Stel je persoonlijke vraag #34

Bestel jij wel eens iets bij Wehkamp?

• Ja, regelmatig
  • Zo nu en dan
  • Eén of twee keer gedaan
  • Nee nooit
  • Ik bestel überhaupt niks of weinig online
  • Wehkamp is één van de eerste plekken waar ik op zoek ga naar iets dat ik nodig heb
  • Als ik er op andere webshops niet uitkom kijk ik misschien eens op Wehkamp
  • Ik bedenk me nooit om op Wehkamp te kijken

0 stemmers

Ik hoorde net een reclame van ze en ik bedacht me dat ik letterlijk nog nooit gedacht heb ‘goh laat ik eens op Wehkamp kijken, die hebben vast wat ik zoek’

1 like

Ik ga alleen soms naar de Lidl als ze zo’n specifieke week heb waar ik dan dingen van wil hebben. De Vomar is nog geen vijf minuten lopen vanuit mijn huis en ik ga voor werk wel vaak met de trein dus ga dan vaak naar de AH naast 't station als ik weet terug naar huis kom. De Lidl is ook max. tien minuten fietsen maar ligt dan toch buiten m’n route haha.

3 likes

Ik wil echt eens ergens anders boodschappen doen maar uit gemak kom ik altijd weer bij de AH. Heb al zeker een halfjaar geen boodschappen in een andere supermarkt gedaan. Oja de turkse een paar keer.

3 likes

Vroeger wel, na dat artikel in de Volkskrant over dat ze daar mensen de schulden in praten niet meer.

‘Undercover bij Wehkamp kwam ik voor het eerst echt in gewetensnood’

4 likes

Wow wtf. Ik was al niet van plan om nu ineens wel dingen te bestellen daar maar nu al helemaal niet meer

1 like

Ik heb er vorig jaar een PS5 weten te bemachtigen en dat was het dan wel weer in de afgelopen 15 jaar.

4 likes

Eerder het tegenovergestelde! Mijn oma is 87 en als ik zag hoeveel levenslust ze er uit haalde toen ze een flyerende D66’er in 't winkelcentrum vertelde dat ze nog nooit wat anders dan Partij van de Arbeid gestemd had en dat nu weer ging doen - daar kan ze tot d’r honderdste op teren hahah

22 likes

Ik stem liever op een lokale partij tijdens de gemeenteraadsverkiezingen. Daar zitten meestal mensen die echt voor lokale politiek gaan en geen carrièretijgers die per ze naar Den Haag vinden. Ook vind ik het fijn dat ze niet de lijn moeten volgen die ze in Den Haag hebben bedacht.

Maar ik heb de keuze uit linkse lokale partijen. Als ze allemaal rechts waren, had ik waarschijnlijk pvda of GroenLinks gestemd.

Een zelftest VOOR REIZEN (dus niet met klachten) doen in een café of restaurant:

• Kan gewoon
  • Nee is goor
  • Geen mening

0 stemmers

2 likes

Ik vind het er niet supersmakelijk uitzien in een café of restaurant. En de mensen om je heen weten toch niet dat je het voor reizen doet, dus komt nogal raar over.

4 likes

Vind ik een beetje hetzelfde als je nagels knippen in het openbaar. Als je t dan toch zo graag wil doen, doe het dan even op het toilet ofzo

17 likes

Nagels knippen in het openbaar is vies want die nagels springen overal heen. Dit houd je gewoon bij je en komt niet ineens in iemand anders zijn schoot terecht. We stellen ons allemaal veels te snel aan.

3 likes

Ik zag van de week ook een TikTok van iemand die al kuchend een zelftest deed in de trein. Ik verbaas me nergens meer over

2 likes

Meer een beetje als oren schoonmaken of neus peuteren. Heb ik er last van? Niet perse. Wil ik het zien? Niet perse.

24 likes

Ja ben ik wel met je eens. Ik vind het niet per se vies om te zien bij een ander, in ieder geval niet viezer dan iemand die haar neus snuit. Maar zelf moet ik vaak wel ontzettend hard niesen van dat testen en dat zou ik mensen die lekker zitten te eten dan weer niet aan willen doen.

2 likes

Alleen omdat ze echt een goede aanbieding hadden met dekbedovertrekken. 1+1 gratis volgens mij. Ze hebben ook echt mooiere duurdere merken die ook meededen dus dat was een goede deal.

2 likes

Ohja dan snap ik dat je niet naar de laidl gaat. Moet wel een beetje op de route liggen idd. Ik doe er alleen weekboodschappen en verder kom ik er ook niet. Voor kleine dingetjes AH en bij vomar alleen als ze een interessante aanbieding hebben. Want ja, kutwinkel

1 like

Nouja dat is weer vies omdat dat snotje ergens gaat belanden. Vind het testen inderdaad hetzelfde als neussnuiten. Soort van medisch, het moet even gebeuren en je gooit het “afval” gewoon in de prullenbak. Maar vind uberhaupt dat we ons al snel aanstellen en dingen vies vinden.

6 likes

Nouja ergens belanden… Een zakdoekje ofzo. Dat is dan toch net zo vies als een wattenstaafje vol snot?

2 likes

Wat vind je goorder, als iemand zn tanden gaat stoken in een restaurant, of als iemand een zelftest doet?

• Zelftest
  • Tanden stoken
  • Vind het beide niet vies

0 stemmers

2 likes