Stel je persoonlijke vraag #34

Jaaaaa omg TRS is echt m’n all time favo sushi restaurant ever, die rock shrimp, crispy tuna en wagyu foie :cupid: I mean Izakaya eat your heart out

3 likes

Ja dit. Heb keuze uit 209 restaurants blijkbaar maar behalve de Mac spreekt geen van de opties me aan.

2 likes

Het is zooo goed :sob: vind ayce sushi echt vies nu oeps

4 likes

1002, jeetje.

letterlijk 0 :joy: treurig

2 likes

Ik heb oud brood en door dit topic nu heel erg trek in wentelteef, maar geen ei :sob:
Oh correctie wel ei geen melk

Ik stel niet zo veel eisen aan sushi,Ik vindt sushi van bijv. Sushi point helemaal prima. Helaas bezorgen ze op dit moment niet meer hier. :cry:

5 likes

Kan ook met water

1 like

Je gaat op bezoek/logeren bij een vriend/vriendin in het buitenland en je komt 's avonds laat aan. Als jullie de volgende ochtend wakker worden is er niets te eten in huis als ontbijt. Geen fruit, geen brood, geen yogurt, geen koekje, letterlijk niets.

  • Vreemd/vervelend
  • Normaal/neutraal
  • Ik eet geen ontbijt en kan me ook niet inleven in de situatie dus ik kan niet stemmen
  • Anders

0 stemmers

Ik had dit een tijdje geleden ergens en ik had er wel last van haha. Er was letterlijk nog 1 ligaontbijtkoekachtig koekje in huis en die kreeg haar dochter (dat snap ik wel :stuck_out_tongue:) en we gingen uiteindelijk ergens iets eten buiten de deur, maar het duurde zooooo lang voor ze klaar was om te vertrekken (kind eten geven/aankleden, zelf douchen, aankleden, makeup, haar doen, wachten op ??? weet ik niet meer, nog een keer verkleden). Ik zat op een gegeven moment zo :melting_face:
En ik kon zelf niet even snel ergens iets halen. Ik kan me niet voorstellen dat ik echt NIETS aan eten in huis zou hebben, ik heb altijd wel iets achter de hand. Zeker als ik weet dat er iemand komt.
Ben trouwens ook helemaal niet iemand die een enorm ontbijt eet, maar heb blijkbaar wel iets nodig, al is het maar een pepernoot of zo.

7 likes

Ik neem aan dat het gewoon gepland is dus dan haal je toch ff wat in huis? Vind het apart

5 likes

Vind deze situatie al vreemd in nl. Maar al helemaal als iemand naar je toe vliegt.

8 likes

Ligt jouw bed smorgens lekkerder dan savonds

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je wel eens cocaïne gebruikt

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij weleens een kledingstuk of ander artikel besteld, het gedragen/gebruikt en weer retour gestuurd?
Anoniem:

  • Ja, een keer
  • Ja, meerdere keren
  • Nee

0 stemmers

Lees in de krant dat ze een proef gaan doen met grote gele retourlabels aan de kleding. Goed idee vind ik.

5 likes

Haha deze vraag wou ik net komen posten nadat ik dit las op NOS. Aan degenen die wel eens een gedragen kledingstuk (of gebruikte baby reiswieg :face_with_raised_eyebrow:) terugsturen, wat is voor jou de grens? (anoniem)

  • Ik retourneer alleen kort gedragen kleding die nog helemaal schoon en heel is
  • Een klein vlekje, spoortje parfum of ene verdwaalde haar kan wel
  • Ik heb geen grens, ik zeg gewoon dat het tijdens het transport is gebeurd

0 stemmers

2 likes

Het meest vreemde (vind ik) is dat er maar 1 Liga koekje in het huis was waar een kind woont. Daar hoor je toch wel meer eten voor thuis te moeten hebben. Of hebben jullie daarna nog boodschappen gedaan ?

8 likes

Ja er was dus nog wel precies genoeg voor haar baby, het was een soort ligakoekachtig ding dat geprakt werd met een banaan (die was er ook precies nog maar één), niet gewoon een koekje maar wel bedoeld als ontbijt voor kinderen.
Omdat ik zo’n trek had vroeg ik of ik dan ook zo’n ding mocht maar de doos was leeg haha :sweat_smile:

Later werden er wel boodschappen gedaan dus toen was er wel gewoob eten in huis!

Ik weet het niet, het is gewoon een soort nonchalance die ik niet heb denk ik, ik wil toch altijd iets in huis hebben voor de zekerheid en als er iemand komt haal ik juist van alles in huis.
Maar ik bedacht me net dat we vroeger bijvoorbeeld ook nog vaak de afwas moesten doen voordat we konden koken als ik bij haar ging eten, dat zou ik ook nooit doen. Ze is gewoon heel laid back en ben meer uptight denk ik haha

Ik zou het eerder ongastvrij dan laid back noemen denk ik.

36 likes

:nauseated_face:

5 likes

Ohh ik heb ook zo’n vriendin en daarom altijd gewoon echt minder zin om daar heen te gaan bij andere vrienden. Ze woont ook op twee uur reizen en ik neem vaak mn eigen eten maar mee maar vind dat zo treurig. En idd dat je daar komt en eerst nog koffiekopjes moet afwassen voor je koffie kan drinken

Ik heb dit ook wel eens mee gemaakt bij een scharrel waar ik sliep? Als je van te voren afspreekt dat je blijft slapen zorg je toch even voor ontbijt?

Moet wel zeggen dat hij dan in de ochtend vaak nog snel even croissantjes ging halen, maar het is toch veel handiger om dat van te voren in te kopen?

2 likes