Stel je persoonlijke vraag #34

Ja argh moest meerkeuze zijn! Hij staat er nu opnieuw

2 likes

Naar de sauna:

• zonder badkleding
  • alleen op badkleding dag
  • mij nie belle
  • anders

0 stemmers

2 likes

Ik zou heel graag naakt willen maar ik heb zo geen zin om andere naakt te zien.

11 likes

Alleen de privespa :grin:

4 likes

Ik vind naakt helemaal prima maar degenen waarmee ik meestal naar de sauna ga niet, dus doe allebei weleens

2 likes

Ben nog nooit naakt naar een sauna geweest maar zou het wel nog eens willen! Ga altijd met m’n vriend maar die wilt niet naakt. Tijd om een keer alleen te gaan haha

1 like

Waarom vind je dat goor?

2 likes

Kan niet goed tegen hitte en benauwde ruimtes. Een sauna vol zwetende mensen lijkt mij echt de achtste kring van de hel.

4 likes

Natte badkleding voelt zo vies aan je lijf :frowning_face:

Ik krijg ook altijd de rillingen als ik iemand een broek aan zie trekken over een natte zwembroek, blehh.
Voor de duidelijkheid: dat laatste is niet in de sauna maar als je aan het hiken bent of zo en je gaat tussendoor ergens zwemmen :sweat_smile: Zooo oncomfortabel lijkt me dat.

3 likes

Dip het in ketchup

1 like

Natte zwemkleding die aan je lijft plakt EN DAN OOK NOG AFKOELT brrrr. En dan moet je eigenlijk weer lekker relaxed warm worden maar dat werkt niet met een nat pak.

3 likes

Ik hou niet van naakt in de sauna maar ben toch een keer mee gedaan met een vriendin. Toen we uit het bubbelbad stapten en op het laddertje omhoog klommen zaten 2 mannen in het bad echt omhoog in ons kruis te kijken. Bah, voelde me toen zo naar, daarna nooit meer gedaan.

3 likes

Hoeft toch geen vleeskroket te zijn?
Ik vind die van de vegetarische slager heel lekker!

5 likes

Ik ging eens naar de sauna (kaartjes online gekocht) was het naakt dag. Dus we moesten naakt (we gaan alleen maar in het zwembad en dat is normaal altijd gekleed)

Dus wij naakt, kom ik een collega tegen??? Wat een nachtmerrie zeg

15 likes

Hahah.
Ik ging geregeld met een oud collega naakt naar de sauna :joy:

3 likes

Ik ben ooit terror Jaap n z’n vriendin naakt tegen gekomen in de sauna. :neutral_face: Dat was ook niet heel fijn. Verder altijd naakt zijn aub.

7 likes

Ik ben echt oud want een waskamer is echt m’n droom. Lijkt me zo heerlijk om gewoon een kamer te hebben waar je wasmachine en droger staan en je ook ruimte hebt voor een wasrek. Heb altijd zo’n hekel aan het wasrek dat altijd ontzettend in de weg staat waar je dat ding ook neerzet. En vind het er door dat rek ook altijd meteen heel rommelig uitzien.

12 likes

Ja maar dat zegt iedereen, dus dan kom je juist aan de andere kant van t land al die mensen tegen van wie je het niet wilt

9 likes

Zwaluwhoeve zeker? Daar is hij vaste gast.

2 likes

Nee Bussloo! :rofl: maar graag geziene sauna gast dus?

Wat vinden jullie trouwens de beste sauna?

1 like