Stel je persoonlijke vraag #34

Ik denk juist dat er voor Sara ook wel vrouwelijke fans waren?

9 likes

Heb je wel eens in je dromen dat je zo hard wil schreeuwen, omdat je bijvoorbeeld iemand wil helpen, of in een situatie zit waarin je zelf hulp nodig hebt maar hoe hard je ook schreeuwt in je droom. Er komt geen geluid uit je stem.

• Die droom heb ik wel eens gehad
  • Nee nog nooit
  • Ja regelmatig

0 stemmers

Ik vind dat zoo naar, hetzelfde als willen rennen maar niet vooruit komen. Allejezus wat een gevecht.

1 like

Inderdaad ook het wegrennen en niet vooruit komen. Of mezelf moeten verdedigen en dat mijn vuist geremd wordt zodat ik niet kan slaan.

6 likes

Ik heb gekozen voor doe maar niet omdat ik nu echt tot 2 x toe echt ben afgezet in een fietsen winkel :hot_face::rage:

Ik zou gewoon kijken wat voor fiets je fijn lijkt en dan maximaal 2 testen. Zeggen “ ik wil deze of deze”.

Ik ben doordat ik toen echt wel 6 fietsen heb getest met de duurste weggegaan en heb daar echt het meeste gedoe van gehad ooit.

Dit was niet echt jouw vraag maar wilde ik wel even meegeven :joy:

3 likes

Nee dit heb ik nooit precies zo, maar wel dat ik moet vechten, schoppen en geen kracht in mn benen heb

3 likes

vind jij dat in huizen beleggen verboden moet worden

• ja
  • nee
  • anders

0 stemmers

1 like

Vind een verbod te kort door de bocht. Dus niet per se maar woekerhuren vragen wel. Laat ze zich maar aan het huurpuntensysteem houden, net als de sociale (gereguleerde) huursector. Dan valt er sowieso veel minder (of geen) winst aan te behalen.

2 likes

Ja echt altijd bij nachtmerries! Dan voelt m’n keel heel dik/dichtgeknepen aan. Dan lig ik irl heel erg te steunen en woelen en als m’n man me dan wakker maakt lukt het ineens wel dus dan gil ik het ineens uit. Heel irritant.

2 likes

Maar op zich zijn er drie mensen die nu een huis hebben daardoor toch?

Ik ga er dan een beetje vanuit dat er geen bizarre huur wordt gevraagd door paps trouwens

10 likes

De ene belegger is de andere niet. Ik woon zelf bijvoorbeeld vrij gunstig in de pensioenbelegging van een ondernemer met 1 klein pand in z’n bezit. De focus op louche beleggers lijkt soms vooral een handige manier voor de politiek/overheid om hun eigen handen in onschuld te wassen. (Ik moet Uitgewoond nog lezen.)

1 like

Uiteindelijk doet elke huizenbelegger dat wel met het doel om winst te maken (jaaa, er zal vast 1 uitzondering zijn) en gaat dat ten koste van iemand anders op de huizenmarkt. Als ze altruistisch willen doen kunnen ze ook in een daklozenopvang vrijwilligen, in huizen beleggen en die verhuren is dat niet.

31 likes

Ja die ene Vlaamse forummer die door haar extra koophuis te verhuren mogelijk maakt dat iemand kan huren ipv kopen :smiling_face_with_three_hearts:

sorry af en toe moet ik gewoon nog lachen om deze bizarre redenatie

66 likes

Je krijgt een tikkie van een goede vriendin van €27,50 terwijl je weet dat het €27,00 was. Zeg je daar wat van?

• Ja, maar ik maak het wel over en ik ga ervan uit dat het expres was
  • Ja, maar ik maak het wel over en ik ga ervan uit dat het per ongeluk was
  • Ja, ik maak het ook niet over en ik ga ervan uit dat het expres was
  • Ja, ik maak het ook niet over en ik ga ervan uit dat het per ongeluk was
  • Nee, maar ik ga er wel van uit dat het expres was
  • Nee, ik ga ervan uit dat het per ongeluk was
  • Het zou me echt niet opvallen, geen idee
  • Anders

0 stemmers

Je bent zelf degene die dat tikkie heeft verstuurd. Het was een foutje en de ander heeft er niks over gezegd en gewoon overgemaakt.

• Ik zou zeggen dat ik het fout heb gedaan en aanbieden de 50 cent terug over te maken
  • Ik zou zeggen dat ik het fout heb gedaan, maar niks aanbieden
  • Ik zou niks zeggen
  • Dit zou me ook achteraf echt niet opvallen
  • Anders

0 stemmers

3 likes

Niks zeggen en 50 cent terugstorten

20 likes

Ik zou er in het eerste geval eigenlijk vanuit gaan dat ik het zelf verkeerd onthouden heb. En dus eerst betalen en dan misschien nog zeggen oh ik dacht dat het 27 was. Maar maakt niet uit want ik heb nu toch al betaald. Of misschien zou ik het niet zeggen. Ik zou er sowieso geen groot ding van maken

Echt heerlijk Nederlands dat gezeik om 0,50 cent :sweat_smile: Ik kan me daar echt niet druk om maken hoor.

36 likes

Er is ook niet serieus gezeik hoor, vond het gewoon heerlijke tatta inspiratie voor een poll :joy:

daadwerkelijke gesprek

Ik: oh kak, 50 cent teveel gedaan
Zij: boeie

4 likes

Ik doe niet aan Tikkies met een bedrag achter de komma haha. Ik rond het altijd af in het voordeel v/d betaler.

14 likes

Krijg jij een thuiswerkvergoeding?

• Ja, voor de dagen dat ik thuiswerk
  • Ja, een vast bedrag
  • Nee
  • Ik werk niet thuis

0 stemmers

1 like

Kreeg het wel maar ze zijn nu nieuwe CAO onderhandelingen gestart dus daarin moet het weer opnieuw worden meegenomen.

1 like