Dat heb ik ook. Dat wordt nog leuk als er steeds meer van komen.
Schep je de rijst dan op je vork of op je lepel? Ik had de vraag geĆÆnterpreteerd als met welk bestek je de rijst naar je mond brengt
Dit moet ik natuurlijk liken
Oh yes, Iām not alone! Vind het zoān rare reactie van mijn brein. Maar ik ben dus niet de enige. Hoef ik die poll ook niet meer te maken.
Ja dus ook vaak met de vork. Vroeger was het vooral lepel, maar laatste jaren zie ik dus het ook veel anders. Geen idee hoe dat komt verder.
Edit: zolang die vork maar niet in je linkerhand zit.
Ugh dat laatste ik vind eten met rechts zo kut maar wil ook niet mensen beledigen
Wow ik zit blijkbaar hoog met 2 volwassen vergeleken met jullie (al is het volgens Nibud wel gemiddeld). Terwijl wij een nieuwe wasmachine en droger hebben en vooral die laatste niet vaak aanzetten en we heel erg bezig zijn met zo weinig mogelijk energie verbruiken. Stekkers uit stopcontact doen, lampen uit etc. Benieuwd wat wij āfoutā doen haha. Hebben wel een (huur) boiler die ik denk veel energie verbruikt en als we de (inbouw) oven gebruiken dan hebben we ook opvallend meer energieverbruik.
Is lastig! Kun je nooit mee door de carwash en allemaal gedoe als je zelf wilt wassen met speciale producten enz
7600 kwh
Maar we hebben geen gas (warmtepomp).
Wel alles led, nieuwe (duurzame) apparatuur en mega goed geĆÆsoleerd enzo. Maar toch veel vind ik!
Niet door de car wash ja? Oh maar ik ben echt te lui voor zelf poetsen. Dat is jammer dan wel ja
Wauw knap dat mensen dat zo nauwkeurig weten
Ik heb gewoon op mijn jaarnota gekeken haha
Het is valentijn whoehoeee
Ga je hier aandacht aan besteden?
- Nouuuuu neh
- Ja
0 stemmers
Forever single
Voor de ja-stemmers:
- Met mezelf
- Met vrienden
- Met familie
- Met huisdieren
- Met iemand anders
- Met partner
- Ik zei toch al dat ik niks ging doen
0 stemmers
Familie als in 3-jarige dochter. Zij heeft ook een cadeautje gekregen en we hebben Valentijnsdonuts gegeten dit weekend.
Een vriendin appt je of ze 350 euro mag lenen. Maak je dit over?
- Nee sws niet
- Ja direct
- Ja maar alleen als ik haar telefonisch gesproken heb zodat ik weet dat er geen hacker haar telefoon heeft overgenomen
0 stemmers
Zou het alleen aan familie uitlenen
En moet wel een goede reden zijn. Een mooie tas ofzo, geen jaar afrekening van essent oid
Ik stemde nee maar mijn vriend komt net binnen met een bos bloemen dus blijkbaar toch welš