Oh goeie! Maar wat is het nut van zo’n hoesje? Voor als de paraplu nat is? (Want mijn hoesjes zijn niet waterdicht volgens mij) Of tegen beschadigen?
Een lang kussen of een tennisbal ombinden met iets van sporttape of een sjaal.
Haha wow nu ik erover nadenk is mijn precieze adres het enige wat niet op te maken valt uit wat ik hier al gepost heb
Hoeveel geld zou je denk je uitgeven aan een weekendtrip naar Milaan? Reis, overnachting, uitjes, eten, drinken etc.
- 0-100
- 101-200
- 201-300
- 301-400
- 401-500
- 501-600
- 601-700
- 701-800
- 801-900
- 901-1000
- 1000+
0 stemmers
Ik ben toevallig recent in Milaan geweest en heb toen in totaal denk ik rond de €500 pp uitgegeven. We hadden gekozen voor een budget hotel en hebben verder niet geshopt maar zijn wel elke keer buiten de deur gaan eten.
ik snap ook nooit waarom je uit alle italiaanse steden kiest om naar milaan te gaab
Buitenboordbeugel nemen
Bedoel je dat je deze poll…serieus beantwoord hebt???
Doordat ik vertelde over een reis weet een collega wie ik ben () hahaha.
Ik wist al dat zij hier ook poste dus dat was geen verrassing.
En daarnaast een vriendinnetje die ik van hier ken dus die weet ook wie ik ben😅
Echt zo. Milaan is echt geen shit vergeleken al die andere prachtige steden. Ik kwam in Milaan en dacht oh leuk, en toen ging ik naar Rome, Florence, Napels, Cinque Terre, Amalfi kust etc. Milaan is . Enorm duur en eigenlijk voor niks.
Ik vind milaan echt geen zak aan
Haha ik heb al geboekt
Hoop niet voor vele dagen? Je hebt 1 plein en alles zit er omheen ben je binnen een dag klaar mee. Vond het ook niet zo bijzonder.
Ik weet niet hoelang je gaat, maar als je een auto tot je beschikking hebt. Zou zeker dagje como meer doen! 2 uur rijden
Wat een middeleeuws martelwerktuig was dat. Je kunt toch niet fatsoenlijk slapen met dat trekkende gevoel in je bek.
Voor een weekend. We willen misschien ook een uitstapje doen naar Bergamo voor één dag. We vermaken ons sowieso wel met een dagje musea en een beetje rondslenteren, maar had niet verwacht dat er zo veel negatieve reacties over Milaan zouden zijn!
Nooit in Italië geweest en vriendin heeft daar gewoond en houdt wel echt van de stad.
Ik ken ook mensen hoor, die het een geweldige stad vinden. Een weekendje weg is sowieso leuk en je vermaakt je vast, een Italiaanse stad wint sowieso van een weekend thuis zijn!
Nouja dat is niet zo hoor, je hebt verschillende leuke wijken. Ik vond het leuk hoor @Marsepein en sowieso lekker genieten van het eten en drinken en (hopelijk) lekker weertje daar!
wat is de meest overrated stad
- pa
- rijs
0 stemmers