Stel je persoonlijke vraag #34

Ja, maar gelukkig niet met vrienden, alleen een keer met een gekke collega.

1 like

excuus m’n nederlands is echt in rap tempo aan het verloederen

1 like

Volgens mij is het “Ik ben die meisje”

12 likes
Ivm de gasprijzen, hebben jullie de verwarming lager of uit staan?
  • Ja
  • Nee
  • Ik heb geen gas/geen verwarming blablabla

0 stemmers

5 likes

Ik zie dit echt opvallend veel de laatste tijd!

2 likes

Warm waterpomp en geen auto. Heel chill nu haha.

4 likes

Ik had nét onze lage prijs vastgezet voor 3 jaar voor de prijzen gingen stijgen, dus ik voel er nog niets van. En in deze 3 jaar wil ik nu dus over op (hybride?) waterpomp, dus hoop er weinig last van te gaan krijgen ook eigenlijk.

3 likes

Haha wat chill! Net op tijd. Ik was dus net te laat :sob: haha

Wat is je favoriete manier om een ei te eten?

• Spiegelei
  • Over easy
  • Roerei
  • Omelet
  • Frittata
  • Hard gekookt
  • Zacht gekookt
  • Gepocheerd
  • Gevuld
  • Anders
  • Geen

0 stemmers

2 likes

Ik zou wel willen zwemmen in bearnaise. Verder gebruik ik dragon heel veel voor frisse gerechten, yoghurtdipjes en salades.

7 likes

Ik verbruik in de winter maar voor ongeveer 3 euro per maand, dus als dat nu 9 wordt is dat prima. Voordeel aan klein wonen in een goed geïsoleerd huis.

3 euro aan gas per maand? Hoeveel m3 is dat/wat betaal je per kuub dan?
Of bedoel je gecompenseerd met je rekening voor stroom?

1 like

Denk jij dat er op de wereld meer deuren of meer wielen zijn?

• Deuren
  • Wielen

0 stemmers

12 likes

Ik denk deuren, omdat - tenzij je het over een fiets hebt - zelfs een auto vaak net zoveel deuren als wielen heeft. En dan heb je nog kastdeuren, keukendeuren etc. Er zijn denk ik meer soorten deuren dan soorten wielen?

27 likes

Oh wat slim deze redenatie!

2 likes

Ook alle soorten wielen doen mee!! Er zitten ook wielen onder koffers, winkelwagens, bureaustoelen, grasmaaiers, wielen in de lade van je vaatwasser etc

15 likes

Dat is ook wel weer waar… ik heb nu echt de behoefte om alle soorten wielen en deuren in mn huis te tellen. Maar ik denk dat ik toch maar gewoon ga slapen :joy:

18 likes

Hahaha jammer want ik hoor het graag!! Ik zag deze vraag op internet voorbij komen en had het toen met een collega erover, hij vroeg of ik morgen een PowerPoint presentatie wil doen over waarom ik wielen denk :rofl:

2 likes

Ik betaal 25 euro maar verbruik veel minder dus krijg heel veel terug. Ik heb net nog even ingelogd op MijnDomein maar snap er allemaal geen hout van want het bedrag van januari was bijvoorbeeld negatief?? Ik heb ook geen zonnepanelen ofzo. Ik kook elektrisch, heb alleen een verwarming die niet zo hard kan.

1 like

Kan het door de energiecompensatie van de overheid komen?

Edit; ik probeer mijn verwarming nooit aan te doen. Nu wonen wij relatief laag in een flatgebouw en hebben wij er veel profijt van als de buren stoken, dus dat is fijn. Maar we hebben ook geen termostaat dus het is ook lastiger te regelen. Daarnaast hebben we blokverwarming en heb ik geen idee hoeveel we echt betalen voor gas verbruik, we betalen maandelijks een voorschot. Maar van flatgenoten hoor ik echt verhalen over honderen euro’s bijbetalen dus ik pak wel een extra trui of deken.