Ik wilde er net een poll over maken, haha. Snap het ook nooit.
Als je zoekt, vind je wel allebei, maar ik kan niet bedenken waarom het stokeren zou zijn.
Bijv. nagelknipper is ook gewoon nagels knippen en niet nagels knipperen.
Ik stoker elke dag in de twee weken voordat ik naar de tandarts ga en verder nooit.
Omdat het ding een tandenstoker heet en je daar een werkwoord van maakt, en stoken heeft toch met vuur te maken (of ruzie/onrust zaaien tussen mensen, wat volgens mij ook van vuur stoken afkomt). Denk ik dan?
Ik waterpik ![]()
Maar kan ook niet zonder flosdraad
Waterpikkeren.
Ja ik vraag me dat eigenlijk ook af en ik deed het net zelf
Heb jij het koud?
- Nou zeg! Echt afgrijselijk ik heb het echt heel zwaar
0 stemmers
Ik zit met twee vesten aan onder 3 dekens en typen gaat lastig
OMDAT mn VINEGRS ZO KOUD ZIJN
Nope, dat zie ik en leidt af. Alles en iedereen moet stil zijn en stilzitten. Ik heb anders enorm moeite met concentreren
Gezellig!
De sociale druk om niet op mijn telefoon te zitten in de bios (want asociaal) is groter dan thuis!
Ik kan de film dan ook altijd veel beter volgen, echt heel gek.
Same
Daarom kijk ik alleen horrors eigenlijk, dan zit je in een soort spanning constant en dan blijf ik wel kijken, want je zit helemaal gevangen erin.
‘Met echt leuke comedies lukt het ook nog wel maar ik kan echt geen serieuze films volgen, al die Oscar films kan ik gewoon niet volhouden.
Hahaha, vorige week gewoon een uur bezig geweest bijna met 1 scène.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik mensen die op hun telefoon kijken wel echt minder ergerlijk vind dan mensen bij wie ik doodstil moet zitten. Kijk dan alleen.
Bios is daarom ook niet 1 van mijn favoriete plekken om te gaan. Wilde heel graag de nieuwe Batman daar zien, maar 3 uur stilzitten is echt een marteling.
Ja is het ook, maar je moet soms wat voor je special interest over hebben ![]()
Met vrienden film kijken doe ik vaak wanneer ik een film al eens gezien heb, zodat die focus op details er niet meer is
Als je naar de Kinepolis in Antwerpen gaat dan is er een pauze van tien minuten maar het blijft wel een lange film.
Mensen die op hun telefoon zitten tijdens uit eten. (ilaten we zeggen de helft van de tijd op de telefoon)
- Ben ik zelf schuldig aan.
- Geen probleem mee.
- Vindt ik irritant.
0 stemmers
Ik wil graag vind ik irritant stemmen maar ik kan me er niet toe zetten vanwege de spelfout (ja zo Petty ben ik)
Bij de Vue zijn er nog pauzes (mocht dat bij je in de buurt zitten) en verse popcorn in tegenstelling tot de Pathé. Hele chille bioscoop.