Kan je prima nog gebruiken, dat spul blijft minstens 5 jaar goed
Als het plastic vd zakjes niet is gaan degraderen⊠dus plakkerig voelt of minder doorzichtig is.
Dan zou het wel moeten kunnen. Maar zou toch weggooien. Waarschijnlijk is het eten niet bedorven maar het plastic wel
Ik zat eerder op een basisschool in een klein dorp. De school had zoân 80 leerlingen en in groep 8 zaten we met 8 personen. Waarvan 2 tweelingen. In groep 7 zat een drieling en een tweeling.
En meer dan 50% van groep 7/8 was roodharig (waaronder ikzelf). Het leek wel alsof er ooit een spermadonor is geweest die het hele dorp heeft bevrucht met zân eigen zaad ipv dat van de daadwerkelijke vader.
Ja, dit bedoelde ik inderdaad.
Hier heb ik nog nooit aan gedacht
Maar het hele gegeven, het feit dat 2 mensen een relatie hebben, dat de derde persoon iets aangaat met één van de 2 die in een relatie zitten, is toch gebaseerd op emotie? Stel dat jij in een relatie zit en je partner gaat vreemd, dan is je emotie, ook richting degene die met jouw partner is vreemdgegaan, toch het enige dat ertoe doet? Ik kan me gewoon niet zo goed voorstellen dat je emotie en ratio richting degene waarmee je partner is vreemdgegaan dan los van elkaar kunt zien. Het feit dat je âde anderâ uit emotie ook een vals wicht zou vinden is toch eigenlijk je antwoord dan, want als diegene niet de verantwoordelijkheid draagt volgens jou, waarom vind je diegene dan wel een vals wicht?
What the actual fuck⊠dat huwelijksaanzoek ook
Ben jij creatief?
- Ja
- Nee
- Op sommige vlakken
- Ik ben creatief met mijn belastingaangifte
0 stemmers
Ik ga donderdag eindelijk weer schilderen met een vrouw die dat heel goed kan. Kost niks want ze vind het zelf gezellig dat ik langskom. Ik hoop alleen dat ik het volhoud om een schilderij af te maken. Hoeft niet in een avond/dag maar iig het afmaken.
in een dorp in denemarken wilt een kunstenaar een gigantische (3 meter breed)
3D-geprintte visschnitzel ophangen, maar er is nu ruzie in de gemeenteraad of het mag
wat zou jij stemmen als gemeenteraadslid?
- voor
- tegen
- onthouding van stemming
0 stemmers
Gewoon om te stoken
Ja goeie, weet ik niet zo goed. Ik denk gewoon van jeetje we zijn inmiddels allemaal volwassen, ik ben meer waard, de partner is meer waard en de vreemdganger is een slappe zak. Ik vind gewoon alles aan de situatie onaantrekkelijk.
Nu helpt het niet dat ik me al snel verantwoordelijk voel voor andermans geluk of het voorkomen van andermans leed, maar ben me wel bewust dat dat mijn verantwoordelijkheid helemaal niet zou moeten zijn.
Als het een kaassoufflé was zou ik voor stemmen. I Kaassoufflé
Gefixt
Ja verantwoordelijkheid is misschien niet echt de juiste term en morele taak ofzo is misschien ook te overdreven maar hoewel ik volledig onderschrijf dat de persoon in de monogame relatie die vreemdgaat de asshole is en zelf volledig verantwoordelijk voor het leed dat die aanricht, vind ik voor de derde partij âtotaal niet mijn probleem lekker blijven doenâ ook wel te makkelijk gezegd.
Maar bijv. bij een relatie waarin de vreemdganger wordt vergeven en de relatie voortgezet maar ĂĄlle boosheid zich op âde andere partijâ richt wat je vaak hoort, of nog erger dat de andere partij als âde gemene verleiderâ en de partner dus eigenlijk als âhulpeloze stakker zonder agency die het zo is overkomenâ wordt gezien dat vind ik uiteraard zeer schadelijk en kwalijk.
Ik vind de grap niet geniaal maar het idee om hem te maken wel goed. Ik had m graag beter uitgevoerd gezien. Als je het over de holocaust hebt worden grappen nou eenmaal naar.
Naar hoeft echter niet smakeloos te zijn. Hans Teeuwen zie het onderwerp liever niet behandelen bijvoorbeeld.
Heb je wel eens iets meegemaakt wat je niet kan verklaren? Bijvoorbeeld iets wat paranormaal of spiritueel was?
- Ja
- Nee
- Ik weet het niet zeker maar ik kies er voor om het op die manier te interpreteren
0 stemmers
En vind je jezelf ook spiritueel?
- Nee en nooit iets meegemaakt
- Nee en wel iets meegemaakt
- Ja en nooit iets meegemaakt
- Ja en ook iets meegemaakt
0 stemmers
Ik studeerde en woonde op kamers. Op een dag belde mijn moeder. Voordat ik opnam kreeg ik het gevoel alsof ze zou gaan vertellen dat opa was overleden. Er was overigens niets met opa aan de hand wat hier aanleiding voor had gegeven, geen ziekte of wat dan ook. Het ging over iets totaal anders, gewoon iets randoms. Ik heb het wel aan mijn moeder verteld toen wat ik dacht en die had echt zoiets van: wat doe je gek joh, niks aan de hand. De volgende dag belde ze met het nieuws dat opa plotseling was overleden.
Ik kende een man die bepaalde krachten had en dingen wist/voelde die een normaal mens niet voelde of wist. Heb dat zelf met hem meegemaakt (ik had een bepaalde kwaal waar ik met doktersbehandeling niet vanaf kwam maar na bezoek aan hem wel). En hij kon pijn bij mensen detecteren en wegnemen.
Ook wist hij eens van iemand dat ze zwanger was, terwijl het nog heel pril was en zij het zelf echt net wist. Hij stuurde toen haar moeder de kamer uit en feliciteerde haar. Ze schrok zich kapot
Hele bijzondere man.