Heb wel apple maar geen face id
En @Marsepein Mijn moeder hamstert permanent, dus ik heb altijd een adresje voor voedsel en toiletpapier
Heb wel apple maar geen face id
En @Marsepein Mijn moeder hamstert permanent, dus ik heb altijd een adresje voor voedsel en toiletpapier
0 stemmers
Denk jij dat social media vreemdgaan makkelijker of moeilijker maakt? Enerzijds heb je makkelijk toegang tot dating apps en contact etc. Maar het wordt wel allemaal traceerbaarder gemaakt, locaties zijn zichtbaar via allerlei apps, je hebt door de dag heen meer contact met je partner. Vroeger kon je gewoon later thuiskomen en zeggen ‘ja ik was daar en daar’ zonder dat je app/bel contact kon hebben etc. Oh en niet te vergeten dat je nu als je op elkaars telefoon zou kijken elkaars hele leven ziet.
Wel apple maar heb face ID uitstaan
Ik dacht even aan een brievenbus met een deurtje zoals van die kluisjes (), die heb ik namelijk haha.
Maar ik denk inderdaad ook wielen haha
En maak je ook gebruik van je dorp/stad museum?
0 stemmers
Lijkt me nog belangrijker dan of het er wel of niet is
Het ontbreken aan een Pathe in mijn stad vind ik wel echt irritant, ik zou best graag eens zo’n Pathe pas uitproberen
Bedoel je dan de dichtstbijzijnde stad of alleen voor mensen die in een stad wonen?
Vind ik ook, maar denk niet dat de Pathé zich wil vestigen in een dörpje van 900 mensen
Hoeveel procent van de lepels in jouw huishouden zijn kromme ijslepels?
0 stemmers
Nee. Kan even geen afbeelding vinden. Maar lepels die helemaal verbogen zijn doordat je er ooit ijs mee hebt opgeschept.
Edit:
Nou dit ongeveer dus.
Gratis ongevraagde tip: ijs snijden met een mes
Wil je een danoontje ijsje?
0 stemmers
Nee maar goed idee wel.
Mijn vriezer is te vol/klein voor danoontje ijsjes
Echt zo’n flashback naar m’n jeugd, at die dingen altijd de hele zomer door
Heb je al een abo op HBO Max genomen?
0 stemmers
Gisteravond begonnen met Euphoria, 4 euro well spend (so far)!