Ken jij een drieling?
- Ja, 1 drieling
- Ja, meerdere
- Ja, ik ben zelf een drieling
- Nee
0 stemmers
Ken jij een drieling?
0 stemmers
Mijn beste vriendin is een drieling!!!
Wow een vierling? Ik vind een drielang al zo bijzonder! Vooral als ze dan ook nog eens op elkaar lijken! @Luzarl
Dit is echt mijn nachtmerrie
Pfff
Mijn moeder heeft ooit met IVF drie embryo’s teruggeplaatst gekregen (zonder echt overleg voor het ontdooien) en die heeft tot aan de echo niet kunnen slapen.
Ik mis alleen MSN (en Hyves). Meer heb ik niet nodig.
Vrienden van mijn ouders hebben een 6 ling. Helaas overleed na een tijdje een jongen en bleven er nog 5 over.
Waanzinnig als we naar hun toe gingen. Ze hadden een hele speelkamer!! Veel speelgoed
Had je dit vroeger ook? Ik zag het net voorbij komen en herkende het meteen. Weet ook nog wel dat ik het had maar kan me niet meer herinneren hoe het werkte, wat ik ermee deed etc. Het bestond ook in het blauw en in het oranje.
0 stemmers
Hahaha ja klopt alleen deze video is in het Engels
clickits, klik t op jouw manier!!
Als ik dit soort dingen terugzie besef ik me pas hoeveel zooi ik had vroeger
Omg ik dacht “nee ken ik niet”, en toen zag ik de “Trendy hip and cool” staan en ging mijn brein automatisch: KLIK EN VERANDER JE STIJLLLLL
Ik denk dat ik het toch ken 🥲
Heb jij weleens een rhinohorn gebruikt?
0 stemmers
Ik doe dit heel vaak, helpt heel erg bij mijn allergieen!
Dat is hetzelfde als een neti pot toch?
Ik heb wel eens gehoord dat het je klachten erger kan maken dus hoeft niet zo van mij
Ik kwam hem dus vandaag weer tegen en na lange tijd weer gebruikt, mn neus voelt echt weer schoon van binnen
Kan iemand die rhinohorn hierin photoshoppen? Mijn skillz zijn marginaal:
Toevallig vandaag nog. Mijn holtes zitten vaak vol en dan helpt het wel.