Moeder natuur heeft schijt aan mij (hooikoorts, zonneallergie), dus ik heb schijt aan haar.
Ik leen deze even uit een ander topic, vond hem wel toepasselijk hahaha
Kinderboerderij
- Dit vond ik als kind leuk
- Dit vond ik als kind niet leuk
- Dit vind ik nu leuk
- Dit vind ik nu niet leuk
- Dit vind ik slecht/niet ok/etc
- Ik ging daar vroeger wel eens naartoe
- Ik ging daar vroeger nooit naartoe
- Ik ga daar nu wel eens naartoe
- Ik ga daar nu nooit naartoe
- Ik wil er iets anders over zeggen
0 stemmers
Haha ja mijn vader is hetzelfde. Hij is alleen maar duurzaam omdat het ‘m financieel goed uitkomt. Naja beter dat dan helemaal niet bezig met verduurzaming
Hebben mij een ‘trauma’ bezorgd, want een geit probeerde mijn oranjes jas opeten. Ik zag er als vijfjarige vast uit als een gigantische wortel voor die geit.
Ik woonde hiervoor heel dicht bij een kinderboerderij. Ik ging dan regelmatig 's ochtends heel vroeg even met de geiten knuffelen voordat die gillende kinderen kwamen. Maar soms was ik te laat en dan waren er al kinderen, en ik kon dat echt niet aanzien. Ze gaan dan met zn allen vet hard gillen en die geiten de hele tijd opjagen in zo’n kleine weide. Die geiten worden toch helemaal para als dit elke dag, de hele dag gebeurd.
Als er geen kinderen op kinderboerderijen zouden lopen, zou ik er echt dagelijks heen gaan.
Nee ik ben niet meer bang voor geiten, maar het zijn niet mijn lievelingsbeesten. Overigens zijn konijnen echte Houdini’s, die proberen altijd wel een manier te vinden om te ontsnappen. Gewoon voor shits and giggles.
Vind je het gek als je in zo’n klein hokje wordt gestopt
Konijnen, maar het zijn geen knaagdieren
Nou, bij mij hadden ze de halve tuin. Maar die hopte zo over een hekje van een halve meter
Ik heb een fret gehad en het was een geweldig huisdier, maar ik heb vooraf wel een beetje onderschat hoeveel aandacht ze nodig hebben. Moest er elke dag minstens 2 uur mee spelen en dan nog brak ie als het even kon het hele huis af
Ik weet waarom; geiten zijn klote. Minder klote dan ganzen, maar nog steeds klote.
Ik ken gansen ook niet anders dan agressief.
Zit jij nu of het komende uur buiten in de zon?
- Ja, lekker in de pauze
- Nee, sommigen moeten gewoon werken
- Zon? Welke zon?
0 stemmers
Sinds deze maand wel!
Ja. Geen pauze van toepassing want gewoon vrij.
Nee, geen zin in
Nee want ik vind zon op mijn huid kut.
(Was hangt wel lekker in de zon te drogen).
Same Schijnt de zon niet helaas.