Ja klopt, van hen zou ik op zich gemachtigd kunnen worden maar zij zouden niet extreem rechts of links stemmen. Als iemand mij vraagt om te machtigen om op fvd te stemmen dan moet dat wel een uitzonderlijke situatie zijn
Liever Ann Demeulemeester of Rick Owens.
ELLE GIRL maakt een onverwachte doorstart en jij bent de nieuwe hoofdredacteur. Wat trek je aan bij de openingsparty met het thema ‘Pretty in Pink’?
- Moschino
- Balenciaga
- Rodarte
- Rick Owens
- Versace
- Junya Watanabe
0 stemmers
En wie staat er op de cover van de eerste uitgave?
- s10
- famke louise
- Jaimie Waes
- Monica Geuze
- Gravis Eloise
0 stemmers
Wat is het thema van het eerste nummer?
- bodypositivity
- seksueel grensoverschrijnend gedrag
- geestelijke gezondheid
- duurzaamheid
- feminisme
0 stemmers
Wanneer ga jij stemmen
- vandaag
- morgen
- overmogen
- nog geen idee
- ik mag niet stemmen voor de gemeenteraadsverkiezingen in Nederland
- ik ga gewoon niet stemmen
0 stemmers
Ik heb geen grens. Als iemand mij machtigt stem ik waarop ze willen, vind het irrelevant wat ik van die keuze vind. Zou het ook vrij bizar vinden als ik iemand zou machtigen en diegene dan zou zeggen “oké, maar ik wil niet rechts van volt voor je stemmen”. Het is niet JOUW stem toch, vind het heel raar om dan te bepalen.
Het is niet mijn stem dus dan moet die persoon maar lekker een ander slachtoffer zoeken. Ik heb wel principes
Ja prima, maar snap dus niet dat er mensen zijn die wel gemachtigd willen worden maar dan met voorwaarden.
Laat je dan helemaal niet machtigen denk ik dan als je principieel bent.
Wat is er bijzonder aan om je niet te laten machtigen door iemand omdat je niet op een fascist wil stemmen?
Denk dat ze bedoelde de mensen die aangeven dan gemachtigd te willen worden en ergens anders op gaan stemmen.
Das gewoon fout.
Ik vind dit wel wat anders dan actief voor iemand op een partij stemmen waar jij je niet prettig bij voelt.
Mijn grens is meer de moeite die ik ervoor wil doen, ik woon in een ander dorp dan vrienden/fam. Als het in 1 keer door kon met mijn eigen trip naar het stemlokaal zou ik het doen. Maar aangezien hier iedereen alleen in eigen dorp/ stad kan stemmen sla ik over
Ik vond mijn eerste tongzoen anders echt heel lekker en snapte meteen waarom het zo’n ding was En nu nog steeds vind ik het heel leuk/lekker, werd altijd heel chagrijnig van mijn ex die daar bijna nooit zin in had. Het liefst doe ik het elke dag.
Ben jij een albumluisteraar of losse nummers?
- Albumluisteraar
- Luister vaak losse nummers
0 stemmers
Allebei
Als ik iemand echt goed vind, het liefst hele albums. Anders losse flarden.
Een allesluisteraar. Heb vaak dat ik dan van een artiest alles in een playlist gooi en dan op shuffle. Dus eigenlijk album en nummers door elkaar? Zelden dat ik een playlist luister van meerdere artiesten door elkaar
Maar dat eerste is er aan de hand, volgens mij is er hier niemand die stiekem op een andere partij gaat stemmen na machtiging. Alleen mensen die dan “nee zeggen” (wat je goed recht is).
Nee hoor in de poll antwoorden mensen dat ze stiekem op iets anders zouden stemmen
Ik ben wel echt een combi van allebei. Ik heb een aantal afspeellijsten van m’n favo artiesten gemaakt (met albums maar ook losse nummers) en heb genre lijsten gemaakt waar dan vaak losse nummers in staan. Ik shuffle wel altijd dus weet echt nooit welk nummer op welk album staat etc. soms herken ik de stijl van een album wel, maar vragen over je favo album kan ik dus weinig mee.
Als je ooit bezig bent geweest met afvallen, wat waren daarvoor je motieven?
- beter in je vel willen zitten
- er beter uit willen zien
- fitter willen zijn
- gezonder willen zijn
- willen voldoen aan verwachtingen van een ander (ouders, partner, ‘de maatschappij’ etc)
- het verkrijgen van een bepaalde baan of functie
- anders
0 stemmers
Allebei lelik