Kreeg ik niet want ik kan alleen m’n veters strikken met de konijnenoortjesmethode en dat was niet goed
Ik hou zo van dit topic he. Elke keer denk je we zullen nu toch wel alles aan elkaar gevraagd hebben maar dan komt er weer zoiets
Zombie. Gewoon in mijn ongelikte berenvorm verschijnen en dan lijk ik genoeg op een zombie
Deze vraag is alleen nog redelijk recent (dit jaar denk ik) al gesteld dus mss hebben we echt alles gehad.
Echt? echt een illusie armer nu
Ik ben de originele vraagsteller
Verwacht nu wel een applaus of een sarcastisch duimpje
Gezien ik in een lollige bui ben. Op welke Teletubbie lijk jij het meest?:
- Lala (die gele)
- Dat creepy babyzonnetje
- Po (die rooie)
- Tinky Winky (De paarse, die verbazingwekkend nooit iemand heeft gemept met een tas)
- Dipsy (groene met een toffe hoed)
- De stofzuiger
0 stemmers
Ik ben heel even lid geweest van Bonnie haar petje af, maar er was echt niks aan dus snel er weer uit gegaan.
De stofzuiger heet Nono en zo ben ik als kind ook wel eens genoemd dus is de enige optie.
Iedereen focus
De stofzuiger want ik inhaleer ook altijd lekker eten.
Zo eens!! Ik heb twee feestjes dit jaar, eentje is de Halloween-editie van Emo Night hahaha en voor de andere moet iedereen literair
Kun jij je de Bijlmer ramp herinneren?
- Ja
- Nee
- Ik was nog niet geboren / ik was heel jong
0 stemmers
Als je nee of nog niet geboren / heel jong hebt ingevuld, heb je dit op latere leeftijd wel mee gekregen?
- Ja
- Nee
- Weinig
0 stemmers
Ik zit helemaal in de serie en de podcast, maar ik ben er eigenlijk verbaasd over dat ik zó weinig wist/weet van zo’n ramp in ons kleine land.
Welke van de totally spies ben jij?
- Clover
- Sam
- Alex
- Jerry
0 stemmers
Vraag het niet aan mij, ik ben met pensioen.
Gladis?
Heb er toevallig laatst wat mwer van meegekregen door de serie. Maarja er is zoveel in de doofpot gestopt nu.
Will do!
@Kultakala hahaha goeie lifehack wel om niet te wachten voor de wc (en tevens de enige dag per jaar dat dat daadwerkelijk werkt en niet fucking raar is ook :’) )
Whahahahah deze uitspraak is hier thuis echt vastgeroest. Mijn broer gebruikt hem vaak tegen zijn kinderen