Stel je persoonlijke vraag #34

Ik heb meerdere lades dus geen van de opties is van toepassing op mij, maar ik merk wel dat er veel kruimels e.d. in de la met mijn borden enz vallen. Met kastjes zal dat niet echt gebeuren. Ik heb ook een deel van de voorraad in een la. Daar heb ik verschillende bakken in en dan per bak een soort “categorie”. Dus het is semi overzichtelijk, want ik weet dat ik pasta moet zoeken in de bak met past/rijst/etc. En tomatenblokjes bijvoorbeeld in de bak met blikken. Wel is dit niet alle voorraad dus ook niet super vol, de rest van de voorraad ligt in een andere grotere kast.

2 likes

Ik heb voorraden in een lade én in kastjes. Ik vind de lade overzichtelijker, want in een kastje zie je niet goed wat achterin staat.

1 like

Wel oke maar hij houd van videobellen en dat vind ik zo ergerlijk. Ik gooi liever iemand op de luidspreker zodat ik ondertussen mn eigen ding nog kan doen. Als we dan videobellen heeft hij echt een big smile en ik vind het helemaal irritant en ongemakkelijk.

Bel jij met vrienden vaker om praktische redenen zoals, het plannen van een afspraak, tijdstip etc. Of gewoon voor de fun.

• Vaker om een praktische reden
  • Vaker gewoon omdat we het leuk vinden

0 stemmers

Bij mij is het meestal ’ hoi, ja ik ben er zo’ ok tot zo’ doei’. Heb ook véél liever real life.

Haha :smile: wie beeindigd het telefoongesprek doorgaans het eerst? Jij of de ander aan de tel.?

• Ik
  • De ander
  • Weet ik niet, heb meer optie nodig

0 stemmers

1 like

Ik heb een paar vrienden die me wel eens bellen om te kletsen. En een vriendin belt me alleen als we hebben afgesproken en ze wilt weten waar ik ben haha

2 likes

Ja die laatste ben ik echt. Anders heb ik zoiets van huh waarom zou ik je bellen, ik kan je ook appen en dan kan je antwoorden wanneer jij wil. Ik verafschuw ook vrienden die zeggen, ‘bel me’ ‘ik wil ff bellen’. Wie zegt dat dat kan. Ga weg. Maar dat zijn vaak mannelijke vrienden en die hebben de wereld sowieso niet begrepen.

3 likes

Welke smaken thee lust je?

• Earl grey
  • Groene thee
  • Engelse melange
  • Rooibos
  • Witte thee
  • Kamille
  • Verse muntthee
  • Gember
  • Fruitsmaken (aardbei,bosvruchten…)
  • Sterrenmix
  • Venkel
  • Ik lust geen enkele thee
  • Nog een andere smaak, namelijk

0 stemmers

1 like

Alles behalve Jasmijn :nauseated_face:

4 likes

Matcha :green_heart:

4 likes

Lemongrass

5 likes

earl grey met een scheutje volle havermelk erin is mijn go to drankje van deze winter :heart:

1 like

Ik lust het allemaal wel, maar of ik t ook lekker vind :sweat_smile:

9 likes

Heb jij door de gasprijzen en alle ellende er omheen je verwarming lager dan normaal?

• Ja, veel lager of helemaal uit
  • Ja, iets lager
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

2 likes

En ben je extra of eerder wezen tanken dan ‘normaal’?

• Ja
  • Nee
  • Nvt want ik tank nooit

0 stemmers

1 like

Niet speciaal, maar normaal doe ik een half tankje omdat ik toch niet zoveel rij. Afgelopen week toch maar ff volgegooid voor nog onder de 2 euro toen ik gewoon moest tanken haha.

3 likes

Dat reken ik als een ja :stuck_out_tongue:
Ik ben van de week gegaan terwijl de tank nog nog gewoon 1/3e ofzo vol was. Ik tank normaal iedere maand, dus kan voorlopig wel vooruit

1 like

Ik lust zelfs chocoladethee dus ik kan alles hebben

Door het Kringlooptopic:

Was jij vroeger gek op dolfijnen?

• Ja
  • Nee
  • Ik was fan van een andere vis/zeedier

0 stemmers

4 likes

Ik heb mijn verwarming deze maanden lager of uit, omdat ik vorig jaar zo’n hoge rekening had. Ik heb nu ook een dekbed in de woonkamer liggen :sweat_smile:

2 likes

Kwallenvissen, kwallenvissen, kwallenvissen

3 likes

Bij ons op school was er echt een scheidingslijn.
Of een dolfijnen meisje of een paardenmeisje :joy:

5 likes