Ligt er denk ik ook aan hoe vaak je alles schoongemaakt wil hebben en inderdaad hoeveel uur en natuurlijk hoe groot je huis is. Ik zou met ons huidige 2-kamerappartement denk ik voor iedere week 2/2.5 uur gaan. En dan zou ik verwachten dat in die tijd de keuken en badkamer gedaan zijn (iedere week één van beide grondig en de andere meer oppervlakkig), hele huis gestoft, gestofzuigd en gedweild en soms een los klusje (ramen zemen, koelkast uitsoppen etc).
Ja wekelijks zal toch beter zijn hier ook. De was zou ze sowieso niet hoeven doen hier, ook geen bedden ofzo. Gaat me meer over de vloeren en de badkamer en keuken enz het stoort me heel erg als het niet schoon is maar ook geen doorzettingsvermogen om het bij te houden
Drie uur wekelijks vond ik bij sommige huizen als schoonmaakster (sorry interieurverzorgster) meer dan genoeg! De wat kleinere rijtjeshuizen kon ik dan heel grondig doen. Badkamer duurt een halfuurtje denk ik.
Thuis schoonmaken duurt veel langer trouwens. Ik word afgeleid, ga wat uitzoeken, moet nog opruimen, etc.
Zodra we minder thuiswerken wil ik ook een schoonmaakster. Ik vind het echt lastig om het huis grondig schoon te maken als er nog zoveel andere dingen te doen zijn.
en @Nefertiti wat chill joh! Ik ga het er nog eens over hebben thuis haha. Ik kom er nu vaak niet aan toe waardoor het niet schoon is en dat zorgt weer voor onrust in mijn hoofd. Stofzuigen en een doekje over de benedenverdieping red ik nog wel, maar die badkamer schiet er echt te vaak bij in.
Zou het op mannenfora ook zo vaak over schoonmaken gaan?
Jaa dan zeggen ze dingen als " Pff dr staat een hele wasmand vol kleding. Wanneer moet ik mn vriendin vragen of ze t ff opruimt"
Moet hij eerst een vriendin regelen
Als een goede vriend/vriendin en/of familielid aanbied om een ticket (oja vliegtuig) voor je te betalen. Gewoon uit aardigheid niet omdat je het zelf niet kan betalen. Zou je dat dan aannemen?
Ik zit een beetje in twijfel omdat ik het aardig vind maar ook ongemakkelijk en een raar ‘cadeau’
- Nee dat zou ik liever gewoon zelf betalen
- Ja waarom niet
- Ik twijfel
0 stemmers
Diegene die dat aanbied heb ik 4 jaar geleden voor het laatst gezien. En we zijn altijd wel heel close gebleven en kennen elkaar al heeeel lang. Maar ik voel me opgelaten. Ik moet ook al een datum doorgeven.
Hmm ja , diegene is wel familie maar vrij verre familie. Zegmaar achternicht/neef. Ik persoonlijk zie dat niet meer als familieleden. Ja ik slaap er nog maar ff over.
Ik zou het nog van Willem Engel of Redouan T aannemen
Hahahahaha ik vind dit nu al de leukst post van 2022
Nee maar ik kan sowieso slecht dingen aannemen van andere, zelfs een koekje.
Ja ik denk nu al aan mn ouders reactie bijv. Die vinden dat echt niet kunnen. Misschien komt het ook daardoor.
Als je het zelf leuk vind zou ik gewoon ja zeggen. Het is miss wel handig om van te voren beetje te peilen wat je verre familielid voor zich ziet als je er bent. Als dat elke dag 24/7 samen zijn voor die periode dat je er bent dan zou ik er voor bedanken.
En waar ga je naartoe Dubai of Urk?
Oh dat laatste wist ik eigenlijk niet. Ik heb om dezelfde redenen als jij de prikpil genomen, nu al iets van 15 jaar. M’n moeder heeft (als eerste in de familie) 5 jaar geleden borstkanker gehad. Zou het dan voor mij worden afgeraden?
Edit: ik kan dit natuurlijk gewoon zelf opzoeken haha, sorry. Op thuisarts.nl staat als het “veel” voorkomt in je familie, dus ik denk dat ik wel goed zit gelukkig
Ik zou het met je huisarts overleggen. Mijn huisarts zei dat destijds, maar die was sowieso geen fan van de prikpil. En gezien ik geen medisch professional ben en nauwelijks het verschil tussen borstbeen en staartbeen weet, moet je mij niet om advies vragen
Aan de vegetariërs, zijn jullie van de één op de andere dag volledig vegetarisch gaan eten of ging dit in fases?
- Van de een op andere dag, sinds jonge leeftijd vegetariër
- Van de een op andere dag, op latere leeftijd vegetariër geworden
- In fases, sinds jonge leeftijd vegetariër
- In fases, op latere leeftijd vegetariër geworden
0 stemmers