Forever single
Voor de ja-stemmers:
- Met mezelf
- Met vrienden
- Met familie
- Met huisdieren
- Met iemand anders
- Met partner
- Ik zei toch al dat ik niks ging doen
0 stemmers
Familie als in 3-jarige dochter. Zij heeft ook een cadeautje gekregen en we hebben Valentijnsdonuts gegeten dit weekend.
Een vriendin appt je of ze 350 euro mag lenen. Maak je dit over?
- Nee sws niet
- Ja direct
- Ja maar alleen als ik haar telefonisch gesproken heb zodat ik weet dat er geen hacker haar telefoon heeft overgenomen
0 stemmers
Zou het alleen aan familie uitlenen
En moet wel een goede reden zijn. Een mooie tas ofzo, geen jaar afrekening van essent oid
Ik stemde nee maar mijn vriend komt net binnen met een bos bloemen dus blijkbaar toch wel😅
Alleen als er ennemies achter haar aan zitten.
Wat vind jij van valentijnsdag?
- Leuk
- Stom
- Neutraal
- Verschilt
0 stemmers
Ben je geteld vanaf je 18e het grootste deel single of het grootste deel in relaties?
- In relaties
- Single
- Ongeveer gelijk
0 stemmers
Ik hoop wel dat de chocolade morgen in de aanbieding is, het enige leuke aan valentijnsdag.
Ik heb niks met valentijn maar vooral omdat het in een koude maand is. Ik vind alle feestdagen in de winter kut.
wow 50/50
Ik had vanochtend hartvormige broodjes voor de kleuter en op school hebben ze pyjamadag, ze was helemaal enthousiast haha
Op werk!
Haha wat schattig maar heeft pyjamadag met valentijn te maken of komt dat toevallig zo uit?
Anoniem, als iemand vraagt om 350 euro te lenen vind je dat een groot bedrag?
- Nee totaal niet zelfs
- Gewoon nee
- Mwah redelijk
- Ja dat vind ik een groot bedrag
0 stemmers
Het is speciaal voor Valentijnsdag, vraag me ook niet wat dat ermee te maken heeft maar mijn kleuter was in haar nopjes
wat is een fijner gevoel na een lange dag?
- bh uit
- broek uit
- iets anders uit?
0 stemmers
vind namelijk bh uit overrated, broek daarentegen
Broek én BH uit!
Gelijk in je nakie!