Ik schrok al.
storm is ook doden
Dat kan inderdaad, maar denk toch wel wat minder dan tijdens een covid-piek toch?
ligt eraan welke variant denk ik haha
Ja maar het is een fictieve poll-vraag dus je mag gewoon egoĆÆstisch stemmen vind ik. Gaat erom hoe jij het ervaart. Van anonieme doden heeft nog nooit iemand wakker gelegen, laten we eerlijk zijn.
Als je thuiskomt met boodschappen:
- Haal ik eerst alles uit de tassen en zet ik het op het aanrecht/tafel oid en als de tas leeg is berg het daarna op op de plek waar ik het bewaar (koelkast of kast)
- Zet ik alles meteen op zijn plek vanuit de tas en maak ik de tas langzaam leeg
- Anders
- Ik doe geen boodschappen
0 stemmers
Hangt er vanaf hoe druk het is op werk, ik ga er sowieso heen 's ochtends. Maar als het rustig is en/of ik kan ook niet met iemand een stuk mee terug rijden (heb zelf geen auto, ga met de trein) dan zorg ik dat ik op tijd weer weg kan en voor 14.00uur weer thuis ben (zou wel chill zijn, vrijdagmiddag vrij).
Als het druk is en mijn collega die in dezelfde stad als ik woon er niet isā¦dan ben ik een beetje screwed
Op een niet nader te noemen forum met gespierde mannen
Morgen om 14 uur met de boot naar Terschelling. De reis duurt 2 uur.
Gezien de verwachte storm ben ik niet heel blij. Wat zouden jullie doen?
- Wel op een boot
- Niet op een boot
0 stemmers
Ik woon aan de kust en als t echt heel erg is half uurtje voor mijn afspraak dan zeg ik wel af. Maar aangezien mān afspraak niet op het strand ofzo is zal het wel loslopen.
@jetje als het echt gevaarlijk is dan gaat de rederij denk ik ook niet varen.
Ohhh het bestaat ook nog? Ik ging ff googlen, maar dacht dat het net zoals sugababes/superdudes uitgestorven was, geen idee waarom eigenlijk
Hoe verwachten ze anders dat je op werk komt. Dat is gewoon woon-werk verkeer. Maar mijn werkgever is misschien ook hee makkelijk, die bood pas aan dat ik een auto kon huren om een brief af te geven (aangezien ik geen risico wilde nemen vwb corona ivm thuis situatie)
Staat ie niet toevallig al omgeboekt in je Doeksen account?
Ik zou passen
Ik denk niet dat je boot gaat.
Nee⦠ik hoop eigenlijk dat ze hem gaan cancellen want mān man wil wel gaan. Maar hebben 2 kleine kindjes bij ons.
En ik heb ook geen idee hoe erg de misselijkheid wordt op zoān grote boot en storm. Iemand daar toevallig ervaring mee?
Ik heb als kind eens op de Ferry van Calais naar Dover gezeten tijdens een aardige storm. Die ferry is wel een stuk groter dan die boot naar Terschelling, dus weet niet hoeveel verschil dat maakt in schommelen, maar ik zou niet meer willen Samengevat: er stonden rijen voor het toilet om te kunnen kotsen. 0/10 would not recommend.
Edit: sorry dit is vast niet helpend haha, hopelijk wordt het gecanceld of valt het mee!
Als jouw partner iets wil, bv. een eigen bedrijf starten ofzo, en jij bent skeptisch vanwege de risicoās. Wat zou je overwegend doen?
- Ik zou partner vooral steunen en stimuleren
- Ik zou partner vooral waarschuwen en de risicoās uitleggen
0 stemmers
Ben zelf echt een pessimist en altijd skeptisch en voorzichtig, dus kan handig zijn want ik denk wel over de nadelen na⦠maar ben daardoor nooit direct enthousiast en positief. Lijkt me erg vervelend voor de andere kant.
Jawel! Dit wil ik dus absoluut niet. Paar x flink zeeziek geweest in AziĆ« en gezworen om nooit meer op een boot te stappen. En nu is een veerboot natuurlijk prima, maar met zoān storm en jouw verhaal des te meer bevestiging om het niet te doen.
Ligt ook heel erg aan de situatie denk ik. Als ie nu iets risicovols zou willen starten: have fun. Maar als we een huis en kinderen zouden hebben dan vind ik het wel een ander verhaal.