Bijna iedere taal doet het in bed beter dan Nederlands (behalve Duits).
Frysk?
Als er Linda en Gert-Jan wordt geroepen in onze slaapkamer vliegt alle seks het raam uit hoor. No thanks.
Volgens mij was het de vriend van een forummer, want ik herinner me deze post ook nog heel goed. Dan ging ze dingen zeggen als ‘Frühstück’ en ‘Zimmer frei’ enzo
Ik denk dat ik nog weet wie het was maar niet zeker ervan.
Kan je ook hier ook je geschiedenis van goodreads importeren?
Ja ik vind nederlands ook echt een kuttaal voor seks, het klinkt gewoon niet sexy. Nu al heel lang niet meer gedaan maar ik vond het altijd best ongemakkelijk. Ik vraag me ook af hoe dat bij andere talen is, of bijv. Italianen wel dirty talk in het Italiaans geil vinden etc.
NEE, haha ik weet wel wie het was. Maar hella no dat dat mij was. Volgens mij zit ze hier niet meer of ze heeft een andere naam.
Ook nog nooit met een duits sprekend persoon seks gehad en ik zou zelf dat ook niet dat uit mn strot krijgen.
Ik wel!
Ja of: hoe ervaart een Engelsman het dat zijn taal over de hele wereld door iedereen wordt gebruikt? In liedjes, tijdens seks, op werk etc. Je kan ook nergens even in je eigen taal een geheimpje delen met iemand, want de halve wereld verstaat je
‘Ti ano’ 
Ja ik weet het niet? Ik denk bijv. Dat mijn vriend er niet eens een mening over heeft want je weetniet beter als je als moedertaal engels hebt.
Geef me voorbeelden, hahaha. Ik ga het uitproberen. Nee durf ik vast niet.
Heeel vroeger was er op het egf zo’n soort uitdaging dat je naar een jongen ‘ik wil je’ moest sturen en dan zn reactie posten oid. We waren toen nog schattig.
Zou jij het durven om ‘geef me een klap papa’ te zeggen tijdens seks?
- Omg nee
- Ja hoor
- Ik twijfel
0 stemmers
Dan had ik het dus toch goed onthouden, het heeft blijkbaar indruk op me gemaakt.
Ik heb een keer het bed gedeeld met een Oostenrijker die er per ongeluk wat Duits uitflapte en ik vond dat echt verschrikkelijk. Maar een Duitse vriendin van mij vond dat schokkend want ze vond Duits juist heel aantrekkelijk
Terwijl ik dat met Nederlands dus totaal niet heb.
Ik denk dat mijn vriend zo moet lachen dat de seks meteen over is
Leuk, Letterboxd! Ik moet het nog wel even uitzoeken allemaal en heb geloof ik al wat mensen gevolgd. Username is hetzelfde als hier.
Durf t wel. Maar ik weet dat dan de mood gelijk voorbij is.
Kun je je gebruikersnaam op letterboxd eigenlijk ook wijzigen? Ik zie dat ik mijn volledige naam gebruik!