Stel je persoonlijke vraag #34

Alleen irritant als diezelfde mensen er vervolgens drie jaar overdoen om het pakketje op te halen bij het pakketpunt

2 likes

In mijn geval sta ik wel ingeschreven ook al verdien ik op het randje te veel, met het idee dat je altijd ziek/ardbeidsongeschikt kan worden waardoor ik mijn huidige huis niet meer kan betalen. Vind dat wel een fijn idee.

22 likes

Jaaaa dit wil ik echt zo graag haha

6 likes

Ik heb wel een TV maar ik kijk t eigenlijk nooit

2 likes

Kijken mensen nog tv :no_mouth:

11 likes

Nu misschien, maar wie weet in de toekomst niet meer. Inschrijven kan altijd. Ik verdien nu ook teveel maar sta wel ingeschreven voor je weet maar nooit.

9 likes

Ik dacht van niet, maar kom er hierdoor achter dat ik al 15 jaar nog steeds ingeschreven sta, dus top. Ging er van uit dat dat verlopen was, maar blijkbaar niet.

2 likes

Hahaha zo klinkt het net een scheldwoord. “Daar word je toch helemaal aaarie van”

Omg misschien is het wel een afko voor arelaxed.

4 likes

Ja maar je weet nooit wat er gebeurt in je leven. En dan kan je misschien wel urgentie krijgen ofzo maar dat is ook steeds lastiger. Dan kan je beter maar ergens terecht kunnen door je inschrijving.

1 like

Ik had nog ingeschreven kunnen staan maar heb het opgezegd nu ik in een andere stad woon en werk. Heel handig als je eeuwig inndezelfde stad blijft, maar niet voor mij. Wil namelijk niet meer in die stad wonen.

Ik kijk de kaktest, dus vandaar
Hoe poep jij gebruikelijk, over het algemeen, meestal?

• Harde dropjes
  • Harde ronde dropjes aan elkaar
  • Maiskolf
  • Worst
  • Kipnuggets
  • Pap
  • Jus

0 stemmers

1 like

Zonde om het niet te doen, er zit vaak nog zo veel in een tube die leeg lijkt!

1 like

Gatver waarom hebben ze deze scores vergeleken met voedsel :tired_face: kipnuggets? It’s never gonna be the same

Edit:
Officiële Bristol stool scale is gewoon met cijfers

Edit 2:
Oh nee zie dat die ook voor een deel met voedsel vergelijkingen is :dizzy_face: (maar geen kipnuggets)

afbeelding

5 likes

Ik vind het altijd zo irritant als mensen deze opmerking maken over lineaire tv kijken, maar hoogstwaarschijnlijk wel van alles zitten te streamen. Ik moest mij inhouden om er geen poll over te maken.

11 likes

Dan kan je je daar toch inschrijven?

3 likes

Vraag het me oprecht af, kijken mensen echt nog tv
 ik ken echt niemand!

Ja er gaat ook een soort verhevenheid in schuil. Zijn nooit leuke mensen, die zeggen dat ze ‘geen tv hebben’

28 likes

Zolang het Mes op Tafel bestaat kijk ik tv.

14 likes

Huh waarom moet je ingeschreven staan dan?

Kijk jij nog tv

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes