Ik wilde ook oranje maar de auto die ik wilde had alleen maar saaie kleuren. Of rood, maar rood vind ik lelijk
Ik heb dan wel de minst saaie veilige kleur gekozen al zeg ik het zelf, maar ergens dus toch twijfel of ik niet voor donkergrijs metallic had moeten gaan
Een matte kleur voor een auto vind ik echt fantastisch, niet per se alleen zwart. Of grijs, en dan niet metallic, dat zie je ook steeds vaker, vind ik ook echt super mooi. Mijn auto is soort van champagne kleurig, beetje tussen grijs en bruin in, vind ik ook niet verkeerd!
Matte autoās hebben bij mij hetzelfde effect als nagels over het schoolbord. Zo kut, want je ziet ze steeds meer. Er staat er hier standaard een op de parkeerplaats en dan moet ik echt mijn hoofd afwenden omdat ik er niet naar kan kijken. Het gevoel is zó naar.
Misschien past dit beter in āBen ik de enige dieā¦?ā
Mensen die rijst eten met een vork zijn zeker dezelfde mensen die rijst koken in ruim water om vervolgens af te gieten met behulp van een vergiet
Nou, eigenlijk eten mijn Aziatische familie en ik (als we niet met stokjes of handen eten) rijst eigenlijk met vork en lepel erbij. Alleen lepel zie ik eigenlijk nooit. Is meer Indonesisch volgens mij. En dan bedoel ik niet zo een Chinese lepel.
Haha, inderdaad: nee hoor. Rijstkoker en een vingerkootje water maar wel nasi eten met een vork.
Dat heb ik ook. Dat wordt nog leuk als er steeds meer van komen.
Schep je de rijst dan op je vork of op je lepel? Ik had de vraag geĆÆnterpreteerd als met welk bestek je de rijst naar je mond brengt
Dit moet ik natuurlijk liken
Oh yes, Iām not alone! Vind het zoān rare reactie van mijn brein. Maar ik ben dus niet de enige. Hoef ik die poll ook niet meer te maken.
Ja dus ook vaak met de vork. Vroeger was het vooral lepel, maar laatste jaren zie ik dus het ook veel anders. Geen idee hoe dat komt verder.
Edit: zolang die vork maar niet in je linkerhand zit.
Ugh dat laatste ik vind eten met rechts zo kut maar wil ook niet mensen beledigen
Wow ik zit blijkbaar hoog met 2 volwassen vergeleken met jullie (al is het volgens Nibud wel gemiddeld). Terwijl wij een nieuwe wasmachine en droger hebben en vooral die laatste niet vaak aanzetten en we heel erg bezig zijn met zo weinig mogelijk energie verbruiken. Stekkers uit stopcontact doen, lampen uit etc. Benieuwd wat wij āfoutā doen haha. Hebben wel een (huur) boiler die ik denk veel energie verbruikt en als we de (inbouw) oven gebruiken dan hebben we ook opvallend meer energieverbruik.
Is lastig! Kun je nooit mee door de carwash en allemaal gedoe als je zelf wilt wassen met speciale producten enz
7600 kwh
Maar we hebben geen gas (warmtepomp).
Wel alles led, nieuwe (duurzame) apparatuur en mega goed geĆÆsoleerd enzo. Maar toch veel vind ik!
Niet door de car wash ja? Oh maar ik ben echt te lui voor zelf poetsen. Dat is jammer dan wel ja
Wauw knap dat mensen dat zo nauwkeurig weten
Ik heb gewoon op mijn jaarnota gekeken haha
Het is valentijn whoehoeee
Ga je hier aandacht aan besteden?
- Nouuuuu neh
- Ja
0 stemmers