Stel je persoonlijke vraag #34

ja en die stokjes die ze hadden die van kleur veranderden!

volgens mij waren dat deze
ik kon het ook echt niet handelen dat je nog zoveel uur moest wachten nadat je ze in de vriezer had gedaan

38 likes

+Viaplay en hayu

3 likes

Ook nog voor YouTube premium, kreeg dat 4 maanden gratis, actie met Samsung ofzo? Vind het zo chill, YouTube zonder reclame kijken en kunnen blijven luisteren op je telefoon met je scherm uit dat ik overweeg om er na de 4 maanden voor te gaan betalen.

2 likes

Ja zo leuk , ik ook! Wij hadden ook die speciale lepeltjes. Ik werd zelfs zenuwachtig als we naar de diepvries gingen om die ijsjes eruit te halen lol

4 likes

Oh ja ik heb eerlijk gezegd nog niet uitgezocht hoe duur het is haha, maar voor 15 euro kun je dacht ik wel met 3 gebruikers erop? Misschien ga ik dan wel kijken of ik het kan delen met 2 anderen ofzo, 15 euro voor alleen mezelf vind ik ook veel te duur indd

Ik heb Netflix via mijn schoonouders maar daar betaal ik verder niks voor dus die heb ik niet aangevinkt. En sinds vandaag HBO Max, maar weet nog niet of ik dat heel lang ga houden of gewoon een paar series ga kijken en dan weer opzeg

1 like

Geen van dit alles!

8 likes

En Discovery+!

6 likes

Netflix en Viaplay voor Formule 1, maar twijfel nog of ik niet liever F1TV wil :sweat_smile:

1 like

Via de NPO app bijvoorbeeld kan je ook al heel veel kijken zonder abbo. Ik heb wel netflix maar kijk bijna alleen npo zonder abbo (ook geen tv).

5 likes

Wij hebben binnen de familie een soort ruilhandel met streamingsdiensten. Ik betaal videoland, en andere leden van het gezin netflix, amazon prime en disney+. En dan kijken we allemaal met elkaar mee.

13 likes

Ik kijk gewoon wat online tvprogramma’s gratis terug en stream heel soms iets illegaals. Ik neem vooral geen abbo’s uit zelfbescherming omdat ik weet dat ik dan enorm veel tijd ga verspillen aan bingen.

5 likes

Hoe vaak sport jij?

• 1x per week
  • 2x per week
  • 3x per week
  • 4x per week
  • 5x per week
  • 6x per week
  • Iedere dag
  • Paar keer per maand
  • Paar keer per jaar
  • Nooit
  • Anders

0 stemmers

Vind je paardrijden een sport?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind je wandelen een sport?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind je tafeltennis een sport?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Oke tafeltennis is een sport, maar vind dat altijd zo suf klinken.

3 likes

Ik doe elke ochtend yoga, ik denk dat ik het wel een sport vind.

4 likes

Als wandelen een sport is wel 7 dagen per week. Doe wel meer aan snelwandelen, beetje Road Runner vibes.

Verder 3 dagen per week krachttraining (Epic filmpjes).

5 likes

Snelwandelen heb ik laatst nog een filmpje van zitten kijken toevallig :rofl:

6 likes

Dat ziet er zo zwaar uit! Die snorren zijn wel echt geniaal

6 likes

Paardrijden is echt 100% een sport en moet je echt je spieren voor gebruiken. Ik rijd al jaren geen paard meer en ging een keer een uurtje op het paard van een vriendin rijden. De volgende dag had ik echt zieke spierpijn, kon bijna de trap niet oplopen :sweat_smile:

9 likes

Daar heeft @FrauHelga wel eens wat over gepost. Daar schijnen dus hele heftige filmpjes tussen te zitten als een bug. Waarin tongen gesneden worden etc.

3 likes

Wel eens kaviaar gegeten?

• Ja lekker
  • Ja niks bijzonders
  • Ja vies
  • Nee

0 stemmers

1 like