Stel je persoonlijke vraag #34

Ja vast, maar dat is wel minder gangbaar. Van een kip weet je bijna zeker dat 'ie uiteindelijk op een bord beland

4 likes

en frietjes eten

4 likes

Heb jij ooit Duif gegeten?

• Nee
  • Ja
  • Ik twijfel/weet het niet zeker

0 stemmers

1 like

Heb jij ooit kangoeroe gegeten?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet zeker

0 stemmers

Ik snap niet dat ik dat vrijwillig heb gegeten.

vind je duif of kangoeroe eten anders dan kip of varken eten?

• ja
  • nee het zijn allemaal dieren

0 stemmers

1 like

Ik vind het ene niet erger dan t ander. Wel lijkt duif me niet zo lekker maar miss omdat ik ze voor me zie bij de snackbar met hun gare pootjes

ik zou duif of kangoeroe eten misschien juist minder erg vinden (als ik vlees zou eten) want die hebben tenminste eerst een beetje een fatsoenlijk leven gehad

6 likes

Nja ik denk dat die duiven en kangaroos die gegeten worden niet zomaar uit de lucht ofzo worden geplukt. Die zullen vast ook wel gefokt worden enzo

5 likes

Nee dat is denk ik echt niet zo hoor
Tenzij iemand die duif net uit de lucht heeft geschoten maar volgens mij is de bio-industrie echt niet alleen vreselijk voor varkens en kippen

Edit bijvoorbeeld: DPG Media Privacy Gate

1 like

mensen zijn stom

9 likes

Er zijn 2x zoveel kangoeroes dan mensen in Australiƫ (40 miljoen geloof ik) hahah dus ze hoeven ze niet te fokken denk ik

1 like

@Karl_Lagerfeld gooi jij ook nog ff je enge vogelvriend erin, dan zijn we weer compleet :joy:

3 likes

TYFUS wat veel. Opvreten die hap

3 likes
  • Ik sta nooit leuk op pasfoto’s
  • Ik sta soms leuk op pasfoto’s
  • Ik sta meestal leuk op pasfoto’s
  • Ik sta altijd leuk op pasfoto’s
  • Sorry maar ik sta überhaupt nooit op pasfoto’s

0 stemmers

1 like

Ik stond wel eens leuk op pasfoto’s toen je nog niet verplicht je mond dicht moest doen en je oren moet laten zien en zo, maar sinds die nieuwe eisen zie ik er altijd geschrokken of boos uit.

5 likes

Welke tering vogel zou je eten?

Vogel 1

Vogel 2

afbeelding

• Vogel 1
  • Vogel 2

0 stemmers

2 likes

ik had vorig jaar 3 maanden een pony, toen heb ik pasfoto’s laten maken voor mijn rijbewijs enzo en nu gelooft niemand dat ik dat ben

1 like

19 likes

Ooohhhh die schoenbekooievaar dooooodeng
Er is zo’n filmpje en dan lijkt het net een machine geweer

Edit: gevonden

5 likes

eigenlijk vind ik het Nederlands tyfuslelijk en het Frans verschrikkelijk kut.

1 like