Persoonlijkheid uit
aan welke 2!! dating programmaâs zou je meedoen als je moest kiezen?
- love is blind
- boer zoekt vrouw
- take me out
- too hot to handle
- singleâs inferno
- de bachelor/bachelorette
- married at first sight
- B&B vol liefde
- adam zkt. eva
- lang leve de liefde
- love island
- millionaire matchmaker
- je vergeet iets
0 stemmers
nee geen first dates, is te saai
Ik kan maar maximaal 1 optie aanvinken, anders mag ik niet stemmen
polls zijn moeilijk
Van mn moeder mag ik bij wijze van âmet alles thuiskomenâ behalve met een boer
(mn vader is na een carrièreswitch boer geworden en werkt al jaren te veel dus was er vaak niet. Zelfs mn vader zelf zou het niet aanraden haha)
Take me out dat lijkt me een van de minst awkward, gewoon iedereen wegdrukken net als bij Tinder
En dan maar bachelor en hopen dat ik er snel uit lig of kan chillen op de achtergrond en iedereen vergeet dat ik ook mee deed
- Nikkie
- Josh V
- Nee ga weg
0 stemmers
Neem aan dat je Nikkie Plessen bedoelt? En niet tutorials
In mijn omgeving hebben dus allemaal meiden Nikkie aan, maar dan volgens mij wel de Otrium versie van een paar collecties oud.
Ik vind t niks. Beetje middelbare school merkkleding vibes.
@ZusjevanJoost klopt, beiden de kleding.
Onpopulaire mening misschien maar ik vind het zonder bh helemaal niks. Ik slaap er ook mee Misschien omdat ik niet een hele grote cup heb maar ik vind het echt vervelend slapen zonder bh.
Draag je beugelbhs of? Met beugel slapen lijkt me heel onprettig.
Allemaal polls voor het je moet kiezen topic
Als jij je bagage moet wegen doe je dat:
- Met jezelf en de bagage op de weegschaal
- Alleen de bagage op de weegschaal
- Ik heb een fancy bagageweger
- Ik weeg mijn bagage niet
0 stemmers
Ik doe het zelf altijd met mezelf en de bagage, maar heb momenteel wat issues waarom ik liever niet op de weegschaal ga, dus vroeg mijn vriend maar die keek me echt aan alsof ik gek geworden was.
Oe ja ik kan niet kiezen
Niets fancys aan, gewoon een ding van paar euro maar doet het werk!
En @nello ohh in mijn hoofd was dat altijd mega luxe, als je een weger speciaal voor bagage had. Maar dat is blijkbaar nog een gedachte van vroeger!
Heb jij inmiddels al corona gehad?
- Ja, ik heb momenteel corona.
- Ja, ik heb in 2022 corona gehad.
- Ja, ik heb in 2021 corona gehad.
- Ja, ik heb in 2020 corona gehad.
- Nee.
0 stemmers
Wow zoveel nog niet! Heb in mijn omgeving echt het idee dat iedereen corona heeft nu (incl mezelf). Wist twee jaar de dans te ontspringen maar deze variant was te besmettelijk blijkbaar
Maar toch wel in 2022 meer besmette forummers op twee maanden dan het hele jaar 2021. Toont inderdaad de besmettelijkheid van de omikronvariant. Het is echt snel en hard gegaan bij ons.
edit: poll gaf dit aan maar is intussen veranderd
Misschien wel in de tijd dat testen nog niet zo laagdrempelig mogelijk was als nu.