Natte zwemkleding die aan je lijft plakt EN DAN OOK NOG AFKOELT brrrr. En dan moet je eigenlijk weer lekker relaxed warm worden maar dat werkt niet met een nat pak.
Ik hou niet van naakt in de sauna maar ben toch een keer mee gedaan met een vriendin. Toen we uit het bubbelbad stapten en op het laddertje omhoog klommen zaten 2 mannen in het bad echt omhoog in ons kruis te kijken. Bah, voelde me toen zo naar, daarna nooit meer gedaan.
Hoeft toch geen vleeskroket te zijn?
Ik vind die van de vegetarische slager heel lekker!
Ik ging eens naar de sauna (kaartjes online gekocht) was het naakt dag. Dus we moesten naakt (we gaan alleen maar in het zwembad en dat is normaal altijd gekleed)
Dus wij naakt, kom ik een collega tegen??? Wat een nachtmerrie zeg
Hahah.
Ik ging geregeld met een oud collega naakt naar de sauna
Ik ben ooit terror Jaap n zân vriendin naakt tegen gekomen in de sauna. Dat was ook niet heel fijn. Verder altijd naakt zijn aub.
Ik ben echt oud want een waskamer is echt mân droom. Lijkt me zo heerlijk om gewoon een kamer te hebben waar je wasmachine en droger staan en je ook ruimte hebt voor een wasrek. Heb altijd zoân hekel aan het wasrek dat altijd ontzettend in de weg staat waar je dat ding ook neerzet. En vind het er door dat rek ook altijd meteen heel rommelig uitzien.
Ja maar dat zegt iedereen, dus dan kom je juist aan de andere kant van t land al die mensen tegen van wie je het niet wilt
Zwaluwhoeve zeker? Daar is hij vaste gast.
Nee Bussloo! maar graag geziene sauna gast dus?
Wat vinden jullie trouwens de beste sauna?
Omg jaaa, dit was echt heerlijk! Lekker naaktzwemmen, terwijl je op de alfa neerkijkt en in de hottub knie aan knie met een 7 jarig kind naast me!
Naakt zijn is echt mijn favo en ik kan me echt niet voorstellen hoe je een ander lijf vies kan vinden?
Soesterberg, vind die Yurt daar ook top
Als dingen minder positief lopen dan verwacht, ben je dan over het algemeen eerder geneigd om te denken:
- Jammer, maar (insert positief iets)
- Kut, waarom kan het niet gewoon gaan zoals gepland
0 stemmers
Bij de eerste keer iets vervelends denk ik jammer maar oke. Maar vaak komen die dingen allemaal tegelijk waardoor ik denk wanne shitzooi laat mij met rust. (Momenteel) en dan heb ik heel veel zelfmedelijden.
Ligt wel aan de situatie. Als het niveautje âmân favo smaak chips is uitverkochtâ is dan vraag ik me absoluut af waarom de wereld tegen mij is.
Blijf je over het algemeen lang hangen in teleurstelling?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Welke twee van onderstaande teleurstellende gebeurtenissen leveren voor jou de meeste frustratie op?
- Mijn favoriete snack in de supermarkt is uit het assortiment
- De helft van de producten van mijn boodschappenlijstje hebben ze niet in de winkel
- De indeling van de supermarkt is veranderd
- Film/concert/toneelstuk valt tegen
- Vriend(in) zegt afspraak af
- Hoge verwachtingen om op te laden in het weekend komen niet uit
- Treinen rijden niet/file op de weg
- Ingrediënt vergeten voor recept
- Nieuw recept valt tegen
- Huis is een rommel na weekendje weg/vakantie
- Feestje/etentje/sociale activiteit valt tegen
- Systeem op het werk ligt plat
- Afspraak bij huisarts/tandarts/opticien loopt half uur uit
0 stemmers
Hoe verwerk je frustratie rondom teleurstellingen over het algemeen? (Max 3 antwoorden)
- Ik zet me er gewoon over heen
- Ik zoek afleiding in actieve bezigheden zoals sport of huishoudelijke kluskes
- Ik zoek afleiding in passieve activiteiten zoals Netflixen
- Ik ga creatief aan de slag om het te verwerken (bijvoorbeeld schrijven, tekenen etc.)
- Ik ontlaad via beweging
- Ik ontlaad door te klagen bij anderen
- Ik zoek steun bij anderen
- Anders, namelijk
0 stemmers
Nothing else matters ken ik alleen door Lucy Silvas ook
Kan jij 3 nummers van Lucy Silvas noemen als Nothing Else Matters niet meetelt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vond Breathe In trouwens best leuk, maar kan uit mân hoofd geen 3 nrs noemen
Naast Nothing Else Matters eigenlijk alleen The Unforgiven.
IF ITS NOT
WHAT YOURE MADE OF
YOURE NOT WHAT IM LOOKING FOR
YOU WERE WILLING
BUT UNABLE
TO GIVE ME ANYMORE
THERES NO WAY
YOURE CHANGING
CAUSE SOME THINGS WILL NEVER BE MINE
YOURE NOT IN LOVE THIS TIME
BUT ITS ALRIGHT
~~ 13 jarige ik elke dag