Heerlijk vind ik dragon. Beetje anijs
Lekker op gebakken gnocchi
Ik eet geen verse dragon, wel gedroogde. Combineert heel goed met verse tomaat.
Ja het is ook best heftig, moet er ook echt zin in hebben. Ik had het met congee en in een mooncake.
Wil je de cocktail delen? Ben wel benieuwd nu!
@Madam-Mikmak ik vind het echt precies als venkel smaken maar dat is ook anijs achtig natuurlijk. Ik eet heel vaak gnocchi maar ik heb het nog nooit met dragon gecombineerd, ik wil het proberen!
In de supermarkt? Althans hier is dat makkelijk te vinden.
ben jij wel eens gaan dineren met een groep waar er vervolgens iemand duidelijk misbruik maakte van âwe delen de rekening door het aantal personen!â?
- ja
- nee
- ik ben zelf dat persoon
0 stemmers
De Jumbo heeft het, bij die verse kruiden in bakjes in het koelschap bij de sla enzo
Guava/strawberry fan hier ![]()
Ik ging vaak eten/naar café met een groepje waar dan aan het einde van de avond altijd te weinig geld was ingelegd, terwijl iedereen ook nog eens fooi gaf. Ik verdacht een meisje ervan dat zij gewoon geen/veel te weinig geld inlegde. Toen verhuisde zij en was ze er nooit meer bij, en op magische wijze was er toen wel altijd genoeg geld ingelegd. Bijzonder he
Edit: oh dat is wat anders dan wat jij zegt trouwens.
Hier helaas niet
Of ik kijk scheel, kan ook natuurlijk. Ik kom eigenlijk vooral bij Appie.
@Echo zal kijken of ik kan terugvinden wat ik toen had gedaan (dit is dus de ergernis van mijn vriend, dat ik wat lekkers maak en niet onthoud hoe haha). Maar had verse pitloze groene druiven door een juicer gedaan, met citroensap. Toen dragon met zo een muddler en suiker beetje gestampt, cognac en dat sap toegevoegd en shaken maar. Met nog spriet dragon voor in het glas. Maar de juiste verhoudingen moet ik echt weer even uitproberen, had het gezien bij een restaurant in de buurt. Moet het hem eens vragen.
@Teigetje Serieus? Ga ik daar even gluren binnenkort.
Mensen laten mij de rekening beheren omdat ik goed in hoofdrekenen ben. Al jaren zo, ik zeg dan meestal welk bedrag je moet en dan zo verder.
Oh nu heb ik zin om een Capri sun cocktail te maken
Door deze vragen zit ik nu aan de zaâatar zuurdesem crackers die ik dit weekend gemaakt had en deze dragon-limonade die ik alweer bijna vergeten was ![]()
Oh traumaâs van vroeger. Zo blij dat je tegenwoordig gewoon de rekening kunt betalen en tikkies met een open bedrag kunt uitsturen met een foto van de bon. Kan iedereen zelf zân tyfus-ijsthee en kipsate bij elkaar optellen en dat overmaken.
Al delen we tegenwoordig altijd de rekening gewoon eerlijk, ik mijn glas wijn maar zij net zo goed een dure shrimp cocktail of zo toch.
heb jij wel eens een (groeps)diner gehad waar er gerechten gedeeld werden
shared dining
en mensen vervolgens gingen klagen over het betalen omdat ze minder van een bepaald iets hebben gehad?
- ja
- nee
- ik ben dat persoon
0 stemmers
Kap met het ophalen van deze herinneringen vol frustratie
Ik ben niet zoân troll als @anon50301661 haha. Ik vond het lekker! Met kerst mee gekookt. En dan geraspt over een soort satĂ© gemaakt van gerookte bietjes. Zoals @Bunnyslippers zegt is het een lekker zout en een beetje kazig ofzo?
speciaal voor jou!!!: heb je wel eens een tikkie voor iets gekregen terwijl je ervanuit ging dat het een gevalletje âik doe dit rondje, jij de volgendeâ was?
Ja en die vriendengroep heb ik inmiddels gelukkig gedumpt. Ook mensen bij die als we thuis AH huiswijn deelden achteraf gingen klagen over âŹ2 âomdat ze maar 1 glas gehad haddenâ. Ellende