Stel je persoonlijke vraag #34

Nee dat kan dan weer niet want dan worden mensen boos dat die katten in hun tuin schijten en vogels opeten

6 likes

Deze mensen nemen hun katten mee op de vlucht of naar een schuilkelder:

5 likes

Ik ben getrouwd en heb een dubbele achternaam, destijds met de gedachte: als we kinderen krijgen, heten we allemaal hetzelfde. Maar we hebben uiteindelijk geen kinderwens (kan nog komen, maar ik denk het niet), dus met de kennis van nu had ik net zo goed mijn eigen naam kunnen houden.

1 like

Kwam toevallig net deze tegen:

63 likes

Dat zou wel typisch Nederlands zijn. De bommen vliegen je om de oren maar wij zeiken vooral over kakkende katten :sweat_smile:.

1 like

Zien jullie zo’n dubbele achternaam meer als:

• Een nieuwe samengestelde achternaam
  • Twee achternamen
  • Waar heb je het over
  • Ik vind dit onderwerp vermoeiend worden
  • Nee, ga door

0 stemmers

Zo, maar dit inderdaad. Ik word echt niet warm of koud van dieren, doet me echt werkelijk niks.

5 likes

Ik snap nooit waarom mensen dat meteen na het opstaan doen, je wilt je bed waar je net een nacht in hebt liggen dampen toch minstens een paar uur laten luchten?

22 likes

Ja opmaken is voor mij ook het dekbed openslaan, netjes recht trekken en m’n kussen opschudden. Leg m’n dekbed eigenlijk zelden dicht.

11 likes

Ik ben dus een van de weinigen die dit ook zou doen! Maar niet meegeven naar school, zou het wel voor mezelf en m’n kinderen houden. Denk ik.

1 like

Ik doe het niet meteen als in: ik sta op en maak onmiddelijk mijn bed op.
Ik sta op, ga douchen, tandenpoetsen, aankleden, koffie maken zijn we ruim een half uur verder en dan pas ga ik mijn dekbed even uitwapperen, er weer opleggen (de bovenkant half open) kussens op bed etc.
Het geeft mij sowieso een opgeruimd gevoel als ik zie dat mijn bed weer netjes is. En ook als ik savonds weer in bed stap voelt het fijner

3 likes

Als ik naar de kapper ga, dan:

• Was ik mijn haar van te voren zelf
  • Dan heb ik enigszins schoon haar - gister of eergisteren gewassen
  • Moet ik eigenlijk mijn haar wassen, dat laat ik dan net zo lief daar doen
  • Anders

0 stemmers

3 likes

Bij SalonB betaal je hier gruwelijk voor dus ik ga het echt niet wassen van te voren

2 likes

Was ik m’n haar speciaal niet want dan pakt de verf beter

6 likes

Ik zou er 1 laten inslapen want die zou niet kunnen dealen met de situatie (dus eigenlijk uit liefde) en de ander meenemen met een tuigje.

Die ene kat kan vrij slecht tegen drukte, is allergisch en zou het in de natuur niet redden. De ander is compleet anders.

1 like

Ik had een planning foutje gemaakt en nu moest ik wel Ă©cht m’n haar wassen gisteravond, echt gĂȘnant vet haar haha! Zo durfde ik niet aan te komen straks
 :joy:

Niet wassen. Mijn kapper knipt mijn haar, vanwege mijn krullen, droog.

1 like

Ik heb ja gestemd, maar wat ik eigenlijk doe is dat ik het ‘s ochtends netjes openleg (dus de kussens recht, hoeslaken strak, dekbedden opengeslagen op het voeteneind) en ‘s middags of ‘s avonds leg ik de dekbedden weer “dicht”.

Zou jij je 10-jarige jubileum vieren? (Trouwen, verkering, samen zijn, geregistreerd partnerschap etc)

• Ja
  • Nee
  • Ik zou wachten tot 12,5 jaar
  • Alleen met het gezin
  • Alleen met familie

0 stemmers

1 like

10 jarig jubileum van wat?

10 likes