Mensen laten mij de rekening beheren omdat ik goed in hoofdrekenen ben. Al jaren zo, ik zeg dan meestal welk bedrag je moet en dan zo verder.
Oh nu heb ik zin om een Capri sun cocktail te maken
Door deze vragen zit ik nu aan de zaāatar zuurdesem crackers die ik dit weekend gemaakt had en deze dragon-limonade die ik alweer bijna vergeten was
Oh traumaās van vroeger. Zo blij dat je tegenwoordig gewoon de rekening kunt betalen en tikkies met een open bedrag kunt uitsturen met een foto van de bon. Kan iedereen zelf zān tyfus-ijsthee en kipsate bij elkaar optellen en dat overmaken.
Al delen we tegenwoordig altijd de rekening gewoon eerlijk, ik mijn glas wijn maar zij net zo goed een dure shrimp cocktail of zo toch.
heb jij wel eens een (groeps)diner gehad waar er gerechten gedeeld werden shared dining
en mensen vervolgens gingen klagen over het betalen omdat ze minder van een bepaald iets hebben gehad?
- ja
- nee
- ik ben dat persoon
0 stemmers
Kap met het ophalen van deze herinneringen vol frustratie
Ik ben niet zoān troll als @anon50301661 haha. Ik vond het lekker! Met kerst mee gekookt. En dan geraspt over een soort satĆ© gemaakt van gerookte bietjes. Zoals @Bunnyslippers zegt is het een lekker zout en een beetje kazig ofzo?
speciaal voor jou!!!: heb je wel eens een tikkie voor iets gekregen terwijl je ervanuit ging dat het een gevalletje āik doe dit rondje, jij de volgendeā was?
Ja en die vriendengroep heb ik inmiddels gelukkig gedumpt. Ook mensen bij die als we thuis AH huiswijn deelden achteraf gingen klagen over ā¬2 āomdat ze maar 1 glas gehad haddenā. Ellende
Ja, maar gelukkig niet met vrienden, alleen een keer met een gekke collega.
excuus mān nederlands is echt in rap tempo aan het verloederen
Volgens mij is het āIk ben die meisjeā
- Ja
- Nee
- Ik heb geen gas/geen verwarming blablabla
0 stemmers
Ik zie dit echt opvallend veel de laatste tijd!
Warm waterpomp en geen auto. Heel chill nu haha.
Ik had nƩt onze lage prijs vastgezet voor 3 jaar voor de prijzen gingen stijgen, dus ik voel er nog niets van. En in deze 3 jaar wil ik nu dus over op (hybride?) waterpomp, dus hoop er weinig last van te gaan krijgen ook eigenlijk.
Haha wat chill! Net op tijd. Ik was dus net te laat haha
Wat is je favoriete manier om een ei te eten?
- Spiegelei
- Over easy
- Roerei
- Omelet
- Frittata
- Hard gekookt
- Zacht gekookt
- Gepocheerd
- Gevuld
- Anders
- Geen
0 stemmers
Ik zou wel willen zwemmen in bearnaise. Verder gebruik ik dragon heel veel voor frisse gerechten, yoghurtdipjes en salades.
Ik verbruik in de winter maar voor ongeveer 3 euro per maand, dus als dat nu 9 wordt is dat prima. Voordeel aan klein wonen in een goed geĆÆsoleerd huis.