17 graden in je slaapkamer? Dat vind ik echt veel te warm (denk ik, heb geen thermometer op m’n slaapkamer). Lekker een frisse kamer, vooral in de winter echt superfijn met het raam open 's nachts, liefst zo koud mogelijk.
Ik ook…6 zelfs. En nu? Dit is best eng.
Vind het nu alweer te warm worden ‘s nachts ondanks open raam.
Lekkerste is vriesnacht en dan in de dekens gerold
Nee hier ook niet, ik word al misselijk bij het idee. Klinkt vrij heftig, maar vind echt weinig dingen zo akelig als een warme slaapkamer. Net als een warme kamer als ik net wakker ben trouwens, het eerste uur ofzo nadat ik wakker ben zit ik nog steeds het liefst in een koude ruimte.
Denk jij dat Arie Boomsa een gezellig persoon is?
- Ja ik denk het wel
- Nee ik denk het niet
0 stemmers
Magnesium anders gaan mn spieren gekke dingen doen en denk ik dat ik doodga.
Denk dat hij een aardige vent is, maar super vermoeiend.
Ik ben zwanger anders kwam er wel wat alcohol aan te pas na het avondmaal
Dit moet je allemaal op 1 dag doen? Wanneer is er dan nog tijd om te werken, of uberhaupt leven.
Haha ha als je dat fijn vindt niks mis mee toch
Maar het was een opvallende flex van Aries routine op z’n insta Login • Instagram
Nou hij poetst niet zijn tanden voor het slapengaan. Daar wint hij vast wat tijd mee.
Dit brengt me echt terug naar mijn eetstoornisjaren. Had echt geen leven toen.
Kan me niet voorstellen dat je vrolijk van deze stappen volgen word
Dit was ook mijn associatie.
Heb jij, in de relatie met je langdurigste partner, wel eens een ander ontmoet waar je gevoelens voor kreeg/die je leuk vond/waarvan je dacht dat je er wel een (hypothetisch) relatie mee zou kunnen beginnen?
Anoniem
- Nee
- Ja maar was ook wel een teken dat de relatie aan het eind van zijn latijn was
- Ja vind ik normaal heeft weinig met je eigen relatie te maken
0 stemmers
In een vorige relatie! Was zéker een teken dat onze relatie op was… maar betekent helemaal niet dit dit altijd zo is of hoeft te zijn. Kan ook een korte fling zijn die niets betekent
Ik heb dus in 6+ jaar nog nooit een ander persoon omtmoet waarvan ik ook maar even zoiets dacht, kan me dat gewoon niet voorstellen ofzo?
Ik heb dat in mijn huidige relatie ook totáál niet, zijn nog steeds zo ontzettend gek op elkaar en kan me niet voorstellen dat er gevoelens voor een ander zouden kunnen ontstaan. In mijn vorige relatie zat er gewoon ook heel veel niet goed en ik was emotioneel gewoon al helemaal afgekoppeld en toen kwam er ruimte voor iemand anders, logischerwijs
Oh ja hoor! Ik had bijv een crush op een collega en denk ook wel eens over een vriend van me met wie ik gedate heb “what if”. En dat vertel ik ook gewoon aan mijn vriend en maken we grapjes over. Heeft niets met hem te maken!
Excuses voor de vertraging (en dat ik de naam dus weer naar boven haal hahaha), maar nog even een spraakmemo over hoe ik Paul uitspreek
Samenvatting
Ja das toch Pal. Zo zeg je het eigenlijk niet. Jammer dat mijn oma is overleden, anders had ik haar ff een voice memo laten inspreken. Die kon perfect bekakt Paul zeggen.