Ik ben die persoon geweest, sorry not sorry
Ja toen ik met mijn destijds vriend uit eten was en de serveerster dit elke keer bij mij deed en niet bij hem. of ze probeerde op me te hitten of ze dacht dat ik niet helemaal spoorde en ik die kleuterjuf aanpak nodig had
Woow wist niet dat aioli zo populair is. Vind dat ook wel banwaardig
Het is zaterdag en jij hebt een reden om wakker te zijn (kroeg/nachtdienst/whatever). Vanaf welk tijdstip noem je zondag âvandaagâ ipv âmorgenâ?
Als in: ik ga vandaag lunchen met Sjaak.
- Direct om 00:00 uur: mân telefoon zegt zondag, dus het is âvandaagâ
- Vanaf 01:00 uur
- Vanaf 02:00 uur
- Vanaf 03:00 uur
- Vanaf 04:00 uur
- Vanaf 05:00 uur
- Vanaf 06:00 uur
- Vanaf 07:00 uur
- Zolang ik van plan ben nog te gaan slapen, blijft het âmorgenâ tot ik weer wakker wordt
0 stemmers
Alles
McDonaldâs fritessaus
Geen mayo
Voor de werkenden onder ons: neem jij wel eens op de dag zelf een paar uur (zomaar) vrij? Dus dat je 's ochtends op je werk (in overleg) zegt dat je 's middags een paar uur opneemt?
- Nee, ik geef dit altijd ver van tevoren aan.
- Nee, nvt
- Ja, dit doe ik heel soms
- Ja, dit doe ik regelmatig
- Anders
0 stemmers
Ja maar wij hanteren flexibele werktijden dus werk vaak op andere dagen langer door zodat ik dan op een andere dag na de lunch kan stoppen. Dus is niet echt vrij nemen vind ik.
Toevallig ga ik vanmiddag naar de kapper, haha. Maar kwam zo uit. Doe het eigenlijk bijna nooit, wel eens op mân verjaardag ofzo.
Ik probeer het vaak. Tijdens de lunch even een balletje opgooien, âwie heeft zin om na de pauze mijn klas over te nemen?â. Maar lukt nooit.
Funda.nl spreek ik uit als:
- f-U-nda
- f-OE-nda
0 stemmers
Idunno nog nooit gedaan, maar vraag me ook oprecht af wat onze voorouders dachten toen ze dit besloten te doen
Dit
Ik maakte de poll om te kijken of er ĂŒberhaupt mensen zijn die het fijn vinden, maar blijkbaar wel haha
Je hebt een date en hij/zij zegt âinto fashionâ te zijn. Welke outfit trek je aan?
- Jun Takahashi S/S 2014
- Moschino A/W 2018
- A.F. Vandevorst S/S 2016
- Alice Auaa S/S 2014
0 stemmers
De 1e, dan weet hij meteen wat voor queen ik ben
Stel iemand die dicht bij je staat wil jou machtigen om te stemmen omdat die zelf niet kan stemmen. Die wil dat je PVV/FvD gaat stemmen, wat doe je?
- Ik weiger
- Ik ga op diens keuze stemmen ookal stem ik hier zelf niet op
- Handig want ik stem hier zelf ook op
- Ik ga stiekem op iets anders stemmen
0 stemmers
En waar ligt de grens?
- Ik zou mijzelf sowieso nooit laten machtigen, maakt niet uit waarop die persoon wil stemmen
- Ik zou dan alleen op een linkse partij stemmen want dit stem ik zelf ook
- Ik zou dan alleen op een rechtse partij stemmen want dit stem ik zelf ook
- VVD zou ik nog wel doen, maar rechtser dan dit niet
- D66 zou ik nog wel doen, maar rechtser dan dit niet hoor
- Ik zou mijzelf nooit laten machtigen om op een rechtse partij te stemmen
- Ik zou mijzelf nooit laten machtigen om op een linkse partij te stemmen
0 stemmers
Ik vind dat echt heel erg prive, stemmen. Als iemand mij wil machtigen dan moet dat al een hele uitzonderlijke situatie zijn
Oh ik vind er niets privĂ©âs aan, van je naasten weet je toch wel wat ze stemmen?