Wat is je grootste afknapper bij een man/vrouw/x?
Onbetrouwbaar zijn. Iemand die alleen aan zichzelf kan denken. Een sterke zweetlucht.
-Welke drie dingen vind je het belangrijkst bij een man/vrouw/x qua innerlijk?
Betrouwbaar, empathisch, nuchter
Wat is je grootste afknapper bij een man/vrouw/x?
Onbetrouwbaar zijn. Iemand die alleen aan zichzelf kan denken. Een sterke zweetlucht.
-Welke drie dingen vind je het belangrijkst bij een man/vrouw/x qua innerlijk?
Betrouwbaar, empathisch, nuchter
Humorloze mannen die moeilijke eters zijn en heel rigide zijn (in denken en doen) zijn wel echt mijn kryptonite.
Humor, open-minded zijn (altijd wel ergens voor in) en easy going. Ik ben van mezelf soms een soort pingpongbal on crack, en heb echt rust en relativeringsvermogen nodig om dat beetje te balanceren.
Grootste afknappers vind ik heel aanhankelijk zijn en geen interesse hebben in nieuws/maatschappij.
En het belangrijkste qua innerlijk vind ik enthousiasme (haat het echt als mensen ineens realistisch en negatief gaan doen als ik impulsief en enthousiast ben ergens over), humor en betrouwbaarheid.
Ok iets meer dan 3 sorry
Ik weet niet echt of ik hele duidelijke afknappers heb. Denk passiviteit, arrogantie en conservatief of heel behouden zijn. Vies gebit wel afknapper.
Aantrekkelijk; mensen die geĂŻnteresseerd zijn in van alles, enthousiast zijn, grappig, beetje gekkig. Open en duidelijk over hun emoties.
Iemand die heel rustig of âdoe maar normaalâ sla ik een beetje op dood.
Donâts: Iemand die wereldvreemd is, zou ik heel moeilijk vinden. Daarnaast vind ik passiviteit en geen tegengas kunnen geven echt afknappers.
Doâs: zelfvertrouwen vind ik heel erg aantrekkelijk, ook iemand die verbaal sterk is (in gezelschap, in maatschappelijke discussies, in emoties) en vooral heel veel plezier samen kunnen hebben (ook zonder speciale avondjes etc.).
Met andere woorden, mân huidige vriend haha
Ik vind dit soort lijstjes altijd zo ongemakkelijk om te lezen. En dan heb ik niet eens problemen met eten of mân gebit (verder vast genoeg andere afknappers).
Hoe dat zo?
Ik snap de meerwaarde niet. En het lijkt me kut om te lezen dat mensen iets een afknapper vinden als je daar niks aan kan doen. (Dat het een afknapper voor iemand kan zijn, is iets anders.)
Hoeveel jassen hebben jullie? Winter/herfst/lente. En dan geen vestjes, blazers, spijkerjasjes. Maar gewoon jassen: mantels, puffercoats, trenchcoats etc.
0 stemmers
Afknappers:
Onvriendelijk zijn tegen onbekenden, (mijn) katten niet leuk vinden (I donât trust you!), geen beslissingen kunnen/durven nemen, geen eigen mening hebben, enkel Vlaamse kost (AVG) willen eten, geen tegengas kunnen geven, afkeer hebben tegenover zich opkleden en elke dag rondlopen in joggingbroek/jeans en afgetrapte sneakers, jaloers zijn (niet alleen in een relatie maar ook bv. tegenover wie rijker is, een betere carrière heeftâŚ)
Belangrijk qua innerlijk:
het omgekeerde van wat hierboven beschreven staat :'D + gepassioneerd zijn over iets
Maar even serieus: ik vind aardige mensen zo aantrekkelijk. Zijn echt weinig mensen oprecht aardig.
Ik heb niet zoveel met schoenen, maar jassen daarentegenâŚkan er ook echt van balen als ik een outfit heb waar ik niet echt een mooi bijpassende jas bij heb.
Same heb misschien 4 paar schoenen en geef daar ook echt niet snel geld aan uit
Maar jassennn love it
Ik vind het een afknapper als iemand geen zelfspot heeft en zichzelf heel serieus neemt.
Verder vind ik het aantrekkelijk als iemand ruimdenkend is, levenslust heeft en met wie ik kan lachen (humor).
Zou je een carrièreswitch willen doen als je daardoor iets kan doen wat je echt leuk vindt, maar daardoor wel veel minder gaat verdienen?
0 stemmers
Heb geen idee wat ik echt leuk zou vinden, maar zou het denk ik een moeilijke keuze vinden. Vooral met deze woningmarkt.
Ik doe al wat ik leuk vind en als ik nĂłg minder ga verdienen dan word ik dakloos dus liever niet nog verder omlaag eigenlijk lol.