Mijn id-kaart is echt mn catfishfoto
Godverdomme krijgen we nog echt al die tyfusbeesten ook
Mijn kin verdwijnt op een pasfoto. Ik zie er dan uit als een overjarige spekbaby
Stel een semi Zara Valentijn outfit samen:
broek
schoenen
Heb jij dit jaar al chocolade of ander valentijn thema spul gekocht?
- ja
- nee
- geen idee
0 stemmers
Ik doe wel een Bridget jones onderbroek aan hierbij
Mijn opa kwam uit Friesland dus schaatsen was bij ons echt een ding hoor! Ook al woonde hij er al jaren niet meer maar schaatsen dat werd je wel geleerd. Na fietsen was dat het belangrijkste Ik vroeg als klein kind eens skeelers voor mijn verjaardag en toen zei hij: eerst de schaatsen dan pas de skeelers. Hij keek ook altijd naar dat saaie schaatsen op tv waar ze dan uren rondjes gingen schaatsen en als het kon ging hij zelf het ijs op. Wij hadden ook elk jaar de schaatsbaan in de stad dus daar gingen we op de basisschool elk jaar heen en in mijn vrije tijd heb ik daar ook flink wat rondjes geschaatst. En ik durf ook wel te zeggen dat ik er best goed in ben, maar wel lange afstanden/met snelheid geen pirouettes oid. Misschien ook omdat ik in de zomer wekelijks/dagelijks skeeler. Altijd als mijn moeder ging klagen dat ik slecht was in sport zei ik: ja maar ik kan wel schaatsen!!!
Ik sta altijd tyfus lelijk op mijn pasfoto’s en ik was dat helemaal zat dus de laatste keer ben ik full glam gegaan inclusief nepwimpers en die is wel leuk geworden
Hahaha waarom zie je in het begin van deze video Dan Humphrey, op hoeveel dieren lijkt die jongen wel niet? Konijnen, vogels
Hahahaha ja inderdaad, denk de referentie aan YOU
Oh is dit van dat leuke zaakje in Nijmegen? Ik wil daar ook eens wat halen want ik stalk ze al een tijdje op Instagram en alles ziet er zo lekker uit. Maar ik kom echt nooit in Nijmegen
Jaaa holysweets!
Zo herkenbaar haha ik kreeg ineens flashbacks van als we op zondag naar Pake en Beppe gingen en hij altijd dat rot schaatsen op de tv wilde kijken. Er gebeurt niks Pake het is iedere keer hetzelfde rondje pleaaaase
Ja de 10 km verschrikkelijk duurt gewoon een kwartier dus als ze 8 ritten moesten zien zat je twee uur en dan ook nog dweilen tussendoor
Ben jij dit weekend te vinden In Da Club?
- Ja
- Nee
- Ben sowieso geen partyanimal
0 stemmers
Alles was zo snel uitverkocht . Baal enorm
Ik ook, want ik draag dagelijks ‘veel’ make-up.
Maar met m’n paspoort hebben ze het contrast zo hard gezet dat ik eruit zie als een lijk van Narcos dat al drie jaar in de woestijn ligt weg te rotten 🥲
Volgende keer (over 10 jaar, rip) maar gewoon concealer, wimpers en geen lippenstift
Jaaa dit is mijn goal voor deze maand. Loop al 10 jaar met een pasfoto waar t op lijkt alsof ik gestorven ben (idd dat hoge contrast @Baratheon, why???). Als mensen die zien moeten ze ook altijd twee keer kijken en zeggen ze “ben JIJ dit” om daarna te gieren van t lachen mag nu eindelijk vervangen
Ik ben helaas ZWANGER anders was ik er zeeeeker te vinden.
(Baby is verder wel gewenst hoor maar ik wil ook uit en zuipen)
Ik geloof niet dat er mensen onder de 40 zijn die daadwerkelijk echt zware literatuur lezen en daarvan genieten
- Ik ook niet
- Ik wel, ik ben zo iemand
- Ik wel, ik ken die iemand (maar is diegene niet een poser met een boekenkast vol ongelezen boeken zoals de rest van ons?)
- Ik lees YA en fantasy en ik wilde eigenlijk aankruisen dat ik zware literatuur lees, maar dat is natuurlijk helemaal niet waar
0 stemmers