Heb jij op schaatsles gezeten? (Als kind of misschien nu nog)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij op schaatsles gezeten? (Als kind of misschien nu nog)
0 stemmers
En als baasje maak je veel (alle?) beslissingen voor je dier natuurlijk. Ik denk dat veel het er ook niet mee eens zouden zijn dat ze gecastreerd worden bijvoorbeeld
Maar ik zou dit ook een moeilijke beslissing vinden hoor, je weet van tevoren nooit hoeveel stress het oplevert. Blijkbaar heeft het dier er ook wel voordeel van omdat er bij donatie altijd een extra onderzoek gedaan wordt.
Ik vind dit altijd heel ongemakkelijk maar zou hier assertiever in willen zijn
Nja ik heb dit onderwerp al eens eerder aangekaart hier met een hoop reuring als gevolg, maar ik blijf het houden van huisdieren (en dus het beslissen voor een hond dat 'ie āgeholpen moet wordenā of een kat dat 'ie zijn nagels maar aan een paal moet krabben bij gebrek aan buiten) ethisch een bijzondere kwestie vinden. Denk niet dat het dier daar nou veel baat bij heeft.
Ja dat snap ik helemaal!
Haha wat leuk! Ik moest als kind iedere zondagochtend naar schaatsles en had er toen echt een hekel aan, ben nu wel blij dat ik het een beetje kan
Het was in mijn jeugd iets vanzelfsprekends?
Als je 10 was kreeg je een uitnodiging van de schaatsvereniging en gingen we met een hele groep uit de klas op schaatsles.
Met de bus naar Haarlem
Maar dan ook maar 1 seizoen.
Net als dat ik nog vanuit traditie op stijldansen ging. Hoorde bij de opvoeding
Haha nee!! Vroeger waren er nog wel feestjes dat ik met mijn vader kon dansen
Ik vond de jive het leukste. Beetje pit!
Verder dan brons ster ben ik niet gekomen hoor
Ja joh, waar zou je überhaupt shorttrack les kunnen krijgen?
Oh verrek⦠best dichtbij ook
Ja verschrikkelijk. Altijd ijskoude tenen en eindeloos in het rond rijden. Nooit meer een schaats aangeraakt.
Heb jij wel eens geschaatst?
0 stemmers
Ik ging uiteindelijk vrijwillig op zondagochtend met mijn ouders naar de schaatsbaan.
Haha ik had dus ook echt schaatsles in Thialf⦠zag alles voorbij komen en voelde me zoān loser want ik bakte er niks van
Ik vind dit ook zo bizar! Dat we voor levende wezens hun voortplantingsorganen, wat is er fundamenteler in een dierenleven dan dat, weghalen. Puur omdat het voor ons prettiger is, omdat ze anders af en toe vervelend doen of bloed verliezen. Het kan toch niet prettig zijn voor die beestjes. Er zijn ook gewoon risicoās aan de operatie. Ik vind dit echt een van de meest vreemde dingen aan mensen.
Tussen al die flitsende jeugd in snelle pakjes
@kali ah joh! Liggend door de bocht slalommend om de kinderen heen. Extra moeilijkheidsfactor.
Maar inderdaad beetje klooien die je niet shorttrackend
Jive was ook echt mijn favoriet! Vond stijldansen ook echt heel leuk, ben doorgegaan tot zilver volgens mij maar had eigenlijk al op jonge leeftijd (5 denk ik) een aantal jaar erop gezeten.
Ik ben pas vijf jaar geleden begonnen met stijldansen en ik vind Jive echt vreselijk haha. Alles hutst en butst zo op en neer. Mijn fave is de cha cha cha en de rumba. Zal wel de leeftijd zijn.
Ik heb ook nog een jaartje salsa gedaan met mijn vriend. Echt zo leuk. We zijn met de eerste lockdown gestopt omdat ze bleven vasthouden aan partnerwissel en ik moet er niet aan denken om de zweterige handjes van een andere vent nu aan te raken. Misschien dat we komend jaar wel weer verder gaan.
Hoe erg ben je toe aan het weekend?
0 stemmers
Stijldansen deed bij ons ook bijna iedereen!
Daās wel lastig om te doen, fotoās maken zonder duimen