Stel je persoonlijke vraag #34

Helemaal zelf gaan halen door de storm

4 likes

Ik heb t laatst uit vervelimg gegeken en toen maakte ze mark rutte en lil kleine belachelijk in een aflevering en dat vond ik wel leuk.

2 likes

Ik kijk dus sinds een tijdje Younger en is serieus iemands liefdesleven zo ingewikkeld??? Op twee mannen verliefd zijn en dan van de een naar de ander en dan weer vreemdgaat en dan gaat het weer uit en dan zeg je dat je nog van de een houdt maar zoen je weer met de ander en zo gaat dat steeds heen en weer.

• Nee stuk simpeler bij mij
  • Ja zo gaat dat echt

0 stemmers

Bij mij is het gewoon compleet afwezig

9 likes

Ik ben het gaan ophalen.

1 like

Stop met kijken nu het nog kan.

2 likes

Past that, denk ik. Seizoen 5 aflevering 8 nu.

1 like

Hahaha, hij moet helaas bij mijn buurman wezen. :joy:

Hahah dat was de aanleiding van mijn poll, dus het was al gebeurd

@Foucher noo je hebt jezelf gejinxt :sob:

Mijn vriend heeft de storn getrotseerd om pizza af te halen. Het was gelukkig maar een klein stukje lopen en hij kwam veilig thuis zonder dat de pizza’s waren weg gewaaid

1 like

Ja, maar alleen omdat ik een nacht langer in het hotel bleef omdat ik niet weg kon met de trein.
Heb ik dus laten ā€œbezorgenā€ in mijn kamer door het hotel dus dat was voor niemand vervelend haha.
Love roomservice

1 like

Helemaal vergeten maar inderdaad!
Inmiddels bestel ik al jaren online de lip whip van beauty bakerie dit is de meest fantastische lippenstift ooit.
Heeft niks mer Angel of Serena te maken uiteraard.
Werdt vroeger wel verkocht door boozyshop trouwens.
Pfff voel me nu echt oud.

1 like

En toen kreeg ik het en rook de doos naar sigarettenrook :nauseated_face:

2 likes

Heb je liever dat social media bestaat zoals nu, dat het nog steeds zoals in ~2005 was (YouTube bestond pas net en niemand verdiende er nog geld aan, er was geen insta/twitter/facebook/linkedin etc), of dat het helemaal niet bestond?

• Zoals nu
  • Zoals 2005 of eerder
  • Gewoon überhaupt geen enkele vorm van social media

0 stemmers

3 likes

Sowieso als 2005. Glitterplaatjes op mn Kindertent delen enzo

20 likes

Hahhaha

Ja en geen influenzas en ander gezeik. Ik mis die tijden wel hoor.

5 likes

In 2005 was ik nog te jong dus heb voor nu gekozen omdat social media wel echt een groot deel van mn leven is (geweest tijdens het opgroeien) maar als ik kon kiezen zou ik 2014 ofzo kiezen wanneer ik heel veel youtubers volgde maar het nog niet zo’n big mega big business was en mensen vooral voor fun op insta postten

4 likes

Soieso zoals in t begin youtube was zo chill toen. Al die schattige kneuterige vlogjes die nergens over gingen.

7 likes

Jaaa naar de Pokemonfilmpjes van GijsjeRadijsje kijken en die gekke cartoons

2 likes

Ik was in die tijd zo positief over sociale media. :joy: Je kon er zo veel informatie en nieuws uit halen.

Er was in 2007 ook een fiets van iemand gestolen en die werd dankzij de hulp van mensen op Twitter weer terug gevonden. Dat vond ik zo cool.

Ik dacht echt dat iedereen dichter bij elkaar zou komen en grote problemen zou gaan oplossen.

How I was naĆÆve.

9 likes