Stel je persoonlijke vraag #34

Ben jij eerder een dolfijnenmeisje of een paardenmeisje?

• Dolfijnenmeisje
  • Paardenmeisje

0 stemmers

1 like

Haat beiden

17 likes

Je haat dolfijnen? :open_mouth:

6 likes

Nou er zijn wel redenen te verzinnen om een hekel aan dolfijnen te hebben.

6 likes

Wat mensen dolfijnen allemaal aandoen is nog wel een heel stuk erger.

65 likes

Hoe vaak doen jullie boodschappen?

• 1x per week
  • 1x per week maar vergeet soms wat/nog iets vers later in de week/aanbieding andere supermarkt
  • Paar keer per week
  • Elke dag

0 stemmers

1 like

Minder dan 1x per week

Oh dat vind ik heel knap. Hoe doe je dat dan met groente en fruit enzo?

1 like

Wij krijgen elke week van een boer uit de buurt groente en fruit bezorgd in een abonnement, vlees halen we bij de vleesboerderij en in 1x de hele vriezer vol. Brood van too good to go met een paar broden per keer ook in de vriezer.
Kom eigenlijk alleen in de supermarkt voor chips, chocolade en wcpapier en dat soort dingen haha

8 likes

1 keer per week boodschappen via AH (die worden bezorgd), en 1 keer tussendoor naar een willekeurige andere supermarkt voor brood en eventuele aanbiedingen.

4 likes

Niet echt elke dag, maar denk toch wel 4-5 x per week. Ben geen planner. Moest bijna huilen in de winkel toen ik op het hoogtepunt van Coroon weekboodschappen deed.

14 likes

Heeft jouw huis een kelder?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Bedoel je een kelder box die via een gemeenschappelijke ruimte/trap te bereiken is?

Of bedoel je een 1gezinswoning met een eigen inwendige kelder?

1 like

Ik tank minimaal 1 keer per week, dus dat heeft niet zo veel zin haha.

1 like

Vraag was nav een video over hoe je je kunt beschermen als in de buurt een nucleair wapen is afgegaan. Belangrijkste was om de kelder in te gaan, dus was benieuwd bij hoeveel mensen dit mogelijk is aangezien de meeste mensen denk ik geen kelder hebben. Dus kelderbox telt in dit geval ook.

2 likes

Ik denk niet veel mensen want in veel nieuwbouw worden ook geen kelders meer gemaakt. En wat er wel is als kelder is vaak super klein. Zou niet weten hoe je daar met veel man moet gaan zitten schuilen.

3 likes

Onze kruipruimte is zelf zo krap dat ik misschien alleen m’n kids er plat kan laten liggen. :woman_shrugging:t3:

Of ik moet nog ff gaan graven :sweat_smile:

2 likes

Ik heb niet eens een kruipruimte ook. Wel een abo op de parkeergarage dus misschien ga ik daar wel heen

7 likes

Ben jij een beetje sadistisch?

• Nee helemaal niet
  • Soms een klein beetje
  • Wel meer dan een beetje ja

0 stemmers

2 likes

Lapsang souchong

6 likes