Stel je persoonlijke vraag #34

Weten de huiseigenaren dat er niet een maar drie mensen in dat huis slapen? Als dat niet zo is klinkt dat nog als het meest onfatsoenlijke deel van het verhaal

89 likes

Ik vind het vooral raar dat als je op een huis past, je zomaar allemaal mensen laat blijven slapen? Of wisten die eigenaren dat

Edit: haha wat hierboven gezegd wordt dus

30 likes

Ik denk vooral; die meid heeft dus (wss) seks in het bed van de oppasouders. Vind dat denk ik nog het meest bijzondere.

24 likes

Ik mis nog de optie vriendin A werd boos dat ze van een comfortabel bed naar een kinderbedje werd verbannen :joy: Dat dacht ik gelijk van wtf moet ze in het kinderbedje liggen.

32 likes

Ik dacht bij het lezen van de inleiding dat er zo’n soort vraag zou komen. Over de huiseigenaren :joy:

2 likes

Haha ik heb een keer zoiets gehad toen ik 14 oid was. Ik was ā€˜s avonds alleen thuis en vond dat überhaupt al doodeng, maar toen werd er dus aangebeld. Ik ben toen snel in een hoekje van het huis gaan zitten waar mensen je vanaf de straatkant niet kunnen zien (alle lampen en de tv stonden nog gewoon aan :clown_face:), maar het aanbellen ging maar door en op een gegeven moment zei een mannenstem ā€œik weet dat je er bentā€.

Toen zei die zelfde stem: ā€œhet is de buurman, kan je alsjeblieft even open doen, ik heb mijn arm gebroken en krijg mijn jas niet aanā€. Haha, ik de deur toch maar open gedaan, stond mijn buurman daar met z’n arm in het gips en een mitella.

48 likes

Haha eerst "Ik weet dat je er bent " roepen ook echt. Kapot creepy

47 likes

@kleinmeisje @CaptainCheesecake Van vriendin A was het bekend dat zij bleef slapen, want zij kende die ouders ook. Van die scharrel weet ik niet. Denk aan de ene kant niet, maar aan de andere kant wist iedereen die R kende, dat zij nogal een feestbeest was en altijd mensen om zich heen had. Waarschijnlijk hadden die ouders zoiets van ā€˜zolang het huis er nog staat, vinden wij alles best’.

@Foefjeisthuis haha ja dat is weer een ander verhaal en zou ook een poll kunnen worden. Maar ik weet dat R dat soort dingen wel vaker deed bij A (en haar andere vriendinnen), en dat ze om zulke redenen ook niet meer met elkaar omgaan.

2 likes

Als je dan logees hebt ga je dan zeggen dat ze geen seks mogen hebben? Ik zou dan echt denken uh waar bemoei je je mee. als ze dat niet willen prima hoor hun huis maar zou wel een eye roll doen, haha. Alleen als ze dan wle seks hebben ga je dan de volgende ochtend hier iets over zeggen aan de ontbijttafel?

2 likes

Hahaha ā€œik weet dat je er bentā€ wtf. Dit is ook zo’n beetje hoe Ted Bundy een aantal van zijn slachtoffers lokte, met een arm in mitella vragen om hulp :sweat_smile:

8 likes

De enige die hier rede heeft tot boos zijn is vriendin A met derde wiel aan de wagen en verbannen naar het kinderbedje.

Als een vriendin mij zou vragen er tussen in te komen liggen zou ik echt boos worden haha.

Maar voor die vriend echt geen rede om boos te worden. Die zal waarschijnlijk het halve verhaal horen en wel graag willen weten wat er is gebeurd, dat zou ik wel begrijpen.

4 likes

Een goedgevulde koelkast/voorraadkast en een aardigheidje vind ik dan wel voldoende eigenlijk.

12 likes

Ik heb eerder wel eens 3 weken op een huis van iemand gepast met paarden, kippen en katten. Was toen een jaar of 18. Maar vond het juist leuk om ā€œuit huis te zijnā€ dus hoefde er niks voor. Ze lieten wel geld achter voor de boodschappen. Heb het daarna nog meerdere keren gedaan en vond het super leuk.

Heb ook een keer 2 weken op het huis + hond van m’n zus gepast (is 15 jaar ouder) en daar moest ik de boodschappen zelf betalen. Dat vond ik wel gierig, omdat ik haar juist een plezier deed. Ook nooit meer gedaan daarna. Maar dat was ook omdat die hond ineens m’n ex een keer beet. :sweat_smile:

6 likes

Ik snap niet dat er op een huis gepast moet worden?
Er zit een slot op de deur als het goed is?
1 keer per dag 10 minuten iemand die eventuele huisdieren eten kan geven en of de planten/post etc. Maar meer kan ik me er niet zo bij voorstellen?

14 likes

Sommige huisdieren kunnen niet alleen zijn of hebben meer zorg nodig. Of mensen vinden het gewoon fijn als er iemand is! Ik pas in de zomer vaak op en vind het zelf ook heel erg leuk (meestal)!

14 likes

Ik vind het chill omdat wij heel veel planten hebben. Die gaan dood als ik mijn buurvrouw vraag om elke dag (in de zomer met hittegolf) water te geven… (want dat doet ze dus niet). Dus afgelopen zomer kwam er een vriendin oppassen. Die woont zelf in een kleine studio, dus voor haar ook chill om een huis te hebben. En ik direct oppas voor planten + katten. Zij een lekker borrelpakket met wijn port en droge worst. Iedereen blij!

5 likes

Ik ben wel een keer boos geworden omdat een vriend van een huisgenoot in mijn bed had geslapen en seks met iemand had gehad. Haha never forget.

Nee ik had niet gevraagd om op mijn kamer te passen en hij had vooraf ook niet gevraagd of ie daar mocht slapen. Ik had een begrafenis dus ik was boos omdat ik mijn bed daarna kon verschonen. Maar eind goed al goed: dat had hij al gedaan en het daarna nooit meer gedaan.

Hele andere situatie wel maar moest er ineens aan denken.

5 likes

Zei hij dat hij seks had gehad in je bed of heb je sporen gevonden?

2 likes

Ik zie via mijn werk nog steeds best vaak mensen hun woonruimte verhuren voor een paar weken, maar de huurprijzen zijn dan ook echt :exploding_head:

Mijn moeder heeft twee keer een week op onze kat gepast en dat was volgens mij voor ons allebei een goeie deal. Zij vond het fijn om in een klein stadsappartement te chillen met de kat en niets te hoeven, voor mij was het fijn dat zij er was omdat ik haar volledig vertrouw. Ik laat het netjes voor haar achter, met een gevulde koelkast en een kadootje, en als ik terugkom is het nog steeds/alweer schoon :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Haha nee hij biechtte uit zichzelf al op dat hij met een meisje daar had geslapen. En dat hij gelijk het bed had verschoond.

Normaal was dit ook geen probleem geweest in dat huis, we waren vrij hecht. Maar hij had het even kunnen vragen vooraf. De timing icm de begrafenis was ook gewoon niet fijn.

2 likes