Stel je persoonlijke vraag #34

Zelfs Corona wil me niet

22 likes

Stel je zou een melding krijgen iedere keer als iemand jou op negeer zet. Zou je je postgedrag dan aanpassen?

• Ja, na één keer zou ik al op mijn woorden letten
  • Ja, maar pas als meerdere mensen me negeren
  • Nee, maar het zit me wel dwars
  • Nee, boeit mij nul

0 stemmers

1 like

Denk jij dat je genegeerd worden op het forum (en dan heb ik het over de functie, niet of mensen reageren op je berichten)?

• Ja, vast wel door iemand
  • Ik denk door meerdere mensen
  • Nee, kan ik mij niet voorstellen

0 stemmers

4 likes

Wil jij graag genegeerd worden?

• Ja :slightly_smiling_face:
  • Nee :sob:

0 stemmers

1 like

LOL @Rozevarken, jij kunt niet genegeerd worden!!

1 like

Soms wil ik mijzelf even negeren

4 likes

Maar als je iemand op negeer hebt dan kun je soms discussies of gesprekken toch helemaal niet volgen? Of hoe werkt dat

2 likes

Je kunt niet alles hebben the.rebel.club :woman_shrugging:t4:

Je ziet erboven staan dat er een bericht staat van iemand die je negeert en dan kan je op tonen drukken en dan zie je alsnog het bericht.

Had mensen op negeer maar inmiddels niet meer.

2 likes

eerst wel, dan stond er ‘genegeerd bericht weergeven’ (oid) maar volgens mij staat dat er nu niet meer als er iets gepost word door iemand die je negeert

3 likes

Fair enough. En als iemand je zo irriteert dat je niks van iemands posts wil zien dan moet je dat wellicht maar voor lief nemen ja haha :grimacing:

2 likes

Oh sick

2 likes

Als een vriend/vriendin geopereerd is, stuur je dan een kaartje?

Kaart
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ga je langs?

Bezoek
  • Ja
  • Nee
  • Door corona niet, anders wel

0 stemmers

Geef/stuur je een cadeau, bloemen of eten oid? Iets anders dan een kaart.

Cadeau
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ligt eraan welke vriend/vriendin en ligt ook aan de operatie denk ik

35 likes

Weet je nog wat je eerste telefoonnummer was? M’n eerste mobiele nummer weet ik echt niet meer, maar het vaste nummer dat we hadden toen ik klein was vergeet ik denk ik nooit meer

• Ja, m’n eerste mobiele nummer
  • Ja, m’n eerste vaste nummer
  • Ja, m’n eerste vaste en mobiele nummer
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Sterker nog, ik heb nog steeds mijn eerste mobiele nummer. Heb dus al 22 jaar hetzelfde mobiele nummer :scream:

43 likes

Ik ook :sunglasses:

2 likes

Heb nog altijd hetzelfde mobiele nummer en mijn ouders hebben nog hetzelfde vaste nummer (maar niemand belt daar nog naar, zou me niks verbazen als de stekker niet eens in het stopcontact zit).

2 likes

Heb je wel eens melk gekocht bij een boerderij wat zeg maar rechtstreeks van de koe komt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind je dat lekkere melk?

• Ja
  • Nee
  • Mwah
  • Nooit gehad

0 stemmers

1 like

Bij ons komt om de 2 weken een boer langs de deur. Wij halen dan melk, chocomelk, eieren en een toetje (afhankelijk wat de boer die dag mee heeft). Wij vinden het persoonlijk heerlijk.

5 likes