Stel je persoonlijke vraag #34

Heb wel een mislukte GGD test gehad! Was helemaal kut, moest ik weer naar die locatie om nogmaals te testen maar goed was negatief gelukkig

4 likes

Voor de mensen met een partner. Hoe heb je je (huidige) partner leren kennen?

• Werk/bijbaan
  • School/studie
  • Online dating
  • Kroeg/club etc
  • Via vrienden
  • Woonde/wonen in dezelfde woonplaats
  • We zijn/waren buren
  • Vakantie
  • Sport
  • Via internet, maar niet via een datingapp
  • Festival
  • Gewoon in het wild
  • Anders

0 stemmers

3 likes

Woonde in dezelfde plaats, zaten bij elkaar op school maar kwamen elkaar later tegen op tinder dus maar gekozen voor online dating🤪

3 likes

Stel je hebt morgen avond of nachtdienst en kunt dus niet bij je werk komen omdat de treinen niet rijden, je hebt wat rondgevraagd maar mensen om je heen kunnen je niet brengen. Wat doe je dan?

• Ze moeten mijn dienst maar ruilen met iemand die wel een auto heeft
  • Ik pak een taxi, kosten voor mezelf
  • Ik zeg tegen mijn werk dat ik alleen kom als zij een taxi voor me betalen

0 stemmers

Het is voor mij afhankelijk van meerdere factoren. Ik vind het niet erg als iemand zwaarder is of overgewicht heeft. Ik heb zelf twee keer meegemaakt dat dit een hele grote verrassing was omdat iemand hele oude foto’s had gebruikt en hier kwam ik later pas. Dit voelde voor mij alsof iemand niet eerlijk was en dat gaf mij een negatief gevoel over de gehele situatie.

8 likes

huisgenoten, oeps😅

2 likes

Hm ik zou wel de verantwoordelijkheid bij mezelf zoeken om mijn werk te kunnen doen, maar om dan een taxi te pakken vind ik wel meteen heel ruig

4 likes

Kun je geen auto lenen toevallig? Of met zo’n carsharing principe?

1 like

Oh gaat niet om mij, zit niet in deze situatie! Was gewoon benieuwd.

Snap jij het conflict tussen Rusland en Oekraïne?

• Ja, ik kan een ander uitleggen wat daar aan de hand is
  • Ik weet het ongeveer
  • Nee, ik weet er (te) weinig van

0 stemmers

Heb geantwoord via vrienden, maar de ontmoeting was in de Efteling (daar gingen we heen met een gezamenlijke vriendin) :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

In het begin was het prima, maar op het einde voelde het onprettig door alle lichamelijke kwaaltjes. Ik vond het zeker niet raar om seks te hebben.

4 likes

In het begin vond ik het eng, omdat ik bang was voor weer een miskraam. Later vond ik het raar, omdat de baby steeds heel actief werd bij seks. Nog later voelde ik me gewoon een dikke pad, had ik overal pijn en was dat kind non stop actief, dus wilde ik ook niet.

3 likes

Ik ben nu 20 weken zwanger en voel me echt lelijk en dik, wat mijn libido niet bevordert. Mijn vriend is de hele tijd bang en weet niet waar hij me kan vasthouden (bullshit) dus de seks is niet meer echt wat het geweest is😅

Morgen vanaf 16.00 uur het hoogtepunt van storm Eunice:

• Ik pas alles aan en zorg dat ik thuis kan blijven
  • Nee joh, zal wel loslopen
  • Ik vind het wel spannend maar ik móet echt naar die afspraak

0 stemmers

Ik woon in:

• Kustgebied
  • Binnenland
  • Oosten van het land

0 stemmers

2 likes

Ik moet niet naar een afspraak. Ik moet gewoon werken en borrelen

10 likes

Ik woon redelijk aan de kust en mijn familie uit Limburg hebben allemaal al gebeld om te melden dat het gaat waaien.

8 likes

Ik moet morgen de deur uit, wat ik normaal gesproken in de middag doe, maar ga het nu in de ochtend doen omdat het me echt niet chill lijkt om morgenmiddag in de storm buiten te moeten zijn. Dus heb gestemd op ik pas alles aan maar dat kan ook gewoon dus misschien niet heel representatief.

3 likes

Wat heb je liever:

• Slechte Covid-situatie maar wel prettig weer (sneeuw, ijs, ineens 25 graden in maart)
  • Gunstige Covid-situatie maar wel rukweer (continue herfst en storm)

0 stemmers

6 likes

Sorry maar ik snap niet hoe iemand op slechte covidsituatie kan stemmen hier. Je hebt dus liever honderden doden dan storm?? Hoe selfish.

9 likes