Ja ik was toen nog 12 en soepel haha. Zou het nu ook wel leuk vinden, maar dan zonder partnerwissel idd. Weet geeneens of ze dat doen.
Ik had met een vriendin de film Ice Princess gekeken en daarna zijn we samen op kunstschaats les gegaan
Wat leuk! Wat heb je voor dit jaar bedacht?
Oh leuk!! Ik zou mijn man ook wel zo gek krijgen. Maar ik wil dan geen partnerwissel doe …
Niet op de dansvloer en ook niet in de slaapkamer
Ik heb zelfs les gegeven
Misschien kan je ergens vragen of je met een partner mag blijven dansen.
Ik vind de wissel zelf wel omdat je dan iets meer leert haha
Ik zat middenin de hype van dancing on ice haha, heb als 14 jarige drie jaar kunstschaatsles gehad. Daarvoor trouwens ook een jaar ‘snel’schaatsen. Had een paar jaar terug ook gekeken of ik weer op les kon, maar toen was er helaas een wachtlijst.
Theoretisch kon het bij ons ook wel regelmatig, sloten genoeg in de buurt die ook wel eens bevroren, maar schaatsen was gewoon geen ding bij ons
Hahah ja schaatsen voor water! Deden wij ook daar. Mijn ouders gingen toen dom genoeg (nee, heel lief) mij allebei sponsoren voor 1,50 per rondje ofzo. En toen heb ik 50 rondjes geschaatst. Dus de droogte in Afrika is iig niet mijn schuld. Ik heb m’n best gedaan.
Stel je rijdt achter een auto met overduidelijk valse kentekenplaten erop. Zou je de politie bellen?
- Ja, 112
- Ja, 0900-8844
- Nee, ik kan niet handsfree bellen
- Gewoon nee
0 stemmers
Hoe bedoel je overduidelijk valse platen?
Schaatsen is wel echt zooo leuk, krijg er helemaal zin in door deze berichten. Ik vrees dat het deze winter niet meer gaat gebeuren
Ik reed net achter de auto. Het was gewoon een gele plaat met een woord (‘geluk’), alsof ze die plaat op de kermis hebben gekocht.
Niet naar de politie gebeld trouwens, nu denk ik wel van wat als ze net een bank hebben overvallen
Dan hebben ze “geluk” als ze ermee wegkomen
Haha ja dat was echt cashen!
En bij ons was het ook zo dat als je geen schaatsen had dat je dan rondjes om de ijsbaan moest lopen
Wij moesten ook een paar keer voor een goed doel schaatsen, maar dan konden mensen kiezen of ze je per rondje of voor een totaal bedrag sponserde.
En ik met mijn business mindset en luie reet had dus geregeld dat iedereen me een vast bedrag sponserde dus toen hoefde ik niet te schaatsen
Lijkt me ook wel lastig doorgeven, zonder kentekenplaat. Stel het is een zwarte Volkswagen polo, daar zijn er zoveel van