Stel je persoonlijke vraag #33

Het hangt er wel een beetje vanaf wat er wordt besteld. Als het patat + snacks is dan zou ik het zelf betalen. Maar voor 4 personen sushi of pokebowl dan zou ik wel een tikkie voorstellen. Sowieso zou ik al van te voren aangeven joh zullen we sushi bestellen en de kosten delen? En niet bestellen en dan om geld vragen.

Als er maar 1 persoon zou mee eten zou ik het wel betalen zonder tikkie te vragen (maakt niet uit wat het eten dan is). En ik geef altijd aan als er bij vrienden wordt besteld dat ze even een tikkie sturen voor de kosten.

7 likes

ah hij gebruikt de kringloop gewoon als een soort bibliotheek! ik vind dit heel aandoenlijk haha

3 likes

:sob:

4 likes

Over een koud rattenneusje tegen je billen

Ik vroeg me af of ze dan echt door het water naar boven komen, maar ja dus

'Ze komen echt uit de wc-pot naar boven': ongediertebestrijder Richard ziet rattenprobleem in steden uit de hand lopen - EenVandaag

ā€œEn dan krijg je dus een koud neusje tegen je billen aan. En dan vlieg je wel omhoog kan ik je verzekerenā€, grapt ongediertebestrijder PikĆ©. :joy::cry:

7 likes

NIET grappig PikƩ :woozy_face::sob:

9 likes

Gatverdamme stop

Nee, daar hebben ze niet zo heel veel van het genre wat hij graag leest. En er is minder afwisseling volgens hem.

Volgens mij is het maximum ook 7 boeken lenen per keer en hij koopt er nu soms wel 15 boeken zodat hij goed de week door komt.

2 likes

Als zo’n ding aan 3 deuren in je huis zou hangen. 1 daarvan is wat soms mensen zien. Zou je je daaraan ergeren? Ik kan er gerust onderdoor lopen dat klopt idd.

Ik weet even geen beter voorbeeld. En 1 moet eraf van mij. Je kan geen mensen uitnodiging met zon ding .

• Boeiend, je kan er onderdoor lopen
  • Nee dit is echt lelijk en je mag hier een mening over hebben

0 stemmers

Gast 2 is toch ook voldoende, die ene kan er best af

4 likes

Heb je er dan 3 in huis hangen? Wat is daar het nut van dan, dat volg ik niet.

Ik heb er 1 en die haal ik wel weg voor visite maar dat is vooral omdat de deur niet dicht kan met dat ding en ik wil niet dat ze m’n slaapkamer in kijken.

3 likes

Is niet voor mij maar dat is dan telkens tel herinnering om je weer op te drukken. En als dan ooooveral in je huis of whatever het staat dat je brein dan beter weer herinnert. Ik ben met 1 zo’n zo klaar. Ja er hangen er 3, dat is een soort van iets wat ā€œmoestā€. Maar er MOET er 1 af van mij. Nee ik jeb er geen last van als dat ik me eraan stoot, ja ik kan er onderdoor lopen.

2 likes

Misschien moet ik overal in huis bekers water neerzetten want ik moet meer drinken

11 likes

In wat voor paleis woon je dan als je er drie nodig hebt om vaak genoeg herinnerd te worden? :joy:

1 like

Nou dat vind ik ook wel erg overdreven hoor haha jeetje, je kan ook een alarm zetten ofzo als herinnering, 1 zo’n ding lijkt me voldoende. Snap wel dat het lelijk is maar vind ook dat het moet kunnen in je eigen huis, alleen 1 lijkt me wel een redelijk compromis. Bezoek heeft er wat mij betreft verder weinig mee te maken of over te zeggen, net zoals over de rest van de inrichting.

2 likes

Hahah wat een onzin, hij zet dan maar wekkers die random afgaan. Mijn vriend heeft ook het liefst een kettlebell in het midden van de woonkamer staan, met precies die reden. Dacht het niet maat.

1 like

Haha helemaal niet! Maar blijkbaar moet dat voor iemand die veel traint wel. Dus elke deur is dan al met van die shit voorzien. Je hebt zelfs heel veel huizen of appartementen daar speciaal voor ingericht. Voor bijvoorbeeld tijdelijk contract etc. Dus ja.
Ik moet opgetild worden wil ik aan zo’n ding hangen en dan hang ik 5 seconden en wil ik liever dood.

2 likes

Vriendin van mij gebruikt het meer als kapstok, stoor me er echt niet aan.

Hahaha ik snap het! Mijn broertje heeft tijdens de pandemie een heuse home gym gebouwd maar had daarvoor een hele installatie voor pull-ups, dus niet gewoon zo’n bar maar echt een toren, in zijn slaapkamer. Ik vroeg me altijd af hoe zijn vriendin dat okĆ© vond, echt leeelijk en onnodig om het daar te plaatsen.

2 likes

Dat kan niet toch? want dan loop je toch door alle jassen door de heen? Oh my god, misschien is het beter dat muren afbreken. Nouja het is iig een doorn in het oog.

Omg, ik love je ondertitel trouwens haha, dat gebaar met die hand hahaha. Waarom kan ik die niet vinden? @anon28710462 ben niet Italiaans maar gotta luv that Italian handje

Hahaha hij staat bij mij ook nog niet tussen de forumemoji’s, maar op mijn gewone toetsenbord! šŸ¤ŒšŸ»šŸ¤ŒšŸ»šŸ¤ŒšŸ»

3 likes