Omg cheesestrings me leve ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Gewoon de binnenkant, dat zachtere
- De harde rand en onderkant
- Beide even lekker
- Alle kaas is vies
- Ik hou alleen van plakken kaas
0 stemmers
Ik koop nu altijd plakken (want lui) maar als we vroeger een stuk kaas hadden wilde ik altijd dat laatste harde brok (het kontje?) want dat is zooooo lekker damn. Zou een blok kaas met alleen dat willen.
Ik vind alleen gesmolten kaas lekker, nog nooit een plak of blokje gegeten wat ik lekker vond yuk.
Ik vind kaas niet vies maar ook niet super lekker. Ik snap nooit waarom iedereen helemaal gek is op kaas ![]()
Ik ook niet, maar ik heb het zelf dan wel weer met pindakaas haha. 100% pinda aub
- Kaas
- Nee doe mij maar pindakaas
0 stemmers
De harde rand maar het is wel een soort beloning want ik hoef dus niet een hele kaas die zo is.
Maar in principe als je van die heel oude kaas met zoutkristallen koopt is het ook wel vergelijkbaar (al is dat lekkerder).
Plakjes kaas tov een blok kaas is als margarine tov roomboter
Ik keek naar die meest linker foto en dacht ‘dat kind is ook al groot zeg’, maar dat bleek toch romeeeeee te zijn
Happy 11 months ![]()
Het allerlekkerste is zelfgebakken zuurdesembrood met een stuk hele oude kaas waar je met een mes brokken uit hakt ![]()
Wij hadden bij onze boeking gezet xx years of friendship en kregen toen een super lekkere brownie met ook 2 foto’s van ons. Lichtelijk creepy, maar wel goed bedacht van het hotel. Was overigens wel echt een super luxe hotel, niet dat je dit zomaar bij je ibis hotel zult krijgen ![]()
Als ik dit zou zien in een hotel zou ik eerder denken dat ik te veel op social media plaats. Maar ik snap dat dat als influencer anders ligt.
Heb je vrienden die vreemd zijn gegaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, hoe reageerde je toen diegene dat tegen je zei?
- Neutraal, moet diegene zelf weten
- Nam het op voor diens partner
- Moedigde het aan
0 stemmers
Wel een geluk dat het dan foto’s waren waar jullie echt op stonden en niet random mensen die hetzelfde of bijna hetzelfde heten ![]()
Anders; ik vroeg naar het hoe en waarom, ik was er voor mijn vriendin (en heb wel mijn zorgen over haar relatie geuit)
Ik schetste de situatie even verkeerd in mijn hoofd.
Een vriendin (die single was) ging vreemd met iemand die ik kende en diens partner was ook een vriendin voor mij (eigenlijk van ons beide). Was echt een nare situatie.
Toen heb ik het voor haar opgenomen.
Niet neutraal, want vind het verwerpelijk, maar uiteindelijk moet diegene het zelf weten.
Beste vriend van mijn partner al sinds groep 4 en hij was met mijn beste vriendin. Ze waren samen geëmigreerd voor zijn werk en daar had zij alles voor opgegeven in Nederland mbt haar carrière. Ze waren verloofd en zouden trouwen in het buitenland. Iedereen had al villa’s geboekt, zij had al een jurk, vrijgezellenfeestjes waren al gepland. En toen ging ie vreemd en beëindigde hij uiteindelijk ook de relatie.
Mijn partner en ik zijn ook heel boos op hem geweest, hebben ook tegen hem gezegd dat wat ie deed en hoe hij dat deed (kwam wel meer bij kijken dan ik nu vertel) echt niet kunnen en niet tof zijn. Vooral omdat het allemaal al speelde sinds vlak voor ze naar Nederland kwamen om ons te vragen als getuigen en hij rustig alles heeft laten gebeuren (de villa’s, jurk, feestjes).
Daarna 3 maanden niet met hem gepraat en uiteindelijk is langzaam het contact wel weer hersteld. Nu (jaar of 6 later) is het weer goed (en zijn ze beiden met een ander getrouwd).
Kon lang neutraal reageren en ik begreep wel dat het tijd kostte om uit te zoeken wat ze wilde en hoe verwarrend het was. Totdat ze echt elke dag met hem aan het bellen was en met hem op vakantie ging (en ze dus echt een soort relatie met hem had). Toen kon ik het niet meer aan om haar vriend onder ogen te komen en heb ik de vriendschap op een lager pitje gezet (ook omdat ik niet begreep dat ik bevriend was met iemand die iemand anders zo lang voor de gek kon houden en ik haar dus ook niet meer echt vertrouwde).
Ik zou het niet ‘opnemen voor diens partner’, maar ben ook niet helemaal neutraal erover. Ik zou in eerste instantie steunend zijn voor mijn vriend(in), maar wel aangeven dat het misschien verstandig is er over na te denken waarom het gebeurd is en of er iets niet goed zit in de huidige relatie, en zo ja wat hij/zij daar dan aan wil doen.