Stel je persoonlijke vraag #34

Ook Spotify en Crunchyroll!

3 likes

Ja ik leg alles meteen in de kast en hang het uit. Veel overzichtelijker en minder kreukels.

2 likes

Een goeling misschien proberen, zo’n langwerpig rond kussen? Kan je niet meer naar je buik rollen

3 likes

Genoeg rugpijn hebben bij het opstaan dat buikslapen echt een straf wordt. Ik ben uiteindelijk op mijn rug gaan liggen met een kussen in mijn knieholtes tegen omrollen. Misschien dat een langwerpig kussen in je zij hetzelfde trucje doet.

2 likes

Wanneer krijg je salaris?

• Tussen de 1e en de 10e
  • Tussen de 11e en de 19e
  • Tussen de 20e en de 24e
  • Tussen de 25e en de 28e
  • Tussen de 29e en de 30/31e

0 stemmers

Een vriendin zei net dat ze altijd de laatste werkdag van de maand pas uitbetaald krijgt en ik was echt in shock. Zo laat!

Bij de bedrijven waar ik heb gewerkt (retail) was laatste werkdag van de maand altijd de uitbetalingsdag, vind het niet perse raar haha

1 like

De vierde laatste werkdag van de maand.

1 like

Haha ja ik heb het zelf altijd rond de 24e gehad, m’n ouders ook en de andere vrienden waar ik het toevallig van weet ook. Dus toen ik dit hoorde dacht ik echt wow een hele week later (ze vindt het zelf niet zo fijn). Maar opzich is het natuurlijk gewoon normaal als je er gewend aan bent

2 likes

Dit maakt toch echt geen fuck uit? De maand blijft toch even lang? :joy:

29 likes

Huhhh!?! Waarom zou je vrijwillig uit je koffer leven? Dan is toch alles helemaal verkreukeld enz

5 likes

Omdat ik een ongelikte beer ben

16 likes

Heb je een reiskussentje in huis? Dat helpt bij mij in elk geval tegen de pijn haha.,

1 like

bij vorige werk altijd de laatste dag van de maand, tenzij in een weekend dan eerder natuurlijk. nu rond de 25e. vind beide prima, de maand is inderdaad even lang en je zit dan in dat ritme!

1 like

Om de 4 weken dus in het begin van jaar aan het einde van de maand maar t komt steeds verder naar voren en dan in december de eerste en laatste week

5 likes

De 7e van de maand, super irritant want huur en dergelijke wordt op de 1e afgeschreven

Als je een paraplu hebt met zo’n strak hoesje…

• gebruik je die ook voor de paraplu
  • gooi je die weg
  • bewaar je hem, maar gebruik je hem niet
  • bewaar je hem en gebruik je hem voor iets anders (zoals…)

0 stemmers

Ik weet namelijk nooit wat ik ermee moet. Meestal zijn ze retestrak en krijg je ze er amper omheen. Daarnaast zie ik het nut er niet van?

4 likes

Ja, zij zei dus dat ze het irritant vindt omdat de meeste rekeningen rond de 25e worden afgeschreven en ze later pas salaris krijgt

Ik zet de paraplu verticaal recht op mijn schoot en schuif zo de hoes over de paraplu. Gemakkelijkste manier.

3 likes

Dat is me de opslagruimte niet waard

6 likes

Ja ook onze dm’s TOCH!!!

1 like