Stel je persoonlijke vraag #34

Jaa helemaal mee eens. Ik ben dus ‘die ander’ in deze situatie en vind het echt een naaistreek eerlijk gezegd :upside_down_face:.

10 likes

Pff ja wat stom zeg! Heb je dat ook gezegd? Ken je iemand anders die graag met je naar dat concert zou willen? Hopelijk kun je nog met iemand anders gaan en wordt het alsnog heel leuk

1 like

Ja, wel gezegd dat ik echt not amused ben. Maarja ‘je begrijpt het toch wel’. Euh nee :sweat_smile:. Helaas heeft niemand in mijn omgeving er voor de rest geld voor over (wat ik wel begrijp, want het kost ook aardig wat geld om er naartoe te reizen en dat voor iets wat je mwah vindt) en ga ik nu dus maar alleen, want ik wil wel.

5 likes

nahhh ik zou echt kwaad zijn, tering lullig dit

6 likes

Heeft ze al betaald? Dan mag ze toch mooi zelf d’r kaartje verkopen, doedoei.

7 likes

Met welke starter Pokémon identificeer je het meest mee?

• Bulbasaur
  • Squirtle
  • Charmander
  • Wtf is Pokemon

0 stemmers

3 likes

Bulba, hierom haha

36 likes

Wow, Gargamel een smurf noemen, ik denk niet dat hij je dat in dank afneemt. Hij haat smurfen.

11 likes

Gargamel = moppersmurf maar minder blauw

4 likes

Ging jij hier vroeger ook op uit je dak?

• ja
  • nee IK HAAT HOUSEN
  • geen idee
  • voor mijn tijd
  • na mijn tijd

0 stemmers

En wist je dat Britney ook een liedje had met de smurfen?

• Ooh la la
  • ja
  • nee
  • nu wel

0 stemmers

Ik leerde vandaag dat Scooter een act is die bestaat uit meerdere mensen. Ik dacht alleen de blonde.

• Ik dacht dat ook
  • Ik wist dat wel
  • Ik ken alleen het vervoersmiddel

0 stemmers

Ik had net een meningsverschil en benieuwd naar jullie mening:

Als je in een bedrijfsauto rijd met reclame / bedrukking van je werkgever erop, dan dien je extra netjes en veilig te rijden.

• Eens
  • Oneens

0 stemmers

Persoonlijk vind ik dat je dan een rijdend visitekaartje bent en je dan beter niet zo aso kunt rijden.

Ik vind dat je sowieso niet aso niet rijden #moraalridder

38 likes

Dit is precies de reden waarom ik nooit in zo’n auto zou willen rijden. Stel ik doe per ongeluk iets verkeerd ofzo

3 likes

Bij mijn vriend op het werk is wel eens gebeld over het rijgedrag van een werknemer, nummer stond groot op de bus :smiling_face_with_tear:

4 likes

Gebeurt bij ons ook wel eens dat er naar t bedrijf gebeld wordt ivm rijgedrag van iemand in een bedrijfsauto

Bij de rode brug in Utrecht reden altijd opvallend veel bedrijjfsautos. Zou dat ook niet zo waarderen als werkgever.

3 likes

Als ze echt aso rijden is het een rede om geen zaken te doen met dat bedrijf.

2 likes

Ik had een huisgenootje uit Venezuela en zij maakte wel eens arepa’s voor mij maar dat deed ze niet met apparaat, gewoon in de pan!

3 likes

Als een vriendin spreekt over uit eten

Dan denk jij aan

• Lunch
  • Diner
  • Niet iets specifieks

0 stemmers

1 like

Haha want? Omdat het zandpad daarnaast ligt?