Stel je persoonlijke vraag #34

Ja. Volgens mij at mijn opa er ook altijd Piccalilly bij.

6 likes

Ohja, dat deden mijn ouders ook inderdaad! Ik vond dat als kind niet lekker dus voor mij hoort het er minder bij (ik weet eigenlijk niet of ik het nu wel lust, heb het in m’n volwassen leven nog nooit gekocht)

1 like

Je bent bruidsmeisje van een vriendin en haar bruiloft is zaterdag. Er is een rehearsal op vrijdag waarop de bruiloft wordt doorgesproken en daarna een diner met iedereen. Dit zou vrijdagavond zijn maar is verplaatst naar overdag. Een aantal mensen hebben flexibele werktijden dus die kunnen aanwezig zijn. Jij en andere mensen hebben dat niet en ze vraagt of je je ziek kan melden.

Wat doe jij?

  • Ik doe het, 1 dagje ziek melden kan best
  • Ik ga gewoon werken, vertel me de belangrijke details maar
  • Ik vind dit echt belachelijk en heb niet eens zin meer in die bruiloft

0 stemmers

1 like

Ik zou vrij nemen?

18 likes

Ik vraag me echt af of mensen buiten de vs ook aan rehearsal dinners doen :sweat_smile:

9 likes

Ja maar in deze situatie is dat geen optie, vrije dag zou niet goedgekeurd worden.

Er is ook pleps dat dat 100000 dagen van te voren schriftelijk moet aanvragen he :pleading_face:

15 likes

Is dat niet captain’s dinner? Dat aten wij thuis vroeger ook wel.

3 likes

En waarvan de kans groot is dat het alsnog afgekeurd wordt door onderbezetting :partying_face:

Hoeveel thuisbezorgd restaurants kan je kiezen op jouw adres?

  • Geen/heb geen zin om het op te zoeken/hier is geen thuisbezorgd of iets vergelijkbaars
  • 0 - 10
  • 11 - 50
  • 51 - 100
  • 101 - 150
  • 151 of meer

0 stemmers

3 likes

537

maar amsterdammers winnen, in centrum is het het dubbele zie ik

4 likes

Meeste Nederlandse sushi is sws slecht. Iig niet zoals het heurt

Staat gewoon bovenaan in de app of op de website als je je adres hebt ingevuld

2 likes

565 zie ik staan, de vraag is vooral, hoeveel zijn er daadwerkelijk te vreten hahaha

10 likes

147 en heb dan al keuzestress :exploding_head:

3 likes

Jawel natuurlijk is het te eten en natuurlijk bedoel ik niet de sushifrikandel of zo.
Een paar jaar geleden was de sushi in NL behoorlijk slecht qua versheid en bereiding.
Ben op zoek naar dat artikel

4 likes

Ja, van die vreetschuurtenten hadden ze onderzocht zoals Shabu Shabu. Er zit nog echt een hele categorie boven.

7 likes

Ja ik zie het nu ook. Dacht dat er ook andere restaurants gekeurd werden

1 like

Ga maar eens naar the red sun :drooling_face:

1 like

784 :exploding_head:

2 likes