Stel je persoonlijke vraag #34

Wow wat goed dat je dit zegt, ik was stadsdeel helemaal vergeten :smiling_face_with_tear: ik zie dat mijn favoriete dierenpartij niet mee doet in oost help nu moet ik me hier nog in gaan verdiepen

3 likes

Lang niet iedereen die naar werk moet rijden krijgt een reiskostenvergoeding, dus die mensen vallen dan weer tussen wal en schip. Door de accijnzen te verlagen weet je zeker dat het bij alle groepen terecht komt.

12 likes

Dat hoorde ik ook, maar ik vraag me af of dat echt waar is

1 like

Bij mijn afdeling wel. Wij hebben altijd thuis gewerkt vanaf het begin van corona en als je je nu ziek meldt wordt er grvraagd of je wel je mailbox bij kan houden. Wij werken voornamelijk vanuit onze mailbox dus dan gaat het werk eigenlijk gewoon door.

Ik heb wel eens gekscherend gezegd dat als ok echt ziek ben, mijn vriend maar moet bellen dat ik lig te ijlen in bed want dan kunnen ze echt niet vragen om iets te doen lijkt mij :sweat_smile:

1 like

Mbt de gasprijzen: wij hadden plannen op op lange termijn te verduurzamen en hebben besloten dat nu per direct te doen. Insteek is (bijna) gasloos.

1 like

Ik kan nog niet stemmen in mijn gemeente, omdat ik net verhuisd ben. Heb een stempas voor de gemeente waar ik woonde toen de kandidaatlijsten bekend werden, maar voelt een beetje gek om daar te stemmen voor een gemeente waar ik niet meer woon.

1 like

Mijn baas is echt top daarin. Ze is er heel erg alert op dat we niet overwerken, en als het toch een keer voorkomt dat je het ook echt compenseert, als ik nog een dagje zeg uit te zieken thuis zegt ze alleen maar ‘goed zo en heel verstandig’ en ze moedigt het van harte aan als we een dagje vrijnemen om wat leuks te doen. Alle bazen zouden zo moeten zijn. Ik mag van haar zelfs rijlessen onder werktijd (‘ja tuurlijk! het is zo fijn om een rijbewijs te hebben!’) en toen we avondlockdown hadden sporten onder werktijd. Zij ziet haar werknemers echt als mens ipv nummertje die de baas ten dienste staat. Ik gun iedereen zo’n baas.

98 likes

Denk zeker dat er gevallen zijn die écht niet -anders kunnen. Als je moet kiezen tussen genoeg boodschappen of benzine, dan is de keus snel gemaakt.

3 likes

Dit is echt super fijn, maar kan alleen als het werk en de bezetting goed op elkaar afgestemd zijn. Wij hebben momenteel 3 vacatures open staan en het werk op onze afdeling is hetzelfde als toen die 3 nog niet hadden besloten weg te gaan vorige maand

1 like

Nee, ik stem vooral op ze omdat ze een heel goed programma hebben in onze gemeente

5 likes

Waar haal je de meeste boodschappen?

• Albert Heijn
  • Aldi
  • Plus
  • Jumbo
  • Coop
  • Lidl
  • Dekamarkt
  • Dirk
  • Hoogvliet
  • Marqt
  • EkoPlaza
  • Makro
  • MCD
  • Nettorama
  • Sligro
  • Spar
  • Vomar
  • Crisp
  • Picnic
  • Ergens anders

0 stemmers

Ik heb sinds enige tijd een Vomar in de buurt en daarvoor ging ik wel vaker naar de AH. Merk zo’n duidelijk verschil in de kosten dat ik toch maar naar de Vomar blijf gaan ondanks dat ik het een onoverzichtelijke winkel vind :sweat_smile:

3 likes

@Lemongrab kun je volgende keer ook alle mogelijke uitzonderingen meenemen in je verhaal?

Lijkt me toch duidelijk dat ze bedoelde in de meest ideale situatie.

6 likes

Wat is jouw stemgedrag voor de gemeente tov de laatste landelijke verkiezingen?

• Ik stem nu linkser bij gemeente
  • Ik stem nu hetzelfde bij gemeente
  • Ik stem nu rechtser bij gemeente

0 stemmers

3 likes

@anon50301661 ga je nou voor de snelwegverbreding door Amelisweerd stemmen? :cry:

1 like

Altijd AH, terwijl we 1 min verderop ook de Dirk en Aldi hebben. Als ik een keer bij Dirk boodschappen heb gedaan denk ik elke keer hier moet ik vaker naar toe, maar ga dan alsnog naar AH. Vind AH echt duur. Gewoon stom.

Ik laat ze zelf bezorgen, enige ‘luxe’ wat ik mezelf geef omdat ik geen zin heb om met drie kinderen boodschappen te doen. AH is de enige supermarkt die hier bezorgd

@Zemraluani misschien kun je weer strategisch stemadvies geven waarna mensen boos worden dat ze uiteindelijk toch een foute keuze gemaakt hebben DOOR JOU :rofl:

9 likes

Haha nee het was juist te rechts advies toch? Dus @anon50301661 als rechtste rakker is hopeloos want die stemt al rechtser dan ik.

Maar ik zou zeggen stem PvdA, daar is nog nooit iemand aan gestorven (toch?)

2 likes

Ik vind de vomar ook echt een vreselijke winkel. Ga je nooit naar de laidl? Ik vind die bij t zwembad wel chill. Daar ga ik altijd heen

3 likes