De schedel van een overleden geliefde bij je dragen vind ik niet echt eh gangbaar ofzo, toch wel een net wat ander kaliber dan de as in een kettinkje. Zou wat zijn als je elke dag de schedel van je dode partner meeneemt naar werk en voor de gezelligheid op je bureau zet
Wel praktischer dan het volledige skelet meeslepen. En nuttig als presse papier of als pennenbakje
Als je ooit zou trouwen/getrouwd bentā¦
- Ik neem mijn partners achternaam over
- Ik neem een dubbele achternaam
- Ik houd enkel mijn eigen achternaam
- Partner houdt eigen achternaam
- Partner neemt mijn achternaam
- Partner neemt een dubbele achternaam
- Ik ga never nooit trouwen ga weg
0 stemmers
Ben je getrouwd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik kan niet stemmen?
Wow is dat de prikpil in pilvorm dan? Ik heb depo provera maar zou het niet erg vinden van de prik af te kunnen
Mijn moeder heeft meer dan 30 jaar geleden toen ze trouwde met mijn vader haar eigen naam gehouden. Ze is echt mijn voorbeeld nu haha
In de Arts & Auto (tijdschrift voor zorgpersoneel) staan bij de contactadvertenties naast oproepen voor dates, ook echte mensenschedels aangeboden. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Laatst stond er op dezelfde pagina een āschedel aangebodenā en āschedel gezochtā, ik hoop dat die er samen uit zijn gekomen.
Weet ik niet zeker. Huisdieren worden niet heel diep begraven dus vermoed dat het dan niet al te vochtig zal zijn en de zachte delen dan inderdaad wel weg zullen zijn na die jaren. En anders hoop ik dat ze hem niet uitgekookt hebben in een pan die ze nog voor aardappels gaan gebruiken oid
Vies verhaal over een begraafplaats
Ik ken wel een begraafplaats voor mensen waar het zo vochtig is dat de grafrust extra lang is, ook al wordt er allang niet meer voor betaald door nabestaanden. De lichamen vergaan daar namelijk heel slecht en worden het tegenovergestelde van veenlijken: zompig en sponzig.
Als bij sommige andere begraafplaatsen een graf wordt geruimd gaan de resten vaak naar een diepere laag en komt daar iemand bovenop. Bij deze begraafplaats kan dat vaak niet omdat er nog zoveel over is. Vroeger werd het lichaam dan verplaatst naar een knekelput om verder te verteren. Tegenwoordig worden de resten gecremeerd
Ik zou ze meenemen want wie weet redden we t wel met zān allen at least we gave it a try.
Edit: Als het dan alsnog allemaal niet gaat zou ik ze terplekke vrijlaten waar ik dan ook ben. Wellicht redden ze zich wel best in t wild
Dit is waarom ik geen huisdieren heb. Als de hel los breekt is het ieder voor zich en maak ik me echt niet druk om een kat. Soms vraag ik me af of ik een hart heb.
Dit heb ik ook hoor. Ik ben dol op dieren en ik verzorg ze goed, maar ik vind dat betuttelende echt verschrikkelijk. Het zijn dieren!
Ik zag gister toevallig een foto/bericht op instagram van een dierenarts die besloten had in Oekraine te blijven, oa omdat er zoveel verzoeken waren om huisdieren in te laten slapen, maar ook om zoveel mogelijk achtergebleven huisdieren op te kunnen vangen. Zo schrijnend allemaal.
Ligt eraan waar zān achternaam mee begint. Achternamen beginnend met een K en R neem ik sowieso niet, want dan krijg ik hele rare afkortingen
Maar waarom meteen inslapen? Als je katten los zou laten is er toch best een kans dat ze het overleven?
Dat plus veel mensen hebben dagenlang moeten lopen naar de grens/een plek waar ze veilig waren en evt opgehaald konden worden. Dus als je dan bijv je kinderen ook moet dragen heb je simpelweg geen keus om vroeg of laat afscheid van je katten te nemen.
Er was eerder trouwens ook een bericht/foto van iemand die op de vlucht was en zān 12jarige Duitse Herder droeg over zān schouder. Super mooi beeld maar ook hartbrekend. En zoān hond is natuurlijk ook goed zwaar. Maar las gister dus een update dat ze samen veilig in Polen zijn aangekomen!
Ik kreeg hier net een gesponsorde story van te zien op Instagram en twee slides verder eentje van Redbull
Toevallig vorige week voor het eerst in jaren weer eens gehaald.
Vond het zo lekker, maar ook zo weinig altijd. 2 slokken en het was opš„²
Heel af en toe wel eens in een cocktail