Spinnen doen meestal niks maar daar zijn veel mensen ook bang voor. Angst is niet altijd rationeel.
Precies, zo werkt het niet. Mijn dochter is ook bang voor honden, kleine en grote. Die kun je niet zeggen âkom maar even kijken hoe het isâ.
Mân hobby is op de bank liggen met een dekentje en series kijken. Op dit moment ziek thuis dus het enige dat ik doe is mân hobby uitvoeren. Alhoewel ik nu steeds meer een afkeer begin te krijgen.
Normaal gesproken is het zoân 2 uur per dag.
Hobby is ook forummen!!
Prima, maar dan neem ik hem alsnog mee en blijft hij in mijn eigen huisje
Mijn hobbyâs zijn altijd van korte duur, oh waaauw ik ben ineens into droogbloemen, oneh 2 weken later into pottenbakken en dan schaf ik weer alles aan voor borduren en inmiddels kan ik een handwerk/knutselwinkel starten. Oja natuurlijk krijg ik dan te horen âmaar dat komt omdat je adhd hebtâ. Ja het zal wel, ik wil wel serieus gaan boetseren en toevallig heb ik een tante die dat echt goed kan, wie weet maak ik volgende week een beeld. en ligt die de week erop in de vuilnisbak. Oh en ik wil eigenlijk ook zelf zeep maken, en kaarsen.
Als jij een hobby hebt, ik bedoel ja iedereen heeft als hobby eten, chillen, series etc. Ik bedoel wel meer iets specifieks, zoals tekenen oid.
Hoelang heb/doe jij je hobby al?
- N.v.t.
- Een paar jaar
- 5+ jaar
0 stemmers
Win win, want ik hoef ook geen heel weekend met kinderen in een vakantie huisje .
Ben jij impulsief? Ik doe bewust alleen de keuze tussen ja en nee, zodat ik zometeen niet hoef aan te horen dat een optie mist. Dan maak je zelf maar een nieuwe aan.
- Ja
- Nee
0 stemmers
5 weken
Vicki Pollard!
Ja zoveel keuze, âjaaaa soms ben ik wel impulsief bijvoorbeeld en dan in die situatie ik mis die optie!â
- Soms
0 stemmers
Een al meer dan 10 jaar. Maar heb ook heel veel bevliegingen. Vooral jammer voor mn bankrekening.
Ja het is wel jammer geld als je dan al die spullen ziet liggen waar je nagenoeg niks meer mee doet. Ik moet wel zeggen dat in mn rapport bij de kleuterklas al stond dat ik niet weg was te slaan bij het schilderbord en dat vind ik nog steeds leuk af en toe. Noem het alleen geen hobby. Of misschien heet dat dan juist wel een hobby.
Ik heb best wel veel hobbyâs, sommige doe ik al heel lang (schilderen, haken, koken, fotografie), sommige een aantal jaar (yoga, hoopdance, rolschaatsen, sieraden maken) en dan heb ik nog allerlei losse bevliegingen die niet echt blijven hangen zoals kleien en borduren enzo. En alles gaat sowieso een beetje in fases en afhankelijk van de seizoenen, kan ook niet echt anders want als ik iedere week elke hobby van me wil doen hou ik geen tijd meer over om te werken en te studeren :â)
Als je met vrienden (+2) bij jou thuis hebt afgesproken om spelletjes oid te doen en 's avonds wat te eten, stuur je dan een tikkie? Uit eten kan niet, dus gaat om Thuisbezorgd (en niet zelf koken). Jij besteld 't omdat het jouw huis (en locatie) is:
- Ja ik stuur een tikkie
- Nee ik betaal het
0 stemmers
En als jij in dit verhaal de gast bent
- Verwacht ik wel een tikkie, zou hetzelfde doen
- Verwacht ik geen tikkie, zou het zelf ook niet sturen
- Verwacht ik wel een tikkie, maar zou het zelf niet sturen
- Verwacht ik geen tikkie, maar zou ik zelf wel sturen
0 stemmers
Hebben je ouders hobbyâs?
- N.v.t.
- Ja allebei
- Ja 1
0 stemmers
Mn vader heeft echt hele duidelijke hobbyâs al jaren. Mn moeder heeft ze nooit gehad. Ik vind het eigenlijk irritant, alsof een mens een hobby moet hebben.
Mijn vader zân hobby is hardlopen
Mijn hobby is met een zak chips op de bank zijn Strava activiteit bekijken