Ik kan me alleen maar herinneren dat zodra ergens een piano stond mn neef gevraagd werd erop te spelen. Heb er niet echt leuke herinneringen aan.
Heb jij snowboots?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Favoriete maand?
- Januari
- Februari
- Maart
- April
- Mei
- Juni
- Juli
- Augustus
- September
- Oktober
- November
- December
- Ik heb geen favoriete maand
0 stemmers
Favoriete seizoen?
- Winter
- Herfst
- Lente
- Zomer
- Ik heb geen favoriete seizoen
0 stemmers
Situatie: ik kreeg gisteravond een perfect huis doorgestuurd en mijn vriend en ik willen het kopen. Meteen ook in de groepapp met vriendinnen gegooid dat we vanochtend gaan bellen enzo. Vanochtend ook meteen gebeld (nog niks spannends, wordt teruggebeld door de makelaar). Nu krijg ik een appje van een vriendin dat zij het huis ook gister kreeg doorgestuurd en twijfelde om te reageren, maar dat zouden mijn vriend en ik zeker niet chill vinden? Heb eerlijk gezegd van nee dat zou voor ons niet heel chill zijn. Nou ze twijfelt wel want ze wil het heel graag. Edit: ze heeft gezegd dat ze het niet doet, omdat het toch niet helemaal aan haar wensen voldoet.
Concurreren met je beste vriendin op hetzelfde huis?
- Nee, kan niet
- Kan alleen als al je los van elkaar hebt besloten te bieden
- Kan alleen als de vriendin die eerder was het niet erg vindt
- Ja, kan gewoon
0 stemmers
Tja… kan lullig voelen maar je kunt haar moeilijk ontzeggen dat zij niet met dat huis aan de gang kan gaan.
Ik ben altijd zo blij als het herfst is, omdat de zomer dan voorbij is (minst favo seizoen). Dan zit ik meteen lekkerder in mijn vel.
Zou niet in mij opkomen om zo te reageren. Maar misschien ook omdat ik in een dorp woon waar dit sowieso aan de orde is haha.
Ik gebruik Oku voor m’n boeken die ik wil lezen en gelezen heb. Aanrader Ipv goodreads! Ik vergeet anders soms wat ik al gelezen heb.
Hmmm, niet per se leuk, maar ik vergeet het anders en ik vind het fijn om op die manier een overzicht te hebben en gewoon iets van die lijst kan uitpikken als ik geen inspiratie heb.
Welke ‘taak’ doe je liever
- Koken (en wat daar bij hoort zoals boodschappen)
- Het huishouden
0 stemmers
Ik heb het lezen ook weer opgepakt, wat zijn de voordelen van Oku tov GoodReads? Zit nu op GoodReads en vind het leuk dat er ook veel anderen op zitten (haal er wel veel tips vanaf), maar vind het verder niet heel gebruikersvriendelijk.
Ik ben net naar StoryGraph overgestapt vanaf goodreads, om nog even een andere optie erbij te gooien haha. Vind het tot nu toe erg gebruiksvriendelijk, tis niet van Amazon en wat ik vooral ook leuk vind is dat ze boeken ook indelen op stemming/tempo en niet alleen op genre.
Het is rot, maar het is nu gewoon niet anders en waarschijnlijk is de kans dat jullie het zelf kunnen kopen ook niet groot gezien de huidige markt. Stel dag zij het wel krijgen, dan is nog niet gezegd dat jullie het anders zouden zijn geworden.
Ik vind echt niet dat je een alleenrecht hebt op een huis. De markt is gewoon krap dus zou het echt niet chill vinden als vrienden mij zouden vertellen dat ik niet bij een huis mag gaan kijken. Daarnaast zijn er nog zo veel redenen waarom jij of zij het huis toch niet willen en niet gaan bieden. En als je wel gaat bieden dan wint gewoon degene met het hoogste bod, zo simpel is het haha. Zou gewoon afspreken dat je het er verder niet meer over hebt met elkaar zodat het niet ongemakkelijk wordt.
Ik zou in het vervolg niet delen dat je ergens gaat kijken/op gaat reageren tot je meer zekerheid hebt. Mocht dan blijken dat je vriendin ook met het huis bezig is dan is dat gewoon toeval wat misschien niet leuk is, maar ik denk wel dat het tot minder vervelende (schuld)gevoelens leidt aan beide kanten.
Ik zou dan echt een trut van een vriendin zijn en juist gaan kijken.
Ajuus, je hebt geen alleenrecht op dat huis.
Woningmarkt is krap en kut, je zit waarschijnlijk in dezelfde prijsklasse te kijken dus zal je dezelfde huizen tegenkomen.
Zo is het helaas op het moment
Ik zou om die reden in de huidige markt überhaupt niks delen met vrienden of vriendinnen over huizen die je wil bezichtigen of op wil bieden.
Is GoodReads van Amazon??
Ja, die hebben het een tijd terug gekocht…