Stel je persoonlijke vraag #34

Ja. Klotebeest. Hoop dattie aan een stuk chocola knabbelt :rage:

1 like

Als je blokjes kaas bij je hebt, dan heb je gelijk een hele roedel achter je aan.

3 likes

Nou ik vind Milaan vet leuk juist! Je moet inderdaad niet alleen maar rond de Duomo blijven hangen maar eigenlijk altijd als ik naar Italiƫ ga probeer ik wel ƩƩn of een paar dagen Milaan mee te pakken.

Heb er laatst in het reistopic nog een heel epistel over getypt geloof ik, mocht je nog tips willen haha

3 likes

Ohh nice! Ik ga in het reistopic kijken!

1 like

Wat vind je van Russell Brand?

• Neutraal
  • Ken hem niet
  • Leuk/grappig/iets anders overwegend positief
  • Vervelend/stom/irritant/ iets anders overwegend negatief

0 stemmers

5 likes

Dat Youtube-kanaal van hem is niet te doen.

3 likes

Die kwam ik dus tegen haha en inspireerde me tot deze poll.
Ik vind hem echt vet interessant, en ook wel grappig.

1 like

Als je meerdere filmpjes van hem kijkt merk je dat er echt bijna nooit een clou is in wat hij vertelt. Hij werkt nergens naartoe en hij onderbouwt zijn mening ook niet. Bijna woordkots. Er zijn al genoeg middelbare witte mannen zonder goed verhaal die ik heb moeten aanhoren in mijn leven en Russell Brand kan ik er niet meer bij hebben.

5 likes

Ja zijn YT filmpjes niet echt bekeken, wel zijn cabaretshows. Die vond ik wel leuk.

1 like

Oke ik verander mijn stem.

3 likes

Ah heb ik het nu voor je verpest? Wist je helemaal niks van die controverses? :flushed:

1 like
De Meilandjes
  • Ja leuk
  • Nee helemaal klaar mee
  • Nooit leuk geweest

0 stemmers

3 likes

Netflix, disney+, via een vriend Discovery+ (gebruik ik nu het meest) en we hebben Crunchyroll voor anime (nerds present)

1 like

Vermoeiend hysterisch

1 like

Nog nooit een aflevering gekeken, dus eigenlijk geen idee. Weet alleen iets met wijnen

6 likes

Ziek zijn en in bad gaan

• Ja lekker
  • Nee gadver
  • Geen idee

0 stemmers

1 like

Ligt eraan: met koorts nee maar als ik gewoon niet zo lekker ben wel

2 likes

Met koorts vind ik dat echt niet chill. Vind douchen dan al een hele opgave.

altijd de hel op aarde

5 likes

Nee ik hoef geen aandacht van honden, das net als aandacht van een bouwvakker: iedereen krijgt het. Niks om over op te scheppen.

Ik wil aandacht van katten want die kunnen echt inschatten of je de moeite waard bent. Ik ben ook altijd heel goed met snobistische katten en daar haal ik heel veel validatie over mijn persoonlijkheid en vibe uit.

27 likes