Ja ik geloof het wel. Dit is de prognose voor de komende 3 dagen en je ziet dat ze sneeuw verwachten. Als je kijkt naar de windrichting op windy, komt het allemaal vanuit het noorden en krijgen we dus een koude luchtstroom.
Wat een gezeik is dat altijd met bruiloften, je mag toch wel gewoon alleen heen. Vriend of niet, maakt toch niet uit, ik kom voor jou/de bruid, niet voor een intieme dans met mân eventuele vriend
Of ze het nou voor een bruiloft, verjaardag of gewoon zomaar vraagt: ik word zo moe van mensen die dit soort dingen vragen/zeggen. Alsof het een doel in je leven moet zijn om een relatie te hebben
Ik ben nooit bezig met 1 april omdat ik de dag erna jarig ben. Dus vroeger was ik me daar helemaal op aan het verheugen. En nu zit ik dan steeds van fack ik word oud help.
En zou ook gewoon aanbieden dat diegene ook een platonisch gezelschap mee kan nemen.
Ja want soms ken je heel weinig mensen en dan is het wel heel fijn om gewoon iemand bij je te hebben, maar dat zou iedereen moeten kunnen zijn
EN dat je partner dan overal mee naar toe moet? âZullen we eens afspraken met de mannen erbij?â Aub niet zeg, daar zitten we allebei echt niet op te wachten. Laat mij lekker alleen komen.
Weet je nog goeie grappen? Ik zoek nog iets om uit te halen met mijn kleuters
Ik zou dit zelf gewoon opvatten als: had het leuk gevonden voor je
Kaasmasker?
Ja dit. Alleen maar lief bedoeld
Nee dat sowieso niet, ik wil ook lekker dingen alleen doen! Maar ik doe het mijn vriend ook niet aan om gedwongen met andere mannen te moeten socializen waar hij niets mee heeft. Want dat is dan de verwachting schijnbaar, dat âde mannenâ elkaar moeten vermaken
Moeilijk irritant. Vooral als het steeds van dezelfde personen komt.
Maargoed, ik vind het ook afschuwelijk als mensen in een relatie moeten âoverleggenâ of ze wel niet komen.
Als dit je vaatwasser is, waar plaats jij dan je laatste mintgroene schaaltje?
- A: gewoon op het rijtje met de rest, logisch toch?
- B: op een willekeurige snelst toegankelijke plek, daar denk ik niet over na
- C: ik neem de moeite nog een lade lager te bukken. Ik erger namelijk graag degene die het boeit of ik denk er zo ver niet over na dat het belachelijk wordt en hij bovenop een glazen ovenschaal eindigt
- D: op het aanrecht, fuck vaatwassers
- E: anders
0 stemmers
Is dit je eigen vaatwasser? Ik bewonder je toewijding aan deze poll in dat geval.
Zeker. Ik verveel me.
Dit en âwaarom overkomt mij dit altijdâ zelfmedelijden trek ik ook ernstig slecht
Wat kan ik mij ergeren aan mensen die hun vuile servies in de vaatwasser smijten. Zet het even zorgvuldig erin. Maar ja ik ben ook degene die het bestek bij soort (alle zelfde soort vorken in een vakje, alle zelfde soort messen in een andere vakje etc.) scheelt met uitpakken.
Vieren jij en je partner het als je zoveel jaar bij elkaar bent?
- Ja, maar alleen bij speciaal gelegenheden zoals,5,10,15 etc. jaar samen
- Ja, met een leuke uitje
- Ja, met een leuke kado
- Nee
- Niet van toepassing
- AndersâŠ
0 stemmers
Soms een cadeautje, maar meestal vieren we het met lekker eten. Zelf maken, laten bezorgen of uit eten.