Ja. Ik wil het eigenlijk over niemands gevoelens hebben.
Nee jk wij huilen ook wel als er een kat dood is ofzo, maar niet dat constante “mn leven is niet wat ik ervan verwacht had” gejank.
Ja. Ik wil het eigenlijk over niemands gevoelens hebben.
Nee jk wij huilen ook wel als er een kat dood is ofzo, maar niet dat constante “mn leven is niet wat ik ervan verwacht had” gejank.
Wees lief
Ik moet altijd kotsen als ik dat lees.
De “Does lief”-campagne
Geloof jij dat het gaat sneeuwen op 1 april?
0 stemmers
Blijft het (even) liggen?
0 stemmers
Ik weet niet meer wat ik moet geloven.
In buienradar
Er is volgens mij wel kans op wat sneeuw, maar het zal niet blijven liggen. Misschien zie je alleen 's ochtends vroeg een klein laagje op de auto’s. Een dik pak sneeuw is echt onzin volgens mij haha, daar is het toch niet koud genoeg voor
1 april is kut
0 stemmers
Als kind op de basisschool werden wij altijd zo goed in de zeik genomen door de meesters en juffen haha
Ik heb nu 10x dezelfde 1 april grap-reclame gezien van een sanitair bedrijf en ben er al helemaal klaar mee
Ik vind het wel leuk als er echt goede grappen zijn waar veel mensen in trappen en tot een relletje leiden, maar die zijn wel erg schaars. Het is vaak toch te obvious dat het om een grap gaat. Je hebt bijvoorbeeld zo’n hele oude waarbij er een beeld van Paaseiland aangespoeld zou zijn waar een hele menigte op af kwam en ik vond een paar jaar geleden die van baby’s in de Python van de Efteling ook wel goed uitgewerkt. Maar al die flauwe grappen en zeker de grappen van het kaliber ‘Je veter zit los’ vind ik wel echt vreselijk. Oh en ik vond vorig jaar de visdeurbel ook echt een leuke maar dat bleek dus geen grap te zijn
Wat was de forum grap ook al weer? Ik heb echt geen geheugen.
Hahaha ik zit mijn hoofd te breken over omstandigheden waardoor dit niet kan. Oke op een begrafenis niet zo gepast, maar verder kan het lijkt me
Hahahaha en de hele dag door mensen ‘waarom zeg je dit’.
Vriend was ineens cavia, zo grappig. Zat gisteren nog dat deel van het topic over 1 april grappen door te nemen
Ik las op Sikkom een bericht over dat het waterbedrijf in Groningen de waterdruk ging verlagen als er langer dan 10 minuten werd gedoucht. Ingaande op 1 april uiteraard. Er waren serieus mensen echt woedend onder het bericht haha.
Op de basisschool werd ik door de juf (verder een aardige juf) eens als enige van de klas in de zeik genomen, dat vond ik zó stom. Was bijna kindermishandeling.
Poeh ja dit is exact hoe het bij mijn ouders gaat. Het stomme is alleen dat mijn vader ook helemaal niet weet waar hij mee bezig is en dat mijn moeder daardoor wel eens voor onaangename verrassingen komt te staan. Ik zou die afhankelijkheid echt niet trekken. Vermoedelijk ben ik daarom in mijn eigen relatie de baas van de administratie
Deze post was echt het dieptepunt voor mij
hahaha ik ga gewoon weer stuk hierom
Die hele discussie met dunne en dikke veenmollen, echt verschrikkelijk