes

Ik kreeg een kerstkaart van de kerk waar ik net ben uitgeschreven, samen met een acceptgiro om geld te geven. Yooo

11 likes

Hahaha het lef ook. Mss moet ik volgend jaar ook gewoon een acceptgiro meesturen met mijn kerstkaarten. Je weet maar nooit.

19 likes

Ja daar begint het mee. Over een tijdje eten die bomen ons op

Ook in deze categorie: een extra troepje van 9,95 erbij bestellen dat je helemaal nergens voor nodig hebt maar alleen om tot het bedrag te komen om geen verzendkosten à 4,95 te hoeven betalen. 😵‍💫

3 likes

OMG JA, ik zag deze foto op twitter en ik word er gewoon echt een beetje misselijk van GADVER

3 likes

Goed concept voor een derderangs horrorfilm

1 like