En maak je ook gebruik van je dorp/stad museum?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Lijkt me nog belangrijker dan of het er wel of niet is
En maak je ook gebruik van je dorp/stad museum?
0 stemmers
Lijkt me nog belangrijker dan of het er wel of niet is
Het ontbreken aan een Pathe in mijn stad vind ik wel echt irritant, ik zou best graag eens zo’n Pathe pas uitproberen
Bedoel je dan de dichtstbijzijnde stad of alleen voor mensen die in een stad wonen?
Vind ik ook, maar denk niet dat de Pathé zich wil vestigen in een dörpje van 900 mensen ![]()
Hoeveel procent van de lepels in jouw huishouden zijn kromme ijslepels?
0 stemmers
Nee. Kan even geen afbeelding vinden. Maar lepels die helemaal verbogen zijn doordat je er ooit ijs mee hebt opgeschept.
Edit:

Nou dit ongeveer dus.
Gratis ongevraagde tip: ijs snijden met een mes ![]()
Wil je een danoontje ijsje?
0 stemmers
Nee maar goed idee wel.
Mijn vriezer is te vol/klein voor danoontje ijsjes ![]()
Echt zo’n flashback naar m’n jeugd, at die dingen altijd de hele zomer door ![]()
Heb je al een abo op HBO Max genomen?
0 stemmers
Gisteravond begonnen met Euphoria, 4 euro well spend (so far)!
ja en die stokjes die ze hadden die van kleur veranderden!
volgens mij waren dat deze
ik kon het ook echt niet handelen dat je nog zoveel uur moest wachten nadat je ze in de vriezer had gedaan
+Viaplay en hayu
Ook nog voor YouTube premium, kreeg dat 4 maanden gratis, actie met Samsung ofzo? Vind het zo chill, YouTube zonder reclame kijken en kunnen blijven luisteren op je telefoon met je scherm uit dat ik overweeg om er na de 4 maanden voor te gaan betalen.
Ja zo leuk , ik ook! Wij hadden ook die speciale lepeltjes. Ik werd zelfs zenuwachtig als we naar de diepvries gingen om die ijsjes eruit te halen lol